جاباما
۸۸۱۱۱۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تیته: این فینال برایم فراموش‌نشدنی خواهد بود

سرمربی تیم ملی فوتبال بزریل از عملکرد شاگردانش مقابل آرژانتین که منجر به صعود این تیم به فینال کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ شد، ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیته در پی برتری ۲ بر صفر صبح امروز (چهارشنبه) تیم تحت‌هدایتش مقابل آرژانتین در مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ و صعود به دیدار فینال چهل‌وششمین دوره این رقابت‌ها اظهار داشت: اولین فینالم با برزیل را فراموش نخواهم کرد. می‌دانستیم که این بازی فوق‌العاده‌ای خواهد شد و می‌دانستیم که باید چه کار کنیم. هر دو تیم به لحاط فنی خوب بودند، اما ما با ارائه یک بازی فوق‌العاده شایسته صعود به فینال بودیم.

وی همچنین درباره اظهارنظر بعد از بازی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین که گفته بود آلبی‌سلسته در طول ۹۰ دقیقه تیم برتر میدان بود، با لحنی آرام اظهار داشت: در بازی‌های بزرگ شما نمی‌توانید بر کل بازی تسلط داشته باشید و این در مورد برزیل و آرژانتین هم صدق می‌کند. در برخی از مقاطع این بازی سعی کردیم بازی حریف را خنثی کنیم و این به خاطر کیفیت حریف طبیعی بود.

سرمربی تیم ملی برزیل در تمجید از فوق‌ستاره آرژانتین که بار دیگر در رده ملی در کسب جام ناکام ماند، اظهار داشت: مسی فرازمینی و استثنایی است. با توجه به تسلط او به توپ و کار‌هایی که در جریان بازی می‌کند، شایسته است که به رسمیت شناخته شود. ما برای اینکه کارایی مسی را کاهش دهیم ساختار تیمی‌مان را کمی تغییر دادیم و برای همین بود که فیرمینو را کمی عقب‌تر مورد استفاده قرار دادیم. پس از به ثمر رساندن گل هم کمی مالکیت توپ را از دست دادیم.

تیته همچنین در تمجید از مدافع تیمش که کمک شایانی به پیروزی سلسائو در این دیدار کرد، یادآور شد: بازی روانی جزئی از بازی است و از بازی آلوز که فیزیکی و تکنیکی بود با وجود اینکه یک کارت زرد گرفت، راضی هستم. دنی پسر خیلی خوبی است و کار با او را دوست دارم.

سرمربی سلسائو که اولین فینال را با تیم تحت‌هدایتش تجربه خواهد کرد، یادآور شد: باید از بازیکنانم بابت رسیدن به فینال تشکر کنم. این فینال من را یاد اولین فینال دوران حرفه‌ای‌ام با باشگاه ورنائوپلیس انداخت. ما به تلاش‌مان به همین شکل ادامه خواهیم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج