جاباما
۸۸۰۸۴۸
۱۹ نظر
۵۶۲۱
۱۹ نظر
۵۶۲۱
پ

پرندگانی با ظاهری عجیب و خنده‌دار!

پرندگان نیز همانند دنیای گیاهان دارای انواع بی‌شمار و مختلفی دارند. تعدادی از این پرندگان زیبایی‌های منحصربه‌فرد دارند در حالی که تعدادی از آن‌ها هستند که با ظاهر عجیب و متفاوت خود، بامزه و خنده‌دار به نظر می‌رسند.

برترین‌ها: طبیعت چیز‌های بسیاری را به ما هدیه داده است. ما در سیاره‌ای زندگی می‌کنیم که چیز‌های زنده و غیر زنده متنوع و مختلفی را برای راحتی و آرامش ذهن ما دارد. حیوانات، پرندگان و گیاهان مزایای زیادی را برای ما انسان‌ها دارند.

پرندگان نیز همانند دنیای گیاهان دارای انواع بی‌شمار و مختلفی دارند. تعدادی از این پرندگان زیبایی‌های منحصربه‌فرد دارند در حالی که تعدادی از آن‌ها هستند که با ظاهر عجیب و متفاوت خود، بامزه و خنده‌دار به نظر می‌رسند.

در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی ۱۰ پرنده عجیب و خنده‌دار در دنیای پرندگان بپردازیم.

سیاه خروس برنجاسپ

پرندگانی با ظاهری عجیب و خنده‌دار!

این پرندگان بومی استرالیا و آمریکای شمالی می‌باشند. این پرندگان عجیب و خنده‌دار دارای دم‌های بلند و پر‌های خاص و برجسته‌ای می‌باشند. این پرندگان را به ندرت می‌توان یافت و مشاهده کرد و در سالیان اخیر جز گونه‌هایی می‌باشند که به شدت در معرض خطر انقراض می‌باشند.

مرغ شاخدار گینه‌ای

پرندگانی با ظاهری عجیب و خنده‌دار!
مرغ‌های شاخدار گینه‌ای جز تهاجمی‌ترین و خشن‌ترین پرندگان جهان به شمار می‌روند. این پرندگان دارای نوک‌های بلند و نیرومندی اند به همین خاطر از آن‌ها به طور گسترده در مسابقات پرندگان و شرط‌بندی استفاده می‌شود.

اردک نوک برآمده

پرندگانی با ظاهری عجیب و خنده‌دار!

اردک نوک برآمده که هم چنین با نام "اردک شانه‌ای" شناخته می‌شوند، گونه‌ای منحصربه‌فرد از اردک‌ها می‌باشد که یک برجستگی بزرگ سیاه بر روی نوک‌ جنس نر آن‌ها وجود دارد. این گونه از اردک‌ها در تالاب‌های استوایی آفریقا، ماداگاسکار و جنوب آسیا بافت می‌شوند. آن‌ها یکی از بزرگترین پرندگان آبی محسوب می‌شوند. این برجستگی بر روی نوک‌های جنس ماده آن‌ها وجود ندارد.

آنهینگا

پرندگانی با ظاهری عجیب و خنده‌دار!

پرنده‌های آنهینگا پرنده‌های ماری نیز نامیده می‌شوند. آن‌ها با اینکه بامزه به نظر می‌رسند، به شدت خطرناک نیز هستند. این جانوران عجیب عمدتاً در مناطقی با آب و رطوبت بالا زندگی میکنند. بعضی از مردم این پرنده را عجیب‌ترین پرنده دنیا می‌نامند. پرنده‌های آنهینگا معمولا در استرالیا و کانادا زندگی می‌کنند.

کفچه نوک

پرندگانی با ظاهری عجیب و خنده‌دار!

کفچه نوک‌ها به طور گروهی و در اجتماع‌های بزرگ زندگی می‌کنند. آن‌ها شکارشان را با منقار بلند و تیز خود به دام می‌اندازند و پا‌هایی دارند که زشت به نظر می‌آیند و به پا‌های دایناسور‌ها شبیه هستند. کفچه نوک‌ها زبانی مثلثی شکل دارند و معمولا برای برطرف‌کردن نیاز غذایی خود میگو‌ها و ماهی‌ها را شکار می‌کنند. این پرنده‌ها در آشیانه‌ها زندگی می‌کنند.

مرغ مقلد

پرندگانی با ظاهری عجیب و خنده‌دار!

مرغ مقلد متعلق به خانواده‌ «باستورک آمریکایی» است. آن‌ها بومی جزایر اکوادور و آمریکا هستند. این پرنده‌ها که همچنین با نام پرنده‌ی «بامزه‌ آوازه خوان» نیز شناخته می‌شوند، دارای نوک تیز و خمیده و زبانی بلند هستند. این پرنده‌ها در مناطق خشک زندگی می‌کنند، اما برای جستجوی غذا تمام طول روز را اطراف آب‌ها پرسه می‌زنند. این پرندگان مهاجمانی کشنده‌اند که خون طعمه‌های خود را می‌مکند.

پرستوی سرخ پوست

پرندگانی با ظاهری عجیب و خنده‌دار!

پرستو‌های سرخ‌پوست دارای سبیل‌هایی هستند که ظاهری بی‌نظیر به آن‌ها می‌بخشد و همچنین باعث می‌شود که بامزه به نظر برسند. محل سکونت آن‌ها جنوب آفریقا، آمریکا و بخش‌هایی از اروپا است. این پرندگان یکی از سریع‌ترین دوره‌های تولیدمثل را در میان تمام پرندگان دارند به طوری که هر ماه صاحب جوجه‌های جدید می‌شوند. پرستو‌های سرخ پوست دارای رنگ‌های متنوعی هستند، ولی نوک بلند و دندان‌های تیز آن‌ها باعث بامزه شدن آن‌ها می‌شود.

پوتو

پرندگانی با ظاهری عجیب و خنده‌دار!

پوتو‌ها پرندگانی با رنگ‌های خاکستری، خرمایی و سیاه هستند. این پرندگان در پوست و تنه‌ی درختان زندگی می‌کنند. جالب‌ترین چیز در مورد این پرندگان این است که آن‌ها تمام طول روز را در حالت ایستاده می‌خوابند و معمولا شب بیدار می‌شوند. چشم‌های آن‌ها قادر به دیدن حشرات در تارکی شب هستند. طعمه‌های آن‌ها خزنده‌ها و حشرات پرنده هستند. این پرندگان شکارشان را با زبان دراز و دهان پهنشان می‌گیرند. کل فرایند شکار خیلی سریع صورت می‌گیرد و فقط چند ثانیه طول می‌کشد تا طعمه را بخورند و هضم کنند و انرژی آن را دریافت کنند.

پلیکان سفید بزرگ

پرندگانی با ظاهری عجیب و خنده‌دار!

پلیکان‌های سفید فک‌ بزرگی دارند که باعث می‌شود طعمه‌های خود را در کسری از ثانیه ببلعند. آن‌ها در مناطق سردسیر دنیا یافت می‌شوند. همچنین تعداد زیادی از آن‌ها را می‌توان در پارک‌های لندن مشاهده کرد. طعمه‌های عمده این پرندگان حیوانات و ماهیان بزرگ و سایر پرندگان هستند. این پرندگان دارای دندان‌هایی به شدت تیز هستند و معمولا در مناطقی نزدیک به رودخانه‌ها و دریاچه‌ها یافت می‌شوند.

مرغ طوفان قطبی

پرندگانی با ظاهری عجیب و خنده‌دار!

مرغ‌های طوفان، پرندگانی پنگوئن مانند هستند که در جنگل‌های نزدیک اقیانوس اطلس و جنوب آفریقا یافت می‌شوند. این پرندگان وزنی در حدود ۸-۱۰ کیلوگرم دارند و طول بال هایشان به ۲-۴ متر می‌رسد. مرغ طوفان به رنگ‌های زرد، نارنجی و سایر رنگ‌های جذاب دیده می‌شود. آن‌ها دارای ظاهری غول‌آسا با دهانی بزرگ و دندان‌های تیز هستند. آن‌ها بسیار پرجنب‌وجوش و بامزه هستند و در اجتماع‌هایی مانند عقاب‌ها زندگی می‌کنند.

منبع: wonderslist

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahsa

      اون مرغ مقلد همون گنجشک خودمونه. فقط یکم لاغر کرده

    • بنده ی خدا

      آخه گزارشگرونویسنده ونمایشگراین مطلب کلمه ی عجیب خوبه اماخنده دارش به نظرم جالب نباشه چون هرکس نگاه کنه به عیب خودش بازمی ماندازعیب گویی دیگران .پرندگان مخلوقات خداوندهستندوهرکدام شکل وشمایل وخصوصیات خودرادارند حالاظاهرشان هرچه می خواهدباشدزیراخداوندهیچ چیزرابی دلیل نیافریده است.اگربه جای این پرندگان چهره ی انسانهای خیانتکاروخاین وتوسعه طلب ومکاروجنگ طلب زمانهای بسیاردورتاحالارانمایش می دادیدبهترنبودروزی دوزن باهم درگیرمیشن وشروع می کنندبه عیب گویی همدیگرخلاصه مردم هرکاری کردندنتوانستندآنهاراازهم جداکنند.یه نفرمیره یه آیینه ی بزرگ میاره وجلوی آنهامی گیره ومیگه به آیینه نگاه کنیدوببینید عیبهایی که ازهمدیگرگرفتیددرخودتان هست یانه,وقتی توی آیینه نگاه کردندسرشان راپایین انداختندورفتند!

      پاسخ ها

      • nafas

        دکتر چلویی؟؟

      • ح

        ای دکی شیطون بلا باز حالا استتار میکنی نشناسیمت؟؟؟؟
        قربونت تو بگی سلام همه میفهمن خودتی :)))))

      • زهره

        منم تا اول متن رو دیدم گفتم دکتر چلویی باید باشه

    • بدون نام

      بیشترشون چندش بودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام چندش

      • بدون نام

        به افریده های خدا نباید گفت چندش حتی سوسک.

    • آیلین

      واقعا خیلی جالب بودن از نظر ظاهر و شکل منحصر به فردشون

    • بدون نام

      فقط پوتو

    • بدون نام

      فقط پوتو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پوتو مه همشون

    • Dr. setayesh

      سرخ پو ست جالب بود

    • بدون نام

      10:15
      خیلی دنبال دلیل در طبیعت نباش، یه حیوان شاخدار هست که شاخش گرده و به سمت مغزش بر می گرده و اگه انسان به دادش نرسه و براش نبُره ، به مرور انقدر رشد می کنه و زجر تدریجیش می ده و کاسه جمجمشو خورد می کنه و وارد مغزش میشه تا بمیره

      یا لاک پشت ها پس از در آمدن از تخم زیر ماسه ها اغلب در اثر عدم توانایی بخاطر خروج خفه می شوند

      طبیعت پر از ناملایماته ، حالا یک کلمه خنده دار به شخصیت حیوانات بر نمی خوره

    • مملی هستم

      واقعا لذت بردم از بزرگی و قدرت خدا

    • عشق یونایتد

      پاتو بچه اسکل و شنغل است بزنین گوگل میاد داستانش

      پاسخ ها

      • ح

        یعنی واقعا او اراجیف رو باور کردی؟|:

    • بدون نام

      همگی زیبا بودن
      ظاهر بعضی ها شون کمی عجیب بود ولی خنده دار به هیچ عنوان نمیدونم نویسنده به چی این پرندگان خنده اش گرفته

      طبیعت جانداران و خلقت خداوند همیشه جالب و زیباست
      اطلاعات تون و همچنین عکس ها جالب بود ممنون

    • Milad

      منم میخواستم چهره ی خروسم که با ذرت روپایی میزنه رو بزارم ولی نیومدن ببینن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج