جاباما
۸۸۱۲۸۲
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

حسینی: از خدایم بود در استقلال بمانم

گلر استقلالی ها می گوید همه کسانی که می گفتند من برای پول قراردادم را تمدید نمی کنم روسیاه شدند و دیدند که پول مانعی برای بسته شدن قرارداد من با استقلال نبود.

همشهری ورزشی: سیدحسین حسینی، دروازه بان تیم استقلال تهران بعداز مذاکرات چندباره با مسوولان این باشگاه قرارداد خود را دو فصل دیگر با این تیم تمدید کرد آن هم در حالی که به گفته حسینی اعضای هیات مدیره باعث تاخیر چند روزه او برای امضای قرارداد جدید شدند چرا که بعداز توافق اولیه او با مدیریت باشگاه، اعضای هیات مدیره باز هم خواهان کاهش قیمت قرارداد وی می شدند.

تمدید قرارداد من با استقلال پیچیده شد

حسینی با اشاره به این موضوع که برای تمدید قراردادش با استقلال تخفیف قابل توجهی داده و این نشان می دهد مباحث مالی در عقد قرارداد برایش در اولویت نبوده گفت: یک مقدار تمدید قرارداد من پیچیده شد. البته به نظر خودم صحبت های که در این خصوص لازم بود را بعداز بستن قرارداد طی مصاحبه ای بیان کردم.

از خدایم بود که در استقلال بمانم

فکر می کنم توضیحی که شما درباره عدم تمدید قرارداد من دادید کافی باشد. فقط باید بگویم خودم خیلی دوست داشتم و از خدایم بود که در استقلال بمانم و همیشه آرزویم این بود که بتوانم لباس شماره یک استقلال را بر تن کنم.

نمی خواستم این فرصت را از دست دهم

برای همین به هیچ عنوان نمی خواستم این فرصت را از دست بدهم. حالا درست است که قراردادم کم شد ولی اشکالی ندارد. با جان و دل در استقلال ماندم افتخار هم می کنم در بهترین تیم ایران بازی می کنم.

آنها حاضر به از دست دادن هزار تومان نمی شوند اما من 600 میلیون دادم

اینکه پول دریافتی ات برای تمدید قرار داد با استقلال کم شده نشان می دهد بحث مالی برایت در اولویت نبود اما یکسری ها می خواستند برایت حاشیه درست کنند. حسینی در این باره می گوید: بله درست است قبل از تمدید قراردادم می گفتند پولکی هستم.

اما من همیشه با شرایط استقلال ساختم و امسال هم باشگاه مشکل دارد و خدا را شکر در یک آزمون دیگر توانستم جلوی هواداران سربلند بیرون بیاییم. در این بین خیلی ها دوست داشتن برای من حاشیه درست کنند ولی حاضرم به شما قول بدهم آن حاشیه سازان که به من پولکی می گفتند حاضر نیستند یک هزارتومانی از حق زن و بچه شان بگذرند. ولی من ۶۰۰ میلیون تومان از حق زن وبچه ام به خاطر استقلال گذشتم.

بعضی ها در طول فصل هم برای من حاشیه سازی می کنند

حسینی با اشاره به اینکه در مصاحبه خود با اعلام اینکه برخی افراد در طول فصل احتمالا دوباره برایش حاشیه سازی خواهند کرد و به نظر اهداف حاشیه سازان برایش نمایان شده گفت: من این مسایل را می شناسم. البته من دیگر این حاشیه های تمدید قراردادم را فراموش کردم و بعداز امضای قراردادم هم گفتم همه تلاشم را می کنم عملکردی داشته باشم که بتوانم دو سال آینده دوباره قراردادم را با استقلال تمدید کنم.

با جان و دل برای استقلال دروازه بانی می کنم

حسینی درباره اظهارنظر دو فصل قبل خود مبنی براینکه تا ۱۰ سال آینده دروازه استقلال را بیمه خواهد کرد اظهار داشت: بله درست است ولی اینکه بخواهیم بگویم ۱۰-۲۰ سال دروازه استقلال را بیمه می کنم شاید یک مقدار احساسی باشد. من با جان ودلم استقلال را دوست دارم و تا آنجایی که بتوانم برای اعتلای نام استقلال تلاش می کنم و از دروازه اش محافظت خواهم کرد. امیدوارم در این راه هم خدا به من کمک کند و حمایت هواداران را هم داشته باشم.

پرانرژی بودن استراماچونی ما را امیدوار کرد

تماشاگران قهرمانی می خواهند. من خودم شاهد بودم هواداران در این چند سال اذیت شدند اما نکته مهم اینکه هنوز تیم ما کامل نیست. مسلما به چند بازیکن دیگر هم نیاز داریم. با این حال با آمدن آقای استراماچونی که یک مربی جوان هستند و تیم های بزرگی هم سرمربیگری کردند خیلی مفید خواهند بود.

همین جوان و پر انرژی بودند آقای استرماچونی ما را امیدوار می کند. یقین داشته باشید این جوانی مربی باعث می شود رابطه بین بازیکن و مربی خیلی خوب باشد. در این چند روزه هم که من در تمرینات حاضر بودم تمامی بازیکنان با انگیزه تلاش می کنند تا خودشان را به مربی ثابت کنند.

از الان نمی توان قول قهرمانی داد

از الان قول قهرمانی دادن هم زود است. هنوز بازی ها شروع نشده و تیم ما هم تا الان کامل نیست. ان شاءالله تیم کامل شد در مورد مسایل پیرامونی کسب عنوان قهرمانی هم صحبت می کنیم.

امسال تلاش می کنم هواداران از من راضی باشند

وقتی از حسینی درباره اهداف شخصی اش در فصل پیش رو سوال می کنیم او اینگونه جواب ما را می دهد: شکر خدا در فصل های قبلی من با کمک تیم استقلال و کلیه بازیکنان توانستم به یک رکوردی از کلین شیت برسم. اما اگر بخواهم از الان بگویم رکورد خودم را می زنم شاید جوگیر شدن باشد. من حتی پارسال هم تا ۵-۶ بازی گل نخوردم ولی امسال فقط سعی می کنم برای استقلال مثمرثمر باشم و هواداران از من راضی باشند.

استقلال می خواهد بهترین تیم فصل آینده باشد

او درباره اینکه در فصل آینده کدام تیم ها را مدعی قهرمانی می داند اظهار داشت: هنوز یارگیری تیم ها کامل نشده و فصل نقل و انتقلات هم تمام نشده است. تیم ها هم به طور کامل یارگیری انجام نداده اند. فقط امیدوارم استقلال بهترین نتیجه را بگیرد و بهترین تیم در فصل آینده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      پس چرا اینقدر لفت دادی تا قرارداد امضا کنی
      تو ۶۰۰ میلیون تخفیف دادی!!!!!
      گوشنه منو میزاری از نام استقلال به نون و نوای و بنز رسیدی وگرنه از تو بهتر ها دارن گوسفند میچرونن پس آن آقا به استقلال منم نزار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۶ میلیارد قرارداد بسته منت هم سر تیم میذاره

    • بدون نام

      فقط ناز میکردی مبلغ قرارداد را بالا ببری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج