۸۸۱۳۶۹
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

کی‌روش و کومان در اصفهان

مهاجم برزیلی و هافبک مجارستانی فصل قبل سپاهان هم‌اکنون در اصفهان حضور دارند تا احتمال ادامه همکاری شان با این باشگاه افزایش پیدا کند.

ورزش سه: سپاهان همانند سال قبل جزو باشگاه‌هایی بوده که بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشته و نفرات باکیفیتی مثل محمدرضا حسینی، مرتضی منصوری، جورجی گولسیانی و ... را جذب کرده، اما آنها در حال حاضر بیشترین هدف خود را برای حفظ دو بازیکن خارجی موثر فصل قبل گذاشتند و به دنبال تمدید قراردادشان هستند.

کی‌روش استنلی که یک سال قبل از ذوب‌آهن به سپاهان رفت و در لیگ هجدهم ۲۶ بازی برای این تیم انجام داد و با ۱۶ گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفت، قراردادش با طلایی پوشان به اتمام رسیده و شایعات زیادی درباره جدایی او مطرح است، اما او اکنون در اصفهان حضور دارد و ممکن است به ماندن در سپاهان رضایت دهد.

ولادیمیر کومان، هافبک مجارستانی فصل گذشته سپاهان نیز که شرایطی مشابه کی‌روش استنلی دارد، در لیگ هجدهم ۲۲ بازی برای طلایی پوشان انجام داد و دو گل زد که عملکرد خوب او در خط میانی با پاس‌ها و ارسال‌های دقیق درکنار نظم دادن به بازی سپاهان موجب شده تا قلعه‌نویی به حفظ او تاکید داشته باشد.

کی‌روش و کومان در اصفهان

سرمربی سپاهان امروز در مصاحبه‌ای عنوان کرد یک پیشنهاد نجومی به مبلغ ۹۰۰ هزار دلار از یک باشگاه ایرانی به دست کی‌روش استنلی رسیده که با این شرایط به نظر می‌رسد آقای گل لیگ برتر تصمیم دارد پاسخ مثبت به این پیشنهاد بدهد؛ اما درحال حاضر این مهاجم برزیلی باشگاه آینده خود را انتخاب نکرده است.

کی‌روش استنلی و ولادیمیر کومان امشب در کافه رستورانی در خیابان میر اصفهان در کنار هم دیده شدند که این موضوع نشان می‌دهد احتمال ادامه همکاری آنها با باشگاه سپاهان درصورت توافق مالی وجود دارد و بعید نیست این اتفاق طی روزهای آینده بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      سپاهان یه تیم کاملا دولتی هست و با بودجه ای که میگیره میتونه بازیکنان زیادی جذب کنه و بعد که قلعه نوعی نتونست نتیجه بگیره دیگران رو مقصر میدونه
      کی روش هم قطعا با این پولی که قلعه نوعی گفته سپاهانی میمونه

    • اصلان

      شک نکنیدفقط تراکتوروسپاهان درلیگ ایران این مبلغ را به استنلی کیروش پرداخت میکنند

    • پرسپولیس کبیر

      قلعه نوعی خودش رئیس مافیاست چندبرابر پول میده پول مفته

    • هوادار سپاهان

      هر دوتا ستاره میمنن

    • علوی

      آقای قلعه نوعی اگر کیروش در سپاهان ماند و از پیشنهاد ۹۰۰هزار دلاری تراکتور عبور کرد لطف کنید شما هم قرارداد این بازیکن را منتشر کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج