جاباما
۸۸۰۹۶۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

واکنش‌ها به اصلاحات «ماجرای نیمروز: رد خون»

سیدمحمود رضوی و محمدحسین مهدویان، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» از وضعیت پروانه نمایش این فیلم و همچنین اصلاحاتی که برایش در نظر گرفته‌اند گلایه کردند که با واکنش ابراهیم داروغه‌زاده همراه شد.

خبرآنلاین: شورای صدور پروانه نمایش سازمان سینمایی امروز از صدور مجوز نمایش فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان خبر داد.

این خبر البته با واکنش محمود رضوی تهیه‌کننده این فیلم در توییتر همراه شد که نوشت: «می‌ترسم اشک در غم‌های ما در خصوص «ماجرای نیمروز: رد خون» پرده در شود و این رازهای سر به مهر ما، آخر یک روز به عالم سمر شود! ما هنوز پروانه نمایش «ماجرای نیمروز: ردخون» را ندیدیم اما دیروز در جلسه ای آقای دکتر ابراهیم داروغه‌زاده گفتند اگر اصلاحات مدنظر شورا انجام بشود پروانه صادر میشود.

واکنش‌ها به اصلاحات «ماجرای نیمروز: رد خون»

البته شرح غم ما، مسئله امروز و دیروز شورای پروانه نمایش و ارشاد نیست، غم ما و رازهای سر به مهر ما از جای دیگه آب میخوره که از روز اول پروانه ساخت تا الان بوده و مارو خسته کرده! فعلا هم آقای مهدویان سفر است، اصلاحات باید بماند تا ایشان بیاید و ببینیم چه میشود فعلا هم ما پروانه نداریم.»

این توییت رضوی، واکنش محمدحسین مهدویان کارگردان «ماجرای نیمروز: رد خون» را هم در پی داشت، او ضمن بازنشر سخنان رضوی در اینستاگرام، نوشت: «اول این‌که فقط جهت توضیح عرض کنم که پروانه نمایش نام یک مجوز رسمی‌ است که به تهیه‌کننده می‌دن تا بتونه فیلم‌اش رو اکران کنه و باز تا جایی که من می‌دونم با خبر صدور پروانه نمی‌شه فیلم رو اکران کرد. خودشو باید بدن. دوم هم این‌که اون مواردی که فرمودن دیگه اسم‌اش اصلاحات نیست. استحاله‌ است.»

واکنش‌ها به اصلاحات «ماجرای نیمروز: رد خون»

در نهایت اما ابراهیم داروغه‌زاده معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی پاسخ توییت محمود رضوی را اینچنین داد: «سید عزیز شما همیشه با صبر و تلاش مجاهدانه از موانع سخت عبور کرده‌اید و بحمدالله موفق هستید. فَاستَقِم کَما اُمِرت.»

واکنش‌ها به اصلاحات «ماجرای نیمروز: رد خون»

حال باید دید که سرنوشت این فیلم که از زمان تولید تا نمایش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هم با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد، چه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیما فخر ارا

      نفهمیدیم چیشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج