جاباما
۸۸۱۰۶۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رئال، متخصص فروش بازیکن به انگلیسی‌ها

رئال مادرید توانسته بازیکنان زیادی را به تیم‌های لیگ برتری بفروشد و از فروش آن‌ها هم حدود ۳۰۰ میلیون یورو درآمد داشته است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال رئال مادرید توانسته بیش از ۳۰۰ میلیون یورو از فروش بازیکنانش به تیم‌های لیگ برتری به دست آورد. این تیم بارها بازیکنانی را به این دلیل که در برنامه‌هایش جای نداشتند فروخته است و بیشتر اوقات هم این بازیکنان به تیم‌های لیگ برتر انگلیس رسیدند.

رئال، متخصص فروش بازیکن به انگلیسی‌ها

اولین آن‌ها روبینیو برزیلی بود. او در سال ۲۰۰۸ در ازای ۴۲ میلیون یورو راهی منچسترسیتی شد. رافائل فان درفارت در ۲۰۱۰ در ازای ۱۰ میلیون یورو به تاتنهام رفت، استبان گرانرو در ۲۰۱۲ در ازای ۸ میلیون یورو به کوئینزپارک رفت، دنیلو هم در ۲۰۱۷ در ازای ۳۰ میلیون یورو راهی منچسترسیتی شد.

آرسنال مسوت اوزیل را در ازای ۴۵ میلیون یورو به خدمت گرفت و بعد از آن هم ۵ میلیون دیگر برایش پرداخت کرد تا رکورد تاریخ باشگاه شکسته شود. یک سال بعد منچستریونایتد رکورد را شکست و آنخل دی‌ماریا را در ازای ۷۵ میلیون یورو خرید.

انتقال آلوارو موراتا به چلسی بعدی بود که ۸۰ میلیون یورو برای تیم لندنی هزینه داشت. آخرین بازیکن با این شرایط تا اینجای کار هم متیو کوواچیچ است که روز سه‎شنبه انتقال قرضی او به چلسی دائمی شد، آن هم در ازای ۴۵ میلیون یورو. بعید است او آخرین بازیکنی باشد که رئال مادرید به انگلیسی‌ها می‌فروشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مایکل اوون از رئال به نیوکاسل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج