۸۸۱۵۰۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فرمانده بسیج: آماده کمک به دولت هستیم

رئیس سازمان بسیج گفت: ایجاد هم افزایی و همکاری با بخش‌های دولتی و نهادهای انقلابی همواره در دستور کار بسیج است و در این راستا آمادگی کمک به دولت در همه بخش ها را داریم.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج گفت: ایجاد هم افزایی و همکاری با بخش‌های دولتی و نهادهای انقلابی همواره در دستور کار بسیج است و در این راستا آمادگی کمک به دولت در همه بخش ها را داریم.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس این سازمان در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های بسیج برای کمک به رونق تولید، اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به دلیل شرایط اقتصادی کشور سال تولید رونق ملی نامگذاری کردند که در این رابطه اقشار بسیج برنامه‌های خوبی داشته و دارند که این برنامه‌ها را ادامه خواهیم داد و چنانچه برنامه‌های جدیدی هم لازم باشد آن را تدوین خواهیم کرد تا در خدمت بخش های تولیدی کشور بویژه در مناطق محروم مورد استفاده قرار گیرند.

وی افزود: در این راستا با ایجاد واحدهای کوچک تولیدی از جوانان عزیزی که جویای شغل هستند با آموزش‌هایی که داده می‌شود و پشتیبانی‌های لازمی که در ایجاد کارگاه‌های کوچک و زودبازده به عمل می‌آید، این برنامه را تداوم خواهیم داد.

سردار سلیمانی در خصوص مقابله با تحریم‌ها اظهار داشت: یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌ها رونق تولید است، زیرا اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور می‌رساند و ارزش پول ملی را بالا می‌برد و اقتصاد تحرک و پویایی می‌دهد و خودکفایی را در زمینه محصولات اقتصادی موجب می‌شود و این بستری برای صادرات می‌شود.

وی همچنین درباره همکاری بسیج با بخش‌های دولتی گفت: یکی از برنامه‌هایی که بسیج همواره در دستور کار خود داشته ایجاد هم افزایی و همکاری با بخش‌های دولتی و نهادهای انقلابی است که در این راستا آمادگی کمک به دولت در همه بخش‌ها را داریم؛ به ویژه در بخش‌های اجتماعی که مربوط به اقتصاد مقاومتی و رونق تولید می‌شود این آمادگی کامل وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره گروه‌های جهادی هم اظهار داشت: یکی از محورهایی که بسیج در اولویت کاری خود قرار داده ارائه خدمات اجتماعی است، البته این خدمات محوهای مختلفی دارد که یک بخش آن مربوط به گروه‌های جهادی می‌شود؛ لذا با توسعه گروه‌های جهادی و فرهنگ جهادی امیدواریم بتوانیم از نیروی جوان بهره لازم را در عرصه‌های اقتصادی و محرومیت زدایی ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج