جاباما
۸۸۱۱۴۸
۲۲ نظر
۵۰۰۷
۲۲ نظر
۵۰۰۷
پ

ذالنور: صداوسیما نگران هیاهو و جنجال‌ها نباشد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که حمله به صداوسیما پس از روشنگری‌های رسانه ملی صورت گرفته است.

خبرگزاری فارس:حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هجمه‌های اخیر به صداوسیما به دلیل روشنگری‌های رسانه ملی، است، گفت: صداوسیما سطحی از وظایف را انجام می‌دهد و یکسری اطلاع رسانی‌ها و روشنگری‌هایی می‌کند که برخی مرجع ضمیر می‌شوند و تحملش برای آنها سخت است لذا شروع به انتقام جویی ناشیانه و غیرحرفه‌ای و غیر منصفانه می‌کنند.

وی افزود: صداوسیما باید به رسالت خود عمل کند و اگر عمل نکرد دچار نگرانی شود. اگر صداوسیما در جایی به رسالت خود عمل می‌کند از هیاهو و جنجال‌ها نباید نگران باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره انتشار فیلم و گزارش فروش نفت ایران در یکی از شبکه‌های سیما تصریح کرد: اولا تصاویر این فیلم و گزارش به صورت ماهواره‌ای گرفته شده است که بارگیری، مسیر تردد و محل تخلیه نفتکش را نشان می‌دهد و پیش از آن هم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود. ثانیا این فیلم از رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی بیان شده شده بود و روی آن مانور داده بودند و چیز مخفی نبوده که شبکه سه سیما بخواهد افشا یا برملا کند ولی این شبکه از یک نفت ریخته چراغی را روشن کرده است.

وی افزود: در حقیقت چیزی که دیگران آن را مطرح کردند سندی بر ناتوانی دشمن است که ما قادر هستیم نفت خود را بفروشیم. ضمن اینکه هجمه‌هایی که صورت می‌گیرد ناشی از ناراحتی‌های ناشی از خالی کردن عقده‌هاست.

ذوالنور با بیان اینکه چرا سطوح بالاتر سکوت می‌کنند و چیزی نمی‌گویند اظهار داشت: آقای رئیس جمهور گفت آمریکا یک کانال فروش نفت ما را کشف کرده، ما ۵ کانال دیگر برای فروش نفت داریم. این نوع حرف زدن آقای رئیس جمهور چه پیامی را منتقل می‌کند؟ دانسته یا نادانسته وقتی عدد دادید آنها تمرکز می‌کنند تا ۵ کانال را پیدا کنند.

وی گفت: رئیس جمهور می‌تواند بگوید ما راه‌های متعددی داریم، مسیرهای متنوعی داریم که نفت خود را صادر کنیم. چرا آقای رئیس جمهور عدد می‌دهند؟ وقتی یک گزارش بازپخش شده، در صداوسیما مطرح می‌شود این طور موضعگیری می‌کنند ولی وقتی رئیس جمهور خیلی شفاف و روشن و برجسته حرفی می‌زند که دیگران از آن پیام‌هایی دریافت می‌کنند کسی حرفی نمی‌زند و سکوت می‌کنند؟

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: آقای روحانی امنیتی‌ترین رئیس جمهور و سال‌ها رئیس پدافند و چندین سال رئیس شورایعالی امنیت ملی کشور بودند ضمن اینکه وی دبیر شورای عالی امنیت ملی و ۲ دوره ۴ ساله یعنی ۸ سال رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارج مجلس بودند؛ من سوال می‌کنم این اظهارنظر و فرمایش اخیرشان، امنیتی است و با اصول رازداری در جمهوری اسلامی و حفظ اسرار نظام سازگاری دارد؟! چرا کسی اینجا حساس نمی شود و کسی حرفی نمی زند؟ این استاندارد دوگانه در قضاوت و موضعگیری به نفع منافع ملی کشور نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صدا و سیما چون بیان کننده یک جریان فکری خاص می باشد پس از نظر این اقا هیچ گونه مشکلی ندارد

    • بدون نام

      رییس جمهور منتخب ملت با انهمه‌سابقه مواظب حرف زدنش باشد ولی صدا و سیما هرچی به نظرش رسید بگوید اینها گفته رییس جدیدکمیسیون امنیت مجلس است.
      سوال اصلا مگه مجبوری حرف بزنی

      پاسخ ها

      • shanjani

        ذالنور به صدا وسیمان .هیچ خودتان را ناراحت نکنید.به درک که کسی شما را تماشا نمیکند.!!!!!

    • بدون نام

      صدا و سیما باید تریبون رو به همه بدهد نه به یک طیف خاص ، که متاسفانه اینطور عمل نمیکند.

    • بدون نام

      رسالت صداوسیما خیلی چیزهای دیگر هم افشا کردن حقوق جنابعالی وفرزندانتان که در آمریکا و اروپا تشریف دارن

    • بدون نام

      مردم کیلویی چند... اینادوجناح هستن باهم دارن مملکتوچپاول میکننن... خدالعنتشون کنه مخصوصا اصولگرایان

    • علیم

      بگیریم شما راست میگی . اما چرا این بیان حقایق ۸ سال پیش وجود نداشت . چرا اون موقع کسی از گرانی های ۳۰۰ درصدی چیزی نمیگفت . بخور بخور های اقتصادی و گاف های سیاسی دولتمردان وقت که به جای خود ... حالا شده رسانه حقیقت گو و شفاف ساز !!!!

    • بدون نام

      جایگاهی که شما هستید فوق العاده مهم و حساسه و میبایست کیی بر اون تکیه میزد که گرایش جناحی نداشته باشه و به رفتارها بصورت تلافی و مچ گیری نگاه نکنه

    • بدون نام

      شما هم باید به روحانی تذکر میدادید هم به صدا و سیما

    • بدون نام

      اگر همون موقع به روحانی تذکر میدادی دیگه صدا و سیما هم این اشتباه نمیکرد

    • بدون نام

      بیشترین سوتی و خرابکاری و افتضاح در زمان این رئیس جدید صدا و سیماست

    • بدون نام

      کشوری که مسئولینش دنبال دهن کجی به هم باشن وضعش بهتر از این نمیشه

    • بدون نام

      ماشاالله به این اتحاد آقای ذولنور از شما دیگه توقع نداشتیم که با دید غیر مسئولانه به کشور و امور اون. نگاه کنید

    • بدون نام

      الان دلت خنک شد که اینطوری گفتی؟؟؟
      خوب خدارو شکر که با این پشتیبانی وضع مردم عوض شد

    • بدون نام

      اگر صدا سیما کار های خودتون را روشن کنه که این حرف را نمیزنید. اگر روشنگری برا جناح مخالفتون باشه کارش خوبه. در ضمن اینکه مسیر دور زدن تحریم ها مربوط به یک ملت هست این دیگه به جناح ربطی نداره که شما ذوق زده میشید که صدا سیما روشنگری کرده. انشالله که صدا سیما پته همه تون را بریزه رو آب

    • بدون نام

      آقا این دولت بر آمده از خواست مردم است آیا احداف صداوسیما با مردم متضاد است که رشته های دولت را پنبه میکند. مثلآ لو دادن مسیر فروش کشتی نفتی با دور زدن تحریمها؟

    • بدون نام

      این طرفدار ی ها اصلا اعتبار صدا و سیما را که در بین مردم نزدیک به هیچ است افزایش که نمی دهد هیچ بلکه وابستگی به جریانات خاص را بر جسته تر می کند

    • بدون نام

      وقتی ذوالنور ریس کمیسیون امنیت ملی باشد خدا بخیر کنه

    • بدون نام

      کیا بتو رای دادن

    • بدون نام

      زبان سرخ سرسبزرادهدبرباد

    • مرتضی

      روحانی داره به دشمن خط میده

    • عباس گلدوست

      مرگ بر طرفداران صدا و سیما که اختلاف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را نشان نمیدهد . مرگ بر بی عدالتی دولت نامرد بخیل بیسواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج