۸۸۰۹۲۶
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

مسی تک و تنها برابر ۲۱۰میلیون برزیلی

تیم‌های آرژانتین و برزیل فردا در کلاسیکوی آمریکای جنوبی و در چارچوب نیمه نهایی کوپا آمریکا برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند و این در حالی است که «لیونل مسی» به عنوان برجسته ترین بازیکن حاضر در زمین باید برای شکستن طلسم هفت ساله گل نزدن به سلسائو، قلب ۲۱۰ میلیون برزیلی را در خانه خودشان بشکند.

خبرگزاری ایرنا: تیم‌های آرژانتین و برزیل فردا در کلاسیکوی آمریکای جنوبی و در چارچوب نیمه نهایی کوپا آمریکا برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند و این در حالی است که «لیونل مسی» به عنوان برجسته ترین بازیکن حاضر در زمین باید برای شکستن طلسم هفت ساله گل نزدن به سلسائو، قلب ۲۱۰ میلیون برزیلی را در خانه خودشان بشکند.

برزیل بامداد فردا (چهارشنبه) در نیمه نهایی کوپا آمریکا از آرژانتین میزبانی می‌کند؛ نبردی که می‌تواند کمی روح و کیفیت به تورنمنتی ببخشد که تا اینجای کار چنگی به دل نزده است. در حالی که هر ۲ تیم سبک بازی منحصر به فرد خود را دارند اما «لیونل مسی» برجسته‌ترین چهره فوتبالی این دیدار خواهد بود.

مسی تک و تنها برابر ۲۱۰میلیون برزیلی

مسی تورنمنت خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و تا اینجای رقابت‌ها در جریان بازی هنوز پایش به گلزنی باز نشده است البته نه اینکه گل نزده باشد اما برای بازیکنی در حد و اندازه‌های مسی تنها به ثمر رساندن یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی کمی ناامید کننده به نظر می‌رسد. اما آلبی سلسته منتظر است تا کاپیتان کوچکش برابر سخت‌ترین رقیب حاضر در تورنمنت، در ماراکانا از لاکش بیرون بیاید.

اما فارغ از این موضوع، کلاسیکوی آمریکای جنوبی حقایق جالبی را پیرامون خود می بیند؛ آرژانتین از سال ۲۰۰۴ تاکنون یعنی ۱۵ سال است که در بازی‌های رسمی موفق به کسب پیروزی مقابل سلسائو نشده است و این در حالی است که آمار آنان در خاک برزیل به مراتب بدتر است؛ به طوری که آبی آسمانی‌ها از سال ۱۹۶۴ به بعد هرگز موفق به بردن برزیل نشده‌اند.

اما به مسی برگردیم؛ کاپیتان آرژانتین هفت سال است که در تقابل رسمی با حریف فردای این تیم، گل نزده است اما این بار او فرصت شکستن این طلسم را دارد؛ در نیمه نهایی کوپا آمریکایی که در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در یک قدمی فتح آن دستش از جام کوتاه مانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فسی مالی نیست

    • N

      هععععع

    • یکی دوتا

      الکی انقد جو ندید و طرفداریشو نکنید. این کوتوله اگه عرضه داشت از اول تورنمت آمار پاس گلش صفر نبود و کلا از یک گل ( اونم از روی نقطه پنالتی) نزده بود.
      رسانه ها فقط بلدن اینو بزرگ کنن

    • بدون نام

      انشالله کینگ مسی مثل سال ۲۰۱۲ درمقابل برزیل هتریک میکنه . اگه ارژانتین برزیل رو ببره بدونید کینگ لئو ی تنه برزیل رو شکست داد احتنالش خیلی کمه اما واسه کینگ مسی همچی ممکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فسی زررررت

    • بدون نام

      یه جوری می نویسن هفت سال انگار مثل زغال مادرید مسی هر سال چند بار باهاشون بازی میکنه اون ریال حکومتی که بیشترین گل رو از مسی دریافت کرده در ضمن تو این هفت سال سه بار با برزیل بازی کردن

    • بدون نام

      مسی هتریک میکنه بدون شک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج