جاباما
۸۸۰۸۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اولین زمزمه‌ها از جشنواره ونیز ۲۰۱۹

به تازگی خبرهایی از فستیوال ونیز در رسانه‌های فرانسوی منتشر شده که حاوی اطلاعاتی درباره فیلم‌هایی‌ست که می‌توانند در هفتاد و ششمین دور جشنواره ونیز حضور داشته باشند.

بانی‌فیلم: به تازگی خبرهایی از فستیوال ونیز در رسانه‌های فرانسوی منتشر شده که حاوی اطلاعاتی درباره فیلم‌هایی‌ست که می‌توانند در هفتاد و ششمین دور جشنواره ونیز حضور داشته باشند.

از جمله این فیلم‌ها می‌توان به «گلوریا مودی» به کارگردانی روبر گدیگیان فیلمساز ارمنی‌تبار فرانسوی که پیش از این هم در جشنواره ونیز شرکت کرده بود اشاره کرد.

همچنین یک فیلم انگلیسی‌زبان به نام «اولیویه اسایاس» و یک فیلم به نام «نمک اشک‌ها» ساخته فیلیپ گارل که در سال‌های گذشته هفت بار در بخش مسابقه جشنواره ونیز حاضر بوده است.

از کوستا گاوراس کارگردان سرشناس هم که مدت هاست فیلمی نساخته بود فیلم «پسران بالغ در اتاق» احتمالا در ونیز ۲۰۱۹ حضور خواهد داشت. «پسران بالغ در اتاق» نوزدهمین اثر گاوراس است که اقتباسی از کتاب نویسنده‌ای یونانی است.

«متهم می‌کنم» به کارگردانی رومن پولانسکی که بیست و دومین اثر این فیلمساز لهستانی‌تبار است از دیگر آثار سینمایی‌ست که امکان دارد در ونیز حاضر باشد.

از کارگردان ایتالیایی الیس وینوچور فیلم «پروکسیما» که سومین فیلم کارگردان است به احتمال زیاد در ونیز به نمایش در می‌آید.

فیلم «حقیقت» ساخته هیروکازو کوریدا کارگردان ژاپنی است که دو با حضور دو بازیگر فرانسوی یعنی کاترین دونو و ژولیت بینوش در فرانسه ساخته شده. این فیلمساز ژاپنی سال گذشته برنده جایزه نخل طلا شد.

جشنواره ونیز امسال از روز ۲۸ آگوست تا هفت سپتامبر برگزار می‌شود.

رییس هیات داوران ونیز ۲۰۱۹ یک فیلمساز زن آرژانتینی است که به اعتقاد کارشناسان، نمی‌تواند اعتبار چندانی را برای جشنواره ونیز به نسبت سالهای گذشته به ارمغان آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج