۸۸۱۰۵۲
۱۱ نظر
۵۰۱۷
۱۱ نظر
۵۰۱۷
پ

دستگیری مرد خیاط به اتهام قتل همسرش

مرد خیاط که به اتهام قتل همسرش دستگیر شده در حالی منکر این جنایت است که در تحقیقات جنایی ۹ دلیل علیه وی وجود دارد.

روزنامه ایران: مرد خیاط که به اتهام قتل همسرش دستگیر شده در حالی منکر این جنایت است که در تحقیقات جنایی ۹ دلیل علیه وی وجود دارد.

ساعت ۱:۳۰ نخستین روز دی سال گذشته دو مرد جوان در اطراف شهرک کاپولا در خیابان دستواره ناگهان با جسد زنی داخل گونی مواجه شدند.آنها بلافاصله با پلیس تماس گرفته و به‌دنبال این تماس بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. جسد داخل پتویی پیچیده شده و بعد از آن داخل گونی قرار داده شده بود. معاینات پزشکی قانونی نشان می‌داد که علت مرگ اصابت جسم سنگین به سر است اما آثار ضرب و جرح نیز در بدن مقتول دیده می‌شد. از زمان مرگ نیز حدود ۴۸ ساعت می‌گذشت.

شناسایی هویت مقتول

جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد و در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان به سراغ پرونده‌های افراد گمشده رفتند. در این میان شباهت جسد با مشخصات زنی گمشده به‌نام مهرنوش باعث شد تا کارآگاهان از خانواده وی بخواهند برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی بیایند. بدین ترتیب هویت جسد شناسایی شد.

در ادامه بررسی‌ها، سرنخ‌هایی به‌دست آمد که نشان می‌داد همسر مهرنوش در این جنایت نقش دارد. بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی مراد - همسر مقتول- بازداشت شد. اما در تحقیقات او منکر جنایت شد و مدعی بود که با همسرش هیچ اختلافی نداشته و انگیزه‌ای برای این جنایت ندارد.

اما در ادامه تحقیقات تیم جنایی به ۹ دلیل مستند رسیدند که نشان می‌داد مراد، قاتل همسرش است. زمانی که جسد مهرنوش کشف شد، داخل پتویی بود که مشابه آن در خانه شان وجود داشت و به گفته خواهر مقتول، مهرنوش یک جفت از آن پتوها خریده بود.

دومین دلیل، لکه‌های خونی بود که روی دیوار خانه پیدا شد، مراد مدعی بود که لکه‌های خون به خاطر آسیب دیدگی خودش بوده است. اما آزمایش دی ان ای نشان می‌داد که لکه‌های خون متعلق به زن جوان است.از طرفی گوشی تلفن همراه، دسته کلید و وسایل شخصی که مهرنوش برای ترک خانه آنها را با خود می‌برد در خانه پیدا شد و این نشان می‌داد که زن جوان خانه را ترک نکرده است.

در حالی که مراد مدعی بود همسرش برای خرید دارو ، خانه را ترک کرده ولی ادعای مرد میانسال با واقعیت فرق داشت.همچنین طبق اظهارات تنها دختر مقتول که دانشجوی شهرستان بود و گفته‌های سایر دوستان و بستگان زن جوان، اختلاف و درگیری شدیدی بین او و همسرش وجود داشته است.کارآگاهان در بررسی‌ها دریافتند که حیاط خانه مهرنوش بعد از ناپدید شدن زن جوان چندین بار شسته شده است و مراد مدعی بود که به خاطر میهمانی خانه را تمیز کرده است. روی بدن مراد آثار خراش دیده می‌شد که وی مدعی بود به خاطر کار پیش آمده است اما بررسی‌های متخصصان پزشکی قانونی حکایت از آثار خراش با چاقو و قیچی داشت. روی بدن زن جوان نیز آثار خراشی به‌دست آمد که نشان می‌داد با چاقو و وسایل خیاطی به وجود آمده است.

درنهایت دست و پاهای زن جوان با تکه پارچه‌هایی بسته شده بود که تکه پارچه‌های اضافی در خیاطی‌ها بود و نمونه‌ای از این تکه پارچه‌ها در کارگاه خیاطی مراد که در پشت بام خانه‌اش بود پیدا شد.تمامی این مدارک نشان می‌دهد که مرد خیاط پس از به قتل رساندن همسرش، جسد را به محل دیگری منتقل کرده اما او منکر قتل است. با این مدارک تحقیقات برای رازگشایی این جنایت همچنان از سوی تیم جنایی ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آی بنازمت خیاط

    • بدون نام

      چه دلیلی داره افسر تحقیق تمام زوایای پنهان پرونده رو لو بده ذهن بقیه مجرمین هم آگاه بشه....طبقه بندی اطلاعات پرونده رو واش بهش یاد بدن

    • بدون نام

      با سلام . لطف کنید .علتهای مبنی بر نشان دادن اینکه کسی قاتل است رو ننویسید .
      کاملا آموزش میدید که جوری قاتل سر نخها رو از،بین ببره .
      من حالا چند تا نکته باریک یاد گرفتم : پتو و کلیدهای خونه و ....

      پاسخ ها

      • محمدی محمد

        اولا خدا نکنه هیچ این اتفاق ها نیفته دیگه به گوش نرسه چون واقا از لحاظ روحی آدم خیلی ناراحت میشه یعنی اگه این طور میخواد پیش بره ایران باید کل شون ناراحتی قلبی بگیرن با ای حوادث بعدش چرا باید این اتفاق هارا از طریق قانون حل نمیکنن هم برا زن هم برا مرد هر کس حق زندگی داره حق تو نیست به زندگیش پایان بدی اگر زنت خلاف کرد ردش کن بره یکی دیگه بگیر اگه شوهرت هم خلاف کرد هم یه شوهر دیگه چرا جر بس من خودم تا بحال دوتا زن رد کردم فقط بخاطر که اخلاقمون باهم جور نبود چی که هست دختر ترشیده الان سومی هم هفته گذشته گرفتم ا

    • پوآرو ی بی سیبیل

      دخترش بهترمیدونه ولی تمام این دلایل حکایت از این دارد قتل در منزل صورت گرفته بقیه اما کسی دیگه هم میتونه باشه برای تکه پارچه وقتی تو خونه هست نمیره از بیرون بیاره ! خراش بدن مراد مهم است اما وقتی حیاط را چندبار شسته میتونست خرده پارچه ها رو هم دور بریزه .

    • بدون نام

      تازمانی که اقرار به قتل نکنه یا کسی شهادت نده نمی تونن مجازاتش کنن حالا صدتا دلیل بیار این برا ردش بهانه دره

    • مهرداد زمانی

      عاقبت خیاط در کوزه افتاد

    • بدون نام

      با کاربر 8:16 دقیقه کاملا موافقم
      برترینهای عزیز لطفا جزییات کارهای پلیس وآگاهی رو لو ندین
      بد آموزی داره ،ارازل واوباش ،یاد میگیرن ،آثار جرم رو پاک میکنن ........

    • مهدی

      اخبار قتل های خانوادگی دوستان طبقه بندی ندارد ! اون شیوه پلیس هست در دستگیری وکشف جرم مگه اختلاف خانوادگی طبقه بندی یا همه خیاطی دارن تو خونه !!!!؟ شیوه سرقت ها و قتل ها گفته شود حتی کمک هم میکند که مثلا زوجی که اختلاف ومشاجره دارن دوتا چاقو اون وسط باشه بعید نیست یکی از طرفین بردارد .پس دور کردن لوازم خطر در مشاجرات حتی فرزندان هم میتونن کمک کنند در قتلهای ناخواسته براثرخشم وعصبانیت

    • بدون نام

      کار خود نامردشه بی وجدان

    • بدون نام

      خودناکسشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج