۸۸۰۸۵۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آذری: ذوب‌آهن می‌تواند به فینال آسیا برسد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه این تیم توانایی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، گفت: از مالک باشگاه تراکتور یکبار دیگر می‌خواهم به ما در این جنگ نابرابر ورزشی کمک کند.

خبرپزاری مهر: مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه در مالزی برگزار شد و سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به عنوان تنها نماینده ایران در فصل گذشته لیگ قهرمانان در این مراسم حضور داشت.

تیم ذوب آهن در صورتی که بتواند الاتحاد عربستان را در مرحله یک هشتم نهایی حذف کند، در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار الاهلی و الهلال عربستان خواهد رفت.

سعید آذری در این ارتباط به خبرنگار مهر، گفت: اگر از تمام توانمان برای رویارویی با رقبای عربستانی استفاده نکنیم مثل این است که نماینده کشورمان را در یک عرصه بین المللی تنها گذاشته ایم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افزود: اتحادی که امروز در مراسم قرعه کشی بین تیم‌های عربی دیدم فوق العاده بود. ما هم باید از همدیگر در داخل ایران حمایت کنیم.

وی در خصوص برخورد ذوب آهن با نمایندگان عربستان که از مرحله گروهی شروع شده و ظاهراً تا یک چهارم ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: ظاهراً قرعه ما اینطور است که باید با تیم‌های عربستانی بازی کنیم ولی ترسی نداریم. تمام تیم ها در این مرحله قدرتمند هستند که بالا آمده اند.

آذری با اشاره به مشکل بازگشت سه بازیکن سرباز این تیم از تراکتورسازی به ذوب آهن، یادآور شد: از آقای زنوزی مالک باشگاه تراکتور یکبار دیگر می‌خواهم به عنوان یک آدم میهن پرست و کسی که خودش در جبهه‌های جنگ حضور داشته، به ما کمک کند. جنگ‌ها همیشه نظامی نیست. ما جنگ ورزشی هم داریم که باید برای اقتدار کشورمان به میدان برویم.

مدیرعامل ذوب آهن یادآور شد: برخورد با ذوب آهن باید ملی باشد. به تیم ذوب آهن کم توجهی می‌شود. باشگاه تراکتور باید محبت کند و سربازان ما را برگرداند. سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش هم هر کمکی می‌توانند باید انجام بدهند. فکر می‌کنم اگر این قضایا اتفاق بیافتد، ذوب آهن این توانایی را دارد خودش را به فینال آسیا برساند. هرچند که کار سختی است.

آذری در پایان گفت: رسیدن به فینال و قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست ولی نیاز به حمایت همه جانبه دارد. امیدوارم برخوردهایی که با ذوب آهن می‌شود در شأن فوتبالمان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ آسیا

      شب یا روز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج