جاباما
۸۸۰۹۸۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

اقامت آمریکا مانع همکاری کالدرون و پسرش شد

پسر سرمربی جدید پرسپولیس اقامت کشور آمریکا را دارد و در صورت حضور در ایران با توجه به تحریم‌ها دیگر قادر نیست به آمریکا برود.

خبرورزشیک طی چند روز اخیر اخباری به گوش رسید مبنی بر اینکه پیگرینو کالدرون، پسر گابریل کالدرون سرمربی جدید پرسپولیس، احتمالاً یکی از اعضای کادر فنی او خواهد بود. با توجه به اینکه فوتبال ایران در سال‌های اخیر پدر و پسر، برادر و... زیادی را به خود دیده این خبر خیلی باعث تعجب نشد.

ساشا و وینفرد شفر، تونی و آنتونیو اولیویرا و برانکو و زلاتکو ایوانکوویچ تنها بخشی از این روابط خانوادگی هستند که در فوتبال نیز ادامه داشته‌اند.

اقامت آمریکا مانع همکاری کالدرون و پسرش شد

گابریل هامبرتو کالدرون که در میان فوتبالی‌ها به «گابریل کالدرون» مشهور است، یک‌شنبه شب گذشته با پرواز استانبول- تهران، وارد خاک ایران شد تا مذاکرات نهایی را با سرخ‌ها انجام دهد و دیروز قراردادش را امضا کرد.

این مربی باتجربه و ۵۹ ساله در حالی به ایران آمد که گفته می‌شد احتمالاً پسرش را به عنوان یکی از اعضای کادر فنی معرفی خواهد کرد، اما چنین نشد.

شاید کنجکاو باشید که بدانید پسر او کیست و پیشتر چه فعالیت‌هایی را انجام داده است؟!

پیگرینو کالدرون پسر ۳۳ ساله کالدرون در سویا متولد شد. او کار خود را به عنوان مربی فوتبال را از ۲۲ سالگی در اسپانیا آغاز کرد و تا همین حالا نیز در بیش از ۱۰ تیم حرفه‌ای فعالیت کرده است. او همچنین تحصیلات دانشگاهی مرتبط با مربیگری فوتبال نیز دارد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

پیگرینو کار خود را در سال ۲۰۰۸ با تیم‌های پایه ختافه در پایتخت اسپانیا آغاز کرد. سپس در تیم لگانس همین کار را ادامه داد تا اینکه در سال ۲۰۱۰ به عنوان دستیار پدرش، به عربستان سعودی و تیم الهلال رفت. پس از آن به ترتیب در تیم‌های بن‌یاس، تیم ملی بحرین و رئال بتیس، همراه گابریل کالدرون حضور داشت.

در این ۱۱ سال پیگرینو بیشتر به عنوان مربی بدنساز در تیم‌های تحت هدایت گابریل کالدرون حضور داشته است. او در الهلال، لگانس، ختافه و رئال بتیس چنین وظیفه‌ای داشت، اما در تیم ملی بحرین، بن‌یاس و الوصل در قامت دستیار کنار پدرش بود.

او همچنین سال گذشته به عنوان مسئول یکی از آکادمی‌های بزرگ رئال بتیس منصوب شد و حالا سیزدهمین ماه کار خود در این شغل را پشت سر می‌گذارد. او سال ۲۰۱۶ موفق شد مدرک مربیگری درجه ۳ یوفا پرو را بگیرد و احتمالاً در آینده برای دیگر مدارک نیز تلاش خواهد کرد.

پیگرینو همچنین ۳ سال سابقه تحصیل در دانشکده تخصصی ورزش در فرانسه، ۵ سال در اسپانیا (مادرید) و ۲ سال اسپانیا (سوسیه‌داد) را نیز دارد. پسر گابریل کالدرون که در اسپانیا رشد کرده، طبیعتاً توانایی صحبت به زبان این کشور را دارد و علاوه بر آن با توجه به تحصیل در فرانسه، به زبان فرانسوی نیز مسلط است.

او همچنین آموزش زبان انگلیسی را نیز پشت سر گذاشته، اما نمی‌تواند به ایران بیاید. شنیدیم پسر سرمربی جدید و آرژانتینی پرسپولیس اقامت کشور آمریکا را دارد و در صورت حضور در ایران و با توجه به تحریم‌ها و مشکلات تحمیلی و استبدادی این کشور قادر نیست به کشورمان بیاید.

بنابراین پگرینو کالدرون نیامده از لیست کادر فنی پرسپولیس خط خورد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ج.ک

      بهتر که تشریف نیاورد....اولین جایی که تحریم ها مفید واقع شد....خخخخ

    • مملی هستم

      حیف پینوکیو که نتونست بیاد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج