جاباما
۸۸۰۹۹۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

زمان پخش سریال «بانوی سردار» اعلام شد

 سریال «بانوی سردار» پرویز شیخ‌طادی احتمالاً در ایام محرم روی آنتن می‌رود و هنوز معلوم نیست از کدام شبکه پخش خواهد شد. سریال ۳۰۰ قسمتی «مادر سوجان» هم با مشارکت استانی، خیلی زود مقابل دوربین قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم: تلویزیون چندی است از تولیدات استان‌ها بهره می‌برد و البته «روزهای بیقراری» در گام دوم چنگی به دل نزد و باید منتظر پروژه «بانوی سردار» پرویز شیخ‌طادی، «گنج راه شیری» و «جلال» حسن نجفی ماند که به زودی روی آنتن شبکه‌های سیما می‌روند. یکی از وجوه تمایز تولیدات استانی استفاده از هنرمندان بومی، نمایش آداب و رسوم و اصالت‌های تمدنی ایران اسلامی است. اتفاقی که کمتر با نشان دادن فضاهای آپارتمانی برخی از سریال‌های مرسوم تلویزیون به چشم مخاطب می‌آید.

رویکرد استان‌های صداوسیما معرفی قهرمانان ملی، مشاهیر و مفاخر تاریخی و دینی است؛ از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ماجرای حاج‌نورالله در روایت داستانی «روایت‌های ناتمام» بهروز شعیبی، «سنجرخان» محمدحسین لطیفی، حتی «بانوی سردار» پرویز شیخ‌طادی و «مادر سوجان» فریدون حسن‌پور معروف به اوشین ایرانی اشاره کرد.

محمدرضا شریفی، مدیرکل طرح و هماهنگی تولید مرکز سیمای استان‌ها در توضیحات بیشتر گفت: سریال «بانوی سردار» پرویز شیخ‌طادی آماده پخش است و هنوز معلوم نیست از کدام شبکه روی آنتن برود. به احتمال زیاد این سریال تلویزیونی در ایام محرم پخش خواهد شد.

مجموعه ۱۳ قسمتی که به زندگی «بی‌بی‌مریم» سردار بختیاری و «علیمردان‌خان» بختیاری می‌پردازد. بانویی که نخستین بانوی سردار ایرانی بود که به مبارزه با استکبار انگلیس و حکومتی رضاشاه برخاست. تربیت فرزندان دلیر وطن‌پرست شیرعلیمردان‌خان، ایجاد وحدت بین اقوام ترک‌تباران و لرتباران، تأثیرگذاری بی‌بی‌مریم بر قوم بختیاری و استقلال و اتکا به خود از مضامینی است که در این سریال به آن پرداخته شده است.

وی تأکید کرد: «روایت ناتمام» یک مجموعه ۴۰ قسمتی است که به زندگی آیت‌الله نورالله نجف‌آبادی اصفهانی می‌پردازد. عالم جلیل‌القدری که ۱۵۰ سال پیش بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی تأکید داشت. این پروژه ملی به زودی با تأمین بودجه مالی جلوی دوربین خواهد رفت.

مرکز گیلان سریال ۲۶ قسمتی «گنج راه شیری» را که قصه‌ای نوجوانانه درباره نجوم و راه شیری دارد، روی آنتن می‌برد. «جلال» هم در آذربایجان‌شرقی ساخته شده و آماده نمایش است. این دو سریال هم قابلیت پخش از شبکه‌های سراسری را برای نیمه دوم سال دارند. همچنین سریال «آینا» نیز در آذربایجان‌غربی ساخته شده که تصویری از دوران دفاع مقدس را به نمایش می‌گذارد و در نیمه دوم سال آماده نمایش از رسانه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج