۸۸۰۷۶۷
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

تارتار: درباره ادعای سپیدرودی‌ها نظری ندارم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: درباره ادعای سپیدرودی‌ها نظری ندارم چرا که ما در حال یارگیری و بستن تیم خودمان هستیم.

ورزش سه: مهدی تارتار در خصوص آغاز تمرینات تیم مسجدسلیمان گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی فردا تمرینات خود را در تهران آغاز می‌کنیم و اردوی خودمان را در این شهر برگزار خواهیم کرد. در این اردو، بازی‌های تدارکاتی هم برگزار خواهیم کرد چرا که در تهران تیم برای مسابقه دادن زیاد است. طبق برنامه قبل از شروع مسابقات لیگ به مسجدسلیمان خواهیم رفت تا آماده حضور در این رقابت‌ها شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که دستیاران او در نفت مسجدسلیمان چه کسانی خواهند بود‌،‌افزود: در این سال ها معمولا دستیاران من مشخص بودند اما آنها به هر حال حق انتخاب دارند و اجازه بدهید ابتدا قراردادشان با نفت مسجدسلیمان به امضا برسد و بعد نام آنها را رسانه‌ای خواهیم کرد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه لیست مازاد هم در این تیم خواهد داشت، افزود:‌کسانی که با ما قرارداد ندارند و قراردادشان تمام شده که در لیست مازاد نیستند چون قرارداد ندارند و از همین جا از همه بازیکنان بابت زحماتی که کشیدند، تشکر می‌کنم. ما لیست مازاد نداریم و سعی کردیم بازیکنانی که قرارداد دارند را در تیم نگه داریم. البته هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم اما از نحوه یارگیری تیم رضایت دارم چرا که ما آخرین تیمی هستیم که یارگیری می‌کنیم.

تارتار درباره وضعیت موسی کولیبالی بازیکن این تیم که ابتدا قراردادش را با نفت مسجدسلیمان تمدید کرد اما به فولاد خوزستان پیوست، خاطرنشان کرد: من این مسائل را به مدیریت باشگاه سپردم و خودم اطلاعی از آن ندارم اما برای کولیبالی آرزوی موفقیت می‌کنم وهر کجا که هست امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشد.

وی درباره اظهارات مسئولان سپیدرود رشت که خواهان حضور این تیم به جای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر شدند، گفت: من از این مسائل خبر ندارم چرا که در حیطه کاری من نیست و مدیرعامل باشگاه در جریان همه این موارد قرار دارد اما ما در حال یادگیری و جذب بازیکن هستیم اما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ضمن تقدیر از هواداران این تیم ادامه داد: باید راجع به مردم خوب شهر مسجدسلیمان صحبت کنم و یکی از دلایل پذیرش سرمربیگری این تیم هواداران این تیم بود چرا که آنها واقعا پرشور هستند و هر بار که ما به مسجدسلیمان می‌آمدیم تحت تاثیر هواداران این تیم قرار می‌گرفتیم و باید از هواداران نفت مسجدسلیمان تشکر و قدردانی کنم. همچنین از اعضای هیأت مدیره باشگاه ممنون هستم.

به هر حال من انتخاب آخر بودم. باید از آقای حیدری ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان هم قدردانی کنم که زحمات زیادی برای حل مشکلات باشگاه ما می‌کشد.ما با یک تفکر جدید به تیم آمدیم و می‌خواهیم تیم جنگنده‌ای داشته باشیم و امیدوارم هواداران هم صبور باشند چرا که آخرین تیمی که تمریناتش را آغاز می‌کند، ما هستیم. بدنه تیم عوض شده و تغییرات زیادی داشتیم. به همین دلیل نیاز به هماهنگی داریم و امیدوارم که هواداران صبور باشند تا بتوانیم کارها را به خوبی انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شروین یوسفی ازاهواز

      انشالله که موفق باشید

      پاسخ ها

      • لی نام

        شش امتیاز راحت توجیب لنگ

      • بدون نام

        تا کور بشی کیسه کش عرضه داشته باش ببر

    • داودساوالان

      ارزوی‌موفقیت‌‌برای‌شما‌‌مربیه‌بادانش‌رادارم

    • داود

      موفق باشی داداش گلم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج