۸۸۱۴۳۷
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

قیمت پیراهن پرسپولیس و استقلال

روزی که سیدحسین گفت ۲/۵ میلیارد به استقلال تخفیف داده‌ام، لازم بود که باشگاه استقلال به او یادآوری کند که دروازه‌بان چه تیمی است.

خبرورزشی: اگر حسینی و وریا و... به استقلال تخفیف داده‌اند که دست‌شان درد نکند، ولی به هر حال استقلال هم یک تیم معمولی نیست و حتماً امثال حسینی می‌دانند که اگر در این تیم بزرگ نبودند این‌طور نبود که اسم و رسمی دست و پا کنند و عده‌ای خودشان را به پای آن‌ها بیندازند! حتی یکی با رزومه شفر وقتی به استقلال آمد فالوورهایش ۱۰ برابر شد پس قطعاً استقلال یک تیم بزرگ و محبوب است.

یادم هست در مقطعی علی فتح‌الله زاده مدیرعامل اسبق استقلال که کلی جام و افتخار با این تیم دارد حتی برای شورت ورزشی مهدی رحمتی هم اسپانسر گرفته بود! خب اگر رحمتی با همه رحمتی بودنش گلر استقلال نبود، فتح‌ا... زاده می‌توانست چنین کاری انجام بدهد؟ پس بازیکنان استقلال باید یاد بگیرند که هر چه دارند از نام و اعتبار استقلال دارند. حتی یکی مثل زنده‌یاد حجازی می‌گفت استقلال در محبوبیت من نقش بسیار مهمی داشت.

همین حکایت را در پرسپولیس هم داریم. علیرضا بیرانوند وقتی دروازه‌بان نفت تهران بود هم می‌درخشید و کلین‌شیت می‌کرد، اما در پرسپولیس بود که صد برابر بیشتر دیده شد و حالا پول خوب هم می‌گیرد. اتفاقاً وریا هم از نفت آمد و آنجا هم خوب بود، اما در استقلال به حدی مطرح و دیده شد که در فضای مجازی پست‌های اجتماعی و سیاسی گذاشت و...

استقلال و پرسپولیس با این حجم از محبوبیت قطعاً نیاز به مدیران مقتدرتری دارند. مدیری که وقتی یکی می‌گوید ۲/۵ میلیارد تخفیف دادم، حداقل گوش او را بگیرد و یادآوری کند که اینجا یک تیم بزرگ و مردمی است و پیراهنش خیلی بیشتر از ۲/۵ میلیارد می‌ارزد. یک زمانی که قرارداد‌ها در تجارت و کشاورز و... ۱۰ میلیون تومان بود، علی پروین به درستی می‌گفت پیراهن پرسپولیس ۲۰ میلیون می‌ارزد.

پروین با همین استراتژی بالای ۱۰ تا جام برای پرسپولیس آورد و هنوز از این حیث رکورددار است. مدیران استقلال و پرسپولیس هم باید از همین اصل استفاده کنند و ارزش و اهمیت پیراهن تیم‌شان را به بازیکنانی که ادعای تخفیف دادن دارند، یادآوری کنند البته اگر خودشان از این ارزش و اهمیت باخبر باشند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ههه

    • poria

      اره

    • بدون نام

      حرف حق

    • صادق

      ببینید فرق این بازیکنارو با امثال انصاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج