۸۸۱۰۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ماموریت مدیر کل زندان‌های تهران پایان یافته بود

«مصطفی محبی» مدیرکل زندان های استان تهران به علت اینکه یک مقام قضایی است، پس از پایان ماموریت در سازمان زندان ها جابجا شد.

خبرگزاری مهر: «مصطفی محبی» مدیرکل زندان های استان تهران به علت اینکه یک مقام قضایی است، پس از پایان ماموریت در سازمان زندان ها جابجا شد.

به نقل از مزکز رسانه قوه قضائیه، پس از اعلام «غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی دستگاه قضا، برخی رسانه‌ها به اشتباه از برکناری مدیرکل زندان‌های تهران خبر دادند این در حالی است که مطابق بررسی‌ها و همانطور که سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد، وی صرفاً با پایان مأموریت جابجا شده است و موضوع برکناری در مورد مدیر کل زندان‌های تهران صحیح نیست.

ماموریت مدیر کل زندان‌های تهران پایان یافته بود

پس از حادثه قتل اخیر در زندان فشافویه، رئیس دستگاه قضا بلافاصله با تشکیل سه هیأت از سازمان زندان‌ها، دادستانی کل کشور و دادستانی تهران خواستار بررسی ویژه موضوع شد.

رئیس قوه قضائیه در گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم نیز اعلام کرد که هر مسئولی در این رابطه غفلت کرده باشد آن را برکنار می‌کنیم و دستور این قضیه صادر شده است.

‌در همین زمینه، سخنگوی قوه قضائیه امروز در نشست خبری با تشریح روند قضائی پرونده از برکناری رئیس زندان فشافویه و جابجایی مدیرکل زندان‌های تهران توسط سازمان زندان‌ها خبر داد و گفت: بعد از حادثه زندان فشافویه دو اقدام به صورت موازی انجام شد که اولین اقدام رسیدگی به پرونده قتل و تعقیب قضائی قاتلین بود و اقدام دیگر این بود که رئیس قوه قضائیه هیات‌هایی را در ارتباط با بررسی زمینه وقوع و یا قصور و تقصیر احتمالی برخی از کارگزاران حوزه زندانبانی مأمور کردند.

‌اسماعیلی تاکید کرد: در بخش اول پرونده رسیدگی و کیفرخواست صادر شد و در نوبت دادگاه است و در بخش دوم نیز سه هیأت از ناحیه سازمان زندان‌ها، دادسرای تهران و دادستانی کل کشور مأمور شدند.

‌سخنگوی قوه قضائیه خاطر نشان کرد: این هیأت بررسی‌ها را انجام و گزارش آن را به رئیس قوه قضائیه تقدیم کردند. با جمع بندی گزارش در بخش دوم تصمیم بر این شد که با برخی از پرسنل که در آن بند انجام وظیفه می‌کردند و قصور آن‌ها محرز بود برخورد شود و حسب مورد تحت تعقیب کیفری یا هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری قرار گیرند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج