جاباما
۸۸۱۰۲۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

سیلوا: ایران می‌تواند در فینال همه را سورپرایز کند

سرمربی تیم ملی والیبال پرتغال گفت: هیچ تردیدی ندارم که ایران می‌تواند من و خیلی از علاقمندان به والیبال را شگفت‌زده و سورپرایز کند.

خبرگزاری فارس: در پایان مرحله گروهی لیگ ملت‌‌های ۲۰۱۹ تیم‌های پرتغال با ۲ پیروزی، ۱۳ شکست و ۷ امتیاز و چین با یک پیروزی، ۱۴ شکست و ۴ امتیاز در جایگاه‌‌های پانزدهم و شانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

به این ترتیب پرتغالی‌ها از جمع تیم‌های لیگ ملت‌ها حذف شدند و چینی‌ها هم به دلیل توافق مالی با فدراسیون جهانی والیبال در VNL ماندنی شدند.

سیلوا: ایران می‌تواند در فینال همه را سورپرایز کند

هوگو سیلوا در گفت‌وگو با خبرنگار، درمورد نتایج تیمش در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 و سقوط تیمش به رده پایین‌تر اظهار داشت: ما باید با شرایط و واقعیت موجود در والیبال جهان خودمان را سازگار کنیم. فکر می‌کنم ما هنوز آماده نیستیم که در میان غول‌ها و بهترین‌های دنیا حضور داشته باشیم و با آنها رقابت کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال از این دوره از پیکارها کنار رفتیم و حالا باید خودمان را برای مسابقات پیش‌رو آماده کنیم. بدون شک بازی‌های جذاب و مهمی درپیش داریم که تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را در آنجا داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال پرتغال که تیمش در هفته چهارم به میزبانی اردبیل هم مقابل ایران قرار گرفت و علی‌رغم بازی خوب نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد، درخصوص گروه‌بندی فینال لیگ ملت‌های 2019 و همگروهی ایران با لهستان و برزیل خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم کار ایران در مرحله فینال که به میزبانی شیکاگو برگزار می‌شود سخت باشد، چراکه تیم‌هایی همچون برزیل، روسیه، فرانسه و ... در فینال حاضر هستند که نسبت به دور مقدماتی شرایط متفاوتی دارند.

سیلوا در مورد پیش‌بینی نتایج ایران در فینال لیگ ملت‌ها گفت: هیچ تردیدی ندارم که ایران می‌تواند من و خیلی از علاقمندان به والیبال را شگفت‌زده و سورپرایز کند، اما باید بپذیریم که فینال شرایط سختی دارد و پیروزی در آن رقابت‌ها برای هر تیمی دشوار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Dr. setayesh

      با حرفشون موافقم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم با حرف شما موافقم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج