۸۸۰۷۵۳
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تابش: برگزار نشدن دیدار سوپرجام را فراموش کردیم

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ان‌شاءالله وزارت ورزش ۵۰۰ هزار یورو نیز به ما بدهد، چون واقعا نیاز داریم و در مضیقه هستیم.

خبرگزاری تسنیم: مسعود تابش درباره اینکه باشگاه سپاهان به همراه ذوب‌آهن تنها باشگاه‌هایی هستند که از لحاظ مالی از وضعیت خوبی برخوردارند و فاقد بدهی هستند، گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است. ما فقط سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در مجموعه داریم و نه تنها به فوتبال، بلکه خدا را شکر در هیچ رشته‌ای به هیچ‌کس بدهی نداریم و با تمام بازیکنان، مربیان و ارگان‌های مختلف تسویه کرده‌ایم و با این شرایط فصل جدید را آغاز خواهیم کرد. اعتقاد داریم که اگر تعهدی می‌دهیم باید آن تعهد را انجام دهیم و تاکنون نیز خدا کمک کرده و توانسته‌ایم تمام قراردادها را پرداخت کنیم.

وی درباره وضعیت ورزشگاه نقش جهان و الزاماتی که فدراسیون فوتبال تأکید دارد برای آغاز فصل جدید لیگ برتر انجام شود، تصریح کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور نماینده وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سهیل مهدی (رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ) داشتیم و مسائل مربوط به ورزشگاه را بررسی کردیم. خوشبختانه تاکنون در نقش جهان اقدامات خوبی انجام شده است، جاده‌های دسترسی و پارکینگ اضافه شده و همچنین دوربین‌های مداربسته نیز نصب شده است.

تمام محوطه‌ها هم در حال آسفالت شدن است. مواردی که بیشتر موجب نگرانی شده، موارد امنیتی است که قرار شده صندلی‌ها شماره‌گذاری شوند، گیت‌ها و بلیت‌فروشی الکترونیکی باشند و در بیرون ورزشگاه دوربین نصب شود. ما این اقدامات را انجام داده‌ایم، قراردادشان را نیز بسته‌ایم و پیش‌پرداخت دادیم. قرار است در اسرع وقت این اقدامات انجام شود. من فکر می‌کنم نقش جهان برای فصل آینده می‌تواند آماده مسابقات باشد.

تابش که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد در پاسخ به این پرسش که وزارت ورزش ۵۰۰ هزار یورو به تیم‌های استقلال و پرسپولیس کمک کرده است، اشاره کرد: من هم این موضوع را شنیدم و ان‌شاءالله که وزارت ۵۰۰ هزار یورو نیز به ما بدهد، چون واقعاً نیاز داریم و در مضیقه هستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه آیا این کمک وزارت ورزش شائبه حمایت مستقیم این وزارت‌خانه از دو تیم تهرانی را ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: این ذهنیت ایجاد شده است. ما هم فصل پیش مشکلات ارزی زیادی داشتیم و قرار بود به ما یک میلیون دلار با ارز ۴۲۰۰ تومانی داده شود، اما در روزهای آخر این موضوع منتفی شد. اگر قرار است که حمایت صورت بگیرد تمام باشگاه‌ها مشکل داشته و همه‌ی تیم‌ها بازیکن و مربی خارجی دارند.

اگر برای ما هم ارز مورد نیاز تأمین شود می‌توانیم قراردادهای بهتری ببندیم. در فصل پیش رو ما در سه جام کار سختی خواهیم داشت؛ لیگ برتر، جام حذفی و از همه مهم‌تر لیگ قهرمانان آسیا که می‌خواهیم با قدرت در این مسابقات شرکت و از آبروی فوتبال کشور دفاع کنیم، برای همین امیدوارم به ما نیز کمک شود.

وی درباره اینکه آیا ورزشگاه نقش جهان هم اکنون در اختیار باشگاه سپاهان است یا خیر، گفت: یکی از مشکلات ما همین موضوع است که ورزشگاه نقش جهان به ما تحویل داده نشده است. البته این کار به انتها رسیده و قرار است ظرف مدت دو هفته آینده این انتقال انجام پذیرد. در این صورت ما راحت‌تر می‌توانیم ورزشگاه را مدیریت کنیم.

تابش با اعلام این خبر که باشگاه سپاهان قرار است برای برپایی اردو به ترکیه سفر کند درباره عدم برگزاری دیدار سوپر جام بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان یادآور شد: ما این موضوع را فراموش کردیم و می‌خواهیم به آینده فکر کنیم. شما دیدید که فینال جام حذفی به چه نحوی برگزار شد و به آبروی ورزش و فوتبال ما خدشه وارد کرد. قطعاً این اتفاقات باعث شده است تا برگزاری دیدار سوپر جام نیز تحت‌الشعاع قرار بگیرد و برگزار نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای شائبه بودجه کلان باشگاه سپاهان از کجا تامین می شود؟ آیا شما هم از سامانه هواداری استفاده می کنید یا پولتان را از دولت می گیرید؟ خیلی. ......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت از هر طرف از پرسپولیس و استقلال میخوره اندک کمکی هم که با منت میکنه در واقع در مقابل حق پخشی که از این دو تیم میخورن و هاپو میشه هیچه هیچ. حق پخش اگر بدن به سرخابیها خیلی بیشتر از درآمد سامانه هست و این دوتیم جزو پولدارترین تیمهای اسیا میشن اما دولت و صداسیما نیخورن

    • دادا

      چند ساله دستشون تو جیب ملت و دولته، بازم طلبکارن
      شما زیر نظر وزارت صنعت نیستین دیگه

    • بدون نام

      شما کل بودجتون رو از کارخونه فولاد میگیرد که حق کارگرای اونجاس نه شما پرسپولیس استقلال سالی ۵۰ میلیارد از سامانه هواداربشون پول در میارن شما بودجتون رو از کجا میارید

      پاسخ ها

      • zoro

        اقای تابش و مسئولین سپاهان و دوستان قبلیتان که به فدراسیون انتقال دادید و در تمام فوتبال رخنه کردید فکر نکنید که با دسته کورها طرف هستید مردم همه چیز را درباره شما زنوزی و کارهایتان میدانند عوام فریبی و ننه من غریبم دیگر جواب نمیدهد مگر اینکه چند طرفدار ساده لوح سپاهانی و تراکتوری را فریب دهید و برای مقاصد خاص خودتان به جان ورزشگاه ها اتوبوسها و هواداران رغیب بیندازید

    • بدون نام

      بی شرف پول اون سه هزار پونصد ورزشکار رو که میگی سپاهان داره رو از حساب بابای کدومتون میدین ؟اگه از جبب دولت نمبدین؟استقلال پرسپولیس. بی صاحب نبودن خودشون اندازه یه دولت مشهور هستن دولت دست گذاشته رو این دوتیم وظیفه داره پول خرج کنه براشون !!!!

    • بدون نام

      جناب تابش میشه بگی شرکتی که بیش از ۵۱درصد سرمایه آن دولتی وچگونه سهم دولت و حقوق کارگران شرکت فولاد را به جیب جناب عالی و سرجوخه نقدعلی واریز میکند مگر طبق قانون ممنوعیت فقط شامل استقلال و پرسپولیس است .چرا نوع کمک به شما . سایپا. پیکان . مس .ووووبرای مردم شفاف سازی نکنید ببخشید خواب تشریف داری یا خودت را بخواب زدی ..

    • ایرانی

      حتی اگرقرارهم بودسوپرجام برگزاربشه به شله زردچه ارتباطی داشت.تیمی که حقش بوددرسوپرجام حریف پرسپولیس باشه داماش بودنه شله زرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بودجه بیت المال در خدمت لنگ و کیسه .لعنت به شما که انگل بیت المالید

    • MGZ

      سوپر جام اصلا به شما چه ربطی داره داماش باید اعتراض کنه سر پیازید یا ته پیاز

    • بدون نام

      مثل تخلفات شما را که کمیته انضباطی فراموش کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج