۸۸۱۳۶۸
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

برنامه جذاب ساری برای درخشش رونالدو

مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید یوونتوس، تمرکز خود را روی درخشش کریستیانو رونالدو قرار داده است.

ورزش سه: مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید یوونتوس، تمرکز خود را روی درخشش کریستیانو رونالدو قرار داده است.

ساری در همان بدو در دست گرفتن هدایت یوونتوس جلسه ای با رونالدو برگزار کرده و به وی وعده داد بهترین بازی ممکن را از او خواهد گرفت. ساری مدعی شد قصد دارد کاری کند رونالدو حداقل ۴۰ گل در فصل آینده به ثمر برساند و رکورد ۳۶ گل در یک فصل سری آ که متعلق به گونسالو ایگواین در ناپولی و در دوران حضور همین مائوریتسیو ساری است را مال خود کند.

برنامه جذاب ساری برای درخشش رونالدو

سیستم فصل بعد بیانکونری 3-3-4 خواهد بود و رونالدو به عنوان مهاجم نوک بازی خواهد کرد، در کنار وی نیز پائولو دیبالا و داگلاس کاستا تنها وظیفه تغذیه ستاره پرتغالی را بر عهده خواهند داشت.

قرار است با توجه به سیستم مورد علاقه ساری و اضافه شدن بازیکنانی چون آدرین رابیو و آرون رمزی، مالکیت توپ این تیم افزایش یابد و دقیقا همان مشکلی که رونالدو فصل قبل با مکس آلگری داشت، حالا حل خواهد شد. مائوریتسیو ساری تمایلی به تکرار اشتباه خود در چلسی و تغییر فلسفه سبک بازی یوونتوس ندارد و یوونتوس او تلفیقی از دفاع مستحکم و حملات با تعداد نفرات بالا خواهد بود.

مائوریتسیو ساری در جلسه خود با رونالدو به وی برای فصل پیش رو امیدواری های فراوانی داده و با اضافه شدن بازیکنانی چون ماتیاس دی لیخت، آدرین رابیو و آرون رمزی و شاید پل پوگبا، آنها به دنبال برآورده کردن رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شک ندارم امسال رکوردآقای گلی لیگ ایتالیا رو میشکنه..اگه مصدوم.ویا استراحت بهش ندن صددرصداین رکورد رو میشکنه..چون کریس ثابت کرده که هر کاری که بخواد بکنه حتما انجامش میده او آدم جاه طلبی هست.زنده باشی مرد تمام نشدنی

    • بدون نام

      هر برنامه ای داشته باشین بازم رونالدو تو سری ا تو ی لیگی که همه مهاجماش درجه دو هستن بازم نمیتونه اقای گل بشه . رونالدو فقط تو رئال خوب بود اونم ب لطف زیدان و بازیکنای کهکشانی رئال . وگرنه در کل رونالدو مالی نیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        .مگه لوله شما تو لیگ اسپانیا خیلی مهاجمهای بزرگی هست که هرساله آقای گل میشه..درضمن تو لیگ ایتالیا گل زدن خیلی سختره.چون اونجا همه تیمها دفاعی بازی میکنن.اگه فسی شما بره اونجا یه گل هم نمیزنه

      • yaser

        رونالدو هر جایی که بوده و بازی کرده خودشو ثابت کرده و نشون داده حالا هم که داره رکورد علی دایی رو می‌شکنه اونجا هم بهترین بازیکن های دنیا کنارش هستن آیا ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج