۸۸۱۲۳۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

سومین سالگرد درگذشت کیارستمی برپا می‌شود

مراسم سومین سالگرد درگذشت عباس کیارستمی روز جمعه ١۴ تیرماه در مزار این هنرمند فقید برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر: سومین سالگرد درگذشت عباس کیارستمی روز جمعه ١۴ تیرماه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در آرامستان ترک مزرعه واقع در لواسان برگزار می‌شود.

احمد کیارستمی مدیر بنیاد عباس کیارستمی ضمن اعلام این خبر درباره فعالیت‌های این بنیاد در سال گذشته گفت: با پیگیری بنیاد عباس کیارستمی و همکاری با شرکت‌های ام کا ۲ فرانسه و جنوس فیلم / کرایتریان آمریکا، کار بازسازی تمامی آثار این کارگردان از جمله همه فیلم‌های کوتاهی که برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته است بعد از ۲ سال به پایان رسید.

وی ادامه داد: این فیلم‌ها نمایش خود را در ماه آینده در آمریکا در IFC در نیویورک و Berkeley Film Archive در کالیفرنیای شمالی، شروع خواهند کرد و در سال آینده در اروپا به نمایش در خواهند آمد. همچنین در آوریل سال آینده در پاریس و در مرکز ژرژ پمپیدو با همکاری بنیاد و ام کا ۲، بزرگداشتی برای عباس کیارستمی برپا می‌شود که نه تنها تمام فیلم‌هایش را به نمایش می‌گذارد که سایر کارهای این کارگردان از جمله نقاشی، عکس، شعر، ویدیو و … نیز در معرض تماشای علاقه مندان گذاشته خواهد شد.

کیارستمی در پایان یادآور شد: علاوه بر این «۲۴ فریم» آخرین اثر عباس کیارستمی توسط این بنیاد تکیمل شد که در کن ۲۰۱۷ به نمایش درآمد و امسال نیز توسط کرایتریان روی دی وی دی و بلوری منتشر و پخش شد. کرایتریان ماه آینده نسخه بازسازی شده سه‌گانه کوکر (شامل فیلم های «خانه دوست کجاست؟»، «زندگی و دیگر هیچ» و «زیر درختان زیتون») را نیز روی دی وی دی و بلوری پخش خواهد کرد.

همزمان با سومین سالگرد درگذشت عباس کیارستمی، بنیاد کیارستمی سایت «عافیت» را نیز برای استفاده محدود راه‌اندازی خواهد کرد. این سایت سامانه ارزیابی سرویس‌های درمانی و پزشکی و محلی برای ثبت نظر مردم درباره خدمات بهداشتی و درمانی خواهد بود تا با شفاف‌سازی کیفیت این خدمات، محلی برای شناسایی پزشکان و مراکز درمانی برتر شود و به بستری برای گفتگو درباره بهبود ساختار سرویس‌دهی مراکز درمانی تبدیل شود. این سایت در روز پزشک برای استفاده عموم باز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج