۸۸۰۹۹۹
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

پنهان نشوید، تمرین کنید، پیشنهاد آمد بروید

راه‌حل منطقی برای دو ستاره جدایی‌طلب پرسپولیس

دو ستاره جدایی طلب این روزهای پرسپولیس وضعیت روشنی برای ادامه همکاری با این تیم ندارند و نسبت به قرارداد خود نیز بی‌تفاوت عمل می‌کنند.

ورزش سه: دو ستاره جدایی طلب این روزهای پرسپولیس وضعیت روشنی برای ادامه همکاری با این تیم ندارند و نسبت به قرارداد خود نیز بی‌تفاوت عمل می‌کنند.

علی علیپور و علیرضا بیرانوند دو ستاره ملی‌پوش پرسپولیس هستند که علیرغم شروع تمرینات این تیم طی روزهای اخیر در آن حاضر نشده‌اند و این در حالی است که هر دوی این بازیکنان در قرارداد با باشگاه هستند.

مهاجم پرسپولیس در روزهای پایانی فصل از عزم خود برای حضور در فوتبال اروپا گفت و در این راستا مذاکرات خود را با باشگاه‌های خواهانش دنبال کرده است. با این حال باشگاه با ارائه بندی برای جدایی‌اش، اعلام کرده تنها در صورت پرداخت مبلغ ۷۰۰هزار دلاری، رضایتنامه او برای باشگاه بعدی را صادر خواهد کرد.

موضوعی که اکنون باعث شده تا جدایی این بازیکن در ابهام قرار داشته باشد و موفق به سرانجام رساندن آن نباشد.

علیرضا بیرانوند نیز که طی ۳ فصل اخیر عملکرد چشمگیری در پرسپولیس داشته و حضور در جام جهانی و جام ملت‌ها را به عنوان دروازه بان شماره یک تجربه کرده، طی دو فصل اخیر بلندپروازی خود برای حضور در فوتبال اروپا را دنبال می‌کند.

طی این مدت همواره صحبت‌هایی مبنی بر پیشنهاد چند باشگاه مطرح و البته چند تیم درجه دومی به او پررنگ شده است اما در نهایت با ادامه همکاری‌اش در این تیم ماجرا پایان یافته است. او در این فصل نیز به دنبال دستیابی به پیشنهاداتی بوده که او را به دروازه فوتبال اروپا نزدیک کند.

با این حال در شرایطی که باشگاه در چند مرحله ضرب الاجل پیشنهاد اعلام کرده اما با مذاکرات مثبتی همراه نبوده است. موضوعی که اکنون باعث شده این بازیکن نیز در اقدامی عجیب علیرغم شروع تمرینات این تیم، در آن غایب باشد.

موضوع مهم اما در رفتار غیرحرفه‌ای این دو بازیکن پرسپولیس است؛ بازیکنانی که علیرغم قرارداد با پرسپولیس در تمرینات حاضر نشده‌اند و همچنان مدعی هستند به دنبال پیشنهاداتی هستند تا باشگاه را برای دریافت رضایتنامه به نتیجه برساند.

با این حال نمی‌توان به رفتار غیرحرفه‌ای آنها خرده نگرفت؛ برخلاف تمام دنیا که بازیکنان تا روزی که تحت قرارداد باشگاه هستند نسبت به اجرای آن تعهد خود را نشان می‌دهند، این دو به بهانه رایزنی برای حضور در فوتبال اروپا، غیبت جبران ناپذیری در تمرینات دارند.

در دنیای فوتبال نمونه‌های روشنی برای نقل و انتقالات باشگاه‌ها وجود دارد. تا جایی که بازیکنان خواهان جدایی حتی با حضور در برنامه‌های اردویی و سفری تابستانه، بعد از توافق در مذاکرات، اردو را ترک کرده و توافق جدید را به عمل می‌آورند.

به طور نمونه لوکاکو به عنوان بازیکن منچستریونایتد که در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد نیز این روزها حضوری پررنگ در تمرینات دارد و تنها در صورت توافق در مذاکره، اقدام به ترک اردوگاه تمرینی می‌کند. نمونه آسیایی آن هم عمرعبدالرحمن است که این روزها در حال دنبال کردن پروسه جدایی از الهلال است اما تمرینات خود را در اردوگاه این باشگاه پیگیری می‌کند.

مسلما باشگاه پرسپولیس نیز در صورتی که اقدام لازم در این زمینه را صورت دهد، مانع از ترویج بی انضباطی و عدم تعهد به قرارداد خواهد شد و این بازیکنان قادر هستند در شرایط فعلی با حضور در تمرینات و به طبع آن دنبال کردن مذاکرات خود، هر زمان که به توافق نهایی با باشگاه خواهان خود رسیدند با سود بردن از بند جدایی و برآورده کردن انتظارات باشگاه پرسپولیس، مسیر خود را جدا کنند.

موضوعی که البته طی سالیان اخیر با توجه به هجمه‌ای که معمولا با اعتراض نمونه این بازیکنان علیه باشگاه در خصوص جرایم شکل گرفته، مانع از نهایی شدن آن شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگردلشان باتیم نبست بگذاریدبروند سالهابرای تیم زحمت کشیده انداحتمالابرای پول هوابی شده اند درنیجه اگرهم بمانندارزش ندارد

      پاسخ ها

      • ایرانی

        مخصوصاعلیپور.اون بره وضع فورواردپرسپولیس بااستخدام بازیکنای تخصصی خیلی هم بهترمیشه.

    • بدون نام

      لطفا جدا نشید

    • کاظمی

      عشق فقط پرسپولیس هیچی نیست اروپا

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      رفتید دیگه بر نگردید

    • بدون نام

      آخه چرانمیری سرتمرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج