جاباما
۸۸۱۵۳۵
۶۱ نظر
۵۰۰۷
۶۱ نظر
۵۰۰۷
پ

شریعتمداری: مردم را از سایه جنگ نترسانید

مدیر مسئول موسسه کیهان گفت: مردم را از سایه جنگ نترسانید زیرا قطعاً این مساله رخ نخواهد داد و خود آمریکایی ها معترف هستند که توان جنگ با ایران را ندارند.

خبرگزاری مهر: مدیر مسئول موسسه کیهان گفت: مردم را از سایه جنگ نترسانید زیرا قطعاً این مساله رخ نخواهد داد و خود آمریکایی ها معترف هستند که توان جنگ با ایران را ندارند.

حسین شریعتمداری در سومین اجلاس رابطان جامعه ایمانی مشعر در مجتمع یاوران مهدی (عج)، گفت: امروزه شرایط خطیری را پشت سر می‌گذاریم اما به هیچ وجه خطرناک نیست.

وی افزود: این شرایط از این جهت خطیر است که از عقبه تند و پرشیبی عبور می‌کنیم اما از این جهت که تمامی لوازم عبور از این عقبه را داریم خطرناک نیست؛ تاکنون عقبه های خطرناکی را در انقلاب پشت سرگذاشته‌ایم و با عبور از هر عقبه به یک منطقه فراخ و با دستاوردهای خاص خود رسیده ایم.

مدیر مسئول موسسه کیهان بیان کرد: شرایط امروز ما به لحاظ اقتدار، برترین شرایط در طول ۴۰ سال گذشته است؛ کسانی که در این نکته تردید دارند باید به این نکته پاسخ دهند که اگر انقلاب، در گذر ایام کم رنگ شده است چرا دامنه کینه توزی و دشمنی دشمنان ما بیشتر شده است؛ روزگاری امام راحل این جمله را به آمریکایی ها فرمودند اگر می گویید که اتفاقی نیفتاده است پس این همه سر و صدا برای چیست؟

وی اظهار داشت: جنگ تحمیلی زمانی شروع شد که ما هنوز محل دقیق زاغه های سلاح خود را هم نمی‌دانستیم؛ برخی از اهالی روستاهای اسدآباد همدان می‌گفتند که دلیل بمباران منطقه های روستایی توسط عراقی‌ها به این دلیل است که در گذشته به خاطر داریم که در این مکان‌ها سلاح انبار می‌کنند.

شریعتمداری یادآور شد: هواپیماهای عراقی پس از بمباران شهرهای ما با ضد هوایی‌های دولول ما مواجه می‌شدند؛ این ضد هوایی کم رمق با دو علت شلیک می شد که اولین دلیل آن دلگرمی مردم و دومین دلیل عدم شیرجه هواپیماها در شهرها بود.

این روزنامه نگار بیان کرد: روز گذشته سفیر یکی از کشورهای اروپایی می گفت که آیا شما ایرانی ها می‌خواهید پس از این التیماتوم، به این روند ادامه دهید؟ بنده به ایشان گفتم که قطعاً این کار را می کنیم؛ مکرون غلط کرده است برای ما خط و نشان می کشد؛ اکثر مردم فرانسه با جلیقه زردها هستند و تو اصلاً کاره ای نیستی برای ما خط و نشان بکشی؛ در ادامه به این سفیر گفتم که به عنوان یک روزنامه نگار به شما می گویم که آیا می دانید که همه اروپا در تیررس موشک های ماست؟

وی افزود: اگر از نقطه ای که شروع کرده ایم تاکنون را بررسی کنیم، می بینیم که گام های بزرگی برداشته ایم؛ ایران اسلامی ساختار سیاسی دنیا را تغییر داده است؛ در گذشته همه جنبش‌های ملی را با یکی از بلوک ها تقسیم بندی می کردند؛ امروزه به تعبیر رهبری دو قطب اسلام و استکبار در دنیا وجود دارد.

دشمن نمی خواهد جایگاه خود را بشناسیم

مدیر مسئول موسسه مطبوعاتی کیهان بیان کرد: دشمنان ما زمانی تصور می کردند که با نفوذی هایی چون بنی صدر که عامل کددار سی آی ای بود به همراه افرادی چون ناخدا افضلی عامل شوروی، تیمسار مدنی که عامل سی آی ای بود می توانند براندازی کنند؛ رهبری معظم می فرمودند که دشمنان در گذشته فکر می‌کردند که می توانند این گونه انقلاب را از بین ببرند؛ بعداً سعی کردند اجلاس هایی علیه ایران برگزار کنند؛ سپس سعی کردند ما را تحریم تسلیحاتی کنند اما امروز به ما می گویند به فلان کشور و فلان جریان اسلحه ندهید.

وی اظهار داشت: یکی از فعالیتهای دشمن آن است که نمی خواهد ما جایگاه خود را بدانیم؛ زیرا اگر کسی جایگاه خود را نداند با قرص نانی آن را می فروشد؛ رجزهای آمریکایی به حدی قوی است که هر کشوری را می‌ترساند ولی اقتدار ما باعث شد که ناو آمریکایی از ترس ما منطقه را ترک کرد؛ این مساله با استناد به گزارش رسانه های غربی قابل تثبیت است.

ایران اسلامی فرمول قطب بندی جهانی را تغییر داده است

شریعتمداری یادآور شد: اولین وظیفه ما آن است که باید بدانیم در کدام نقطه ایستاده ایم؛ این جایگاه به حدی است که به جرات می‌توان گفت که ایران اسلامی فرمول قطب بندی جهانی را تغییر داده است.

وی با اشاره به گفتگوی خود با احسان طبری افزود: امام راحل احسان طبری را نجات دادند؛ طبری در خلال گفتگوهای خود با من در سال ۶۲ یا ۶۳ بیان می کرد که در دنیا دو قطب سوسیالیسم و امپریالیسم وجود داشت و امام شما هر دوی این قطب ها را بهم زد؛ یعنی ایشان علیه شرق و غرب ظهور کرد؛ اعضای انجمن حجتیه و توده ای ها در این زمان هم دیگر را متهم می کردند ولی انقلابی ها ایستاگی کردند ولی ما نتوانستیم؛ در ماجرای خلیج خوک ها، زمانی که کندی تهدید کرد، خروشچف عقب نشست ولی امام شما، با اینکه شما سفارت آمریکا را نیز تسخیر کردید و گروگان گیری کردید، امام شما نماینده آمریکا را از آسمان ترکیه برگرداند.

رسالت هیئت در این زمان بسیار مهم است

مدیر مسئول موسسه کیهان بیان کرد: فعالان هیاتی وظیفه بسیار مهمی به عهده دارند؛ امام راحل بیان می کردند که اسلام، تشنه اسلام ناب محمدی (ص) است؛ شیمون پرز در سال ۶۶ گزارشی به پارلمان اسراییل می‌دهد و می گوید که حرکتی که در ایران شروع شده است را جدی بگیرید؛ عثمانی‌ها با اینکه اهل سلطنت بودند به این دلیل که نام اسلام را با خود داشتند تا دروازه های اتریش به پیش رفتند؛ حال اینکه این گروه یعنی انقلابی های ایران دنبال حاکمیت نیستند بلکه برای آنها گسترش یک گفتمانی مطرح است که به پای آن همه چیز خود را می دهند؛ در آخر سر نیز به جمله امام در خصوص شهادت طلبی ملت انقلابی را مستند می‌کند و می گوید، این ملت را دست کم نگیرید.

وی اظهار داشت: کارنگی در اوایل دهه ۸۰ شمسی بیان می‌کند که نمی توان انقلاب اسلامی در ایران را سرسری گرفت زیرا این حرکت، زمانی که به ضاحیه لبنان می رود و از یک مشت جوان بی سر و پاحزب الله لبنان را می سازد و وقتی به فلسطین می رود، جهاد و حماس را زیر و رو می کند و وقتی به سوریه می رود، جیش الوطنی را می‌سازد.

شریعتمداری یادآور شد: روزی آیت الله استادی در حوزه علمیه در خصوص رابطه حوزه و رسانه سوالی پرسید که من در پاسخ گفتم که حوزه بر گنجینه گرانبهایی تکیه زده است ولی این شی گرانبهای استخراج شده ترجمه می شود بلکه باید دوبله شود؛ دوبله نوعی هنر است که باید آن را در قالب رسانه ریخته شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری زمانی خطاب به مسئول وقت سازمان تبلیغات بیان کردند که شما باید پیام اسلام و انقلاب را به مخاطبان برسانید و اگر آنها نیامدند، شما بروید؛ اگر دیدید قالبی که پیام را در آن ریختید، برای مخاطب قابل درک نیست، قالب را و نه مفهوم را عوض کنید؛ زیرا وقتی مفهوم عوض شد، بدعت حاصل می شود؛ سازمان منافقین همه مسایل خود را این گونه تغییر می دادند و هرجا به مشکل بر می خوردند بر اساس شرایط مفاهیم را تغییر میدانند.

جوانان مستعد پذیرش صلاح و تقوا هستند

مدیر مسئول موسسه کیهان بیان کرد: مقام معظم رهبری در ادامه بیان فرمودند که مبادا دچار این اشتباه شوید که جوانان آمادگی بیشتری برای فساد دارند، بلکه بدانید جوانان دلهای آماده تری برای تقوا و صلاح دارند.

وی اظهار داشت: شرف هر محفلی مرتبط به موضوع است و موضوع محفل هیآت، اسلام و حضرت امام حسین (ع) است و به این دلیل کار هیاتی ها از شریف ترین کارها است؛ اما برای رساندن پیام باید نکاتی را رعایت کنید.

شریعتمداری یادآور شد: بسیاری گرفتار جهل خود هستند؛ یکی از شگردهای عملیات روانی، انگاره سازی یعنی ساختن یک تصویر غیر واقعی برای مخاطب، است؛ امام علی (ع) بیان می کنند که اگر حق و باطل در یک محور نباشند با یک دیگر اشتباه نمی‌شوند؛ یعنی اگر این گونه باشد رشوه با هدیه و ربا با معامله اشتباه می‌شود.

وی افزود: برخی دشمن جهل خود هستند؛ علامه جعفری نامه‌نگاریهایی با برتراند راسل فیلسوف شک انگار انگلیسی داشت و به او می نویسد که ما به خدایی که تو آن را تعریف می کنی و به آن شک داری، کفر می‌ورزیم؛ دشمن سعی می کند این واقعیت های عظیم را به صورت انگاره تغییر دهد؛ تحریف از همین نوع است و این گونه پدید می آید.

مدیر مسئول موسسه کیهان بیان کرد: دشمن به عاشورا احترام می گذارد اما سعی می‌کند که این حرکت را تحریف کند زیرا این دیدگاه در دل و جان مردم نشسته است؛ به همین خاطر باید تفکیک های لازم را انجام دهیم تا از درون ضربه نخوریم.

وی اظهار داشت: یکی از شگردهای دشمن، تغییر باورها است؛ وظیفه هیات ها حفاظت از باورهای مذهبی مردم است؛ مقام معظم رهبری نیز به همین اصل اشاره داشتند؛ این تغییر باور توسط خود دشمن انجام نمی‌شود بلکه توسط نفوذی ها این کار را می کند.

شریعتمداری یادآور شد: نفوذی که دارای اهمیت بیشتر است، نفوذ در ساختار است؛ این افراد وارد ساختار نظام می شوند و با مسئولیت و در قالب مشاور فعالیت می کنند و وظیفه آنها نیز اثرگذاری در تصمیم سازی مسئولان است.

وی افزود: کسی که برای تخریب و انفجار، نفوذ می کند قطعاً تا آخرین لحظه شناخته نمی شود؛ کشمیری دو خودکار داشت که یکی از آنها برای بیت المال بود و یکی برای استفاده شخصی؛ ولی ماموریت نفوذی در ساختار یا برای تغییر محاسبات است یا سیاست های سازمان؛ این گونه افراد مجبور به اظهار نظر و فعالیت هستند که با این کار نیز شناسایی می شوند.

نفوذی سازمانی را می‌توان از کار و نوع مواضع شناسایی کرد

مدیر مسئول موسسه کیهان بیان کرد: نفوذی سازمانی را می‌توان از کار و نوع مواضع شناسایی کرد؛ هرگاه موضع یک مسئول با خط انقلاب فاصله گرفت باید تردید و تحقیق کنیم.

وی تصریح کرد: مراجعه به تاریخ، اگر برای شبیه سازی باشد، خیانت است ولی اگر برای شبیه یابی باشد، بصیرت؛ حضرت آقا پیش از این معاهده در حرم رضوی بیان کردند که لغو تحریمها پس از اجرای معاهده خدعه آمریکا است؛ همین بلایی بود که امروز بر سر ما آمد.

شریعتمداری یادآورشد: وقتی این چنین مساله ای رخ داده باید مدعی باشید که همه این معاهده با نظر رهبری انجام شده است؛ باید مخاطبان خود را هوشیار کنیم و بدانند که چه مسایلی رخ می دهد.

هیئت باید ترفندهای عملیات روانی را بشناسند

وی افزود: هیئت ها جایگاه‌های بسیار مهمی هستند و در انقلاب ما نیز بیشترین نقش را همین هیآت داشتند؛ هیآت باید ترفندهای عملیات روانی دشمن را بشناسند؛ سه واحد عملیات روانی برای مطالعه و تحقیق فعالان هیآت الزامی است.

مدیر مسئول موسسه کیهان با اشاره به اینستکس بیان کرد: اینستکس با عنوان نفت در برابر غذا و دارو شکل گرفت، یعنی کاری که با عراقی ها کردند؛ این در حالی است که عقبه های استراتژیک آمریکا در اختیار ما است ولی در گذشته، عراقی ها هیچ نداشتند؛ چرا ما باید با اروپایی ها چنین معامله ای بکنیم؟ ژنرال پتراوس می گوید که از پنتاگون با من تماس گرفتند و ملامت کردند که تو در ساختمان ۵ طبقه منطقه امنیتی خضرا، مدت ها جلسات متعدد برای زمینه سازی نخست وزیری عراق برگزار کردی ولی ژنرال قاسم سلیمانی ظرف یک ساعت نوری مالکی را تعیین کرد و رفت.

وی بیان کرد: همان سفیر اروپایی روز گذشته بیان می کرد که اینستکس شروع مشترک است ولی به او گفتم که این شروع مشترک یک فرمول دارد که باید از اول مشخص شود.

پاشنه آشیل دشمن را بشناسیم و رها نکنیم

شریعتمداری یادآور شد: پاشنه آشیل حریف را باید کشف کنیم و او را رها نکنیم؛ هرچه دشمن فشار آورد نیز نباید این پاشنه را رها کنیم.

وی با اشاره به نقاط ضعف دولت در عمل به وعده ها بیان کرد: روزگاری مسکن مهر را یک خطای بزرگ می خواندند ولی همان گروه یک مسکن نساختید؛ مخاطب باید بداند در چه فضایی قرار دارد تا دچار خطای محاسباتی نشود.

شریعتمداری اظهار داشت: یکی از شگردهای دشمن، انگشت گذاشتن روی نقاط ایده‌آل است؛ وقتی امام راحل قطعنامه را پذیرفتند عده ای اشکال کردند که چرا در آن زمان شعار جنگ جنگ تا پیروزی را سر می دادید؟ ولی متوجه نبودند که قطعنامه پایان جنگ نظامی بود ولی هیچ وقت جنگ ما با استکبار تمام نشده است.

وی گفت: دشمن سعی می کند که مردم را از موارد موهوم بترساند؛ امروزه پیشرفته ترین پهباد آمریکایی ها را سرنگون کردیم و با رجز خوانی های ترامپ انتظار می رفت که با موشک های پیشرفته خود ایران را به راحتی بزند ولی به جای موشک، توئیت رها کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم را از سایه جنگ نترسانید زیرا قطعاً این مساله رخ نخواهد داد زیرا خود آمریکایی ها معترف هستند که ما توان جنگ با ایران نداریم؛ مقام معظم رهبری روزگاری به رئیس جمهور آمریکا خطاب کردند که تهدید نکن زیرا وقتی تهدید می کنی باید آن را عملی کنی که نمی‌توانی؛ ولی اگر غلط کنید ده برابر آن را خواهید دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساسان

      اره راست میگه .اینقدر بدبختی داریم که جنگ شاید گره گشا باشد..به دولت مردان که امیدی نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از دزدی و اختلاس و خیانت بعضیا برسونید

    • بدون نام

      تو ودامادت از جنگ نابودکننده تری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی سواد اون یه شریعتمداری دیگه هستش
        خیلی ظلمه که هر کسی به اینترنت دسترسی داره!

    • سامان رضایی

      لحن صحبت شریعتمداری جنگ طلب است شماها کشور بزرگ ایران را نابود کرده اید

    • ضد امریکا

      خدا قوت

    • بدون نام

      آقای شریعتمداری لطفا بگوئید شما و خانواده محترمتان زمان جنگ کجا بودید و چقدر صدمه دیدید

    • عباس

      تو که از جنگ نمی ترسی چون همه چیزت مهیا مباشد ولی مردم میترسند چونَ. $د$

    • بدون نام

      خطرناک نیست یعنی چی ملت باید برن گوشت 100هزاری بخرن تمام شرکتها داره تعطیل میشه شما حقوقت ماهی 80میلیونه چی میدونی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقوقشان ماهی 4 میلیون است.

    • بدون نام

      شما اروزی حمله ترامپ رو دارین که چی بشه بچه هاتون تو امریکا دارن حال میکنن ملت باید کشته بشه

    • بدون نام

      شما اروزی حمله ترامپ رو دارین که چی بشه بچه هاتون تو امریکا دارن حال میکنن ملت باید کشته بشه

    • بدون نام

      آمریکا کجا گفته توان جنگ با ما رو نداره!!!

    • بدون نام

      بازم از قول مردم حرف زدن اینها....
      کسی باید از قول مردم حرف بزنه که از جنس اونها باشه.
      بفهمید!!!!!!!!

    • محمد

      کی گفته مردم میترسند . شهادت ارزوی قلبی ماست و از جنگ نمیهراسیم . فک کنم خود جنابتان ترسیدید والا ما مردم از امریکا و اعیادش نمیترسیم .

    • بدون نام

      سلام آقای شریعتمداری در جنگ ایران و عراق چند روز جبهه داری ویا چند نفر از بستگان شما ایثارگر شدند که اینهمه شعار میدهید

    • بدون نام

      وجود امثال تو از صدتا جنگ بدتره برای کشور

    • بدون نام

      والا ما که دستاوردی جز فقر و فساد و بیکاری و گرانی و تورم و رکود عمیق و اختلاس(بخوانید دزدی) از این عععقبه های شماها ندیدیم جناب پروفسور شریعتنداری!!!!!!!

    • بدون نام

      والله تو همش دم از جنگ میزنی و مردم بدبخت را می ترسونی

    • ام دی

      از مردم مایه نگذار مردم به خاک سیاه نشوندید انتظار چ دارید

    • شیاد قدیمی

      باشه دوست من !

    • ۱۲۳

      احسنت ماشاالله

    • تتت

      اقای شریعتنداری،میتونی در مورد حقوق ماهیانه۲۱۴ملیونی خودت توضیح بدی،یا اینم فتوشاپه، ریا و تزویر بسه ،دوز وکلک بسه.........،لا اله الا الله

    • بدون نام

      آره مردم دیگه زند بود یا موردن فرقی نداره براشون

    • بدون نام

      حالا میخوای اروپا را بر علیه ایران کنی اقای شریتمداری

    • بدون نام

      آقای شریعتمداری میشه شما لطف کنید کمتر با توهم صحبت کنید
      خیلی مردی بیا بین مردم .رو در رو حرف بزن .ببین چی جواب میگیری تو و امثال تو که اصلا جز مردم نیستید پس فقط از طرف خودت حرف بزن .

    • بی نام

      کی ازمردم نظرپرسیدید

    • قره داغی

      ما که بی اعتقادم /تورا بخدا وبه هرکی اعتقاد داری حرف نزن

    • بدون نام

      ان همه وراجی براچیه

    • کاک بهرام

      ما نان که نداریم بخوریم لااقل اینجوری با جنگ از بین میریم راحت میشیم از این زندگی نکبتی که برای ما درست کردید . ما میریم جهنم ، بهشت هم ارزانی خودتان لااقل اون دنیا دیگه ریخت شما را نمی‌بینیم . این تنها در خواست ما از خداست .

    • کاک بهرام

      ما نان که نداریم بخوریم لااقل اینجوری با جنگ از بین میریم راحت میشیم از این زندگی نکبتی که برای ما درست کردید . ما میریم جهنم ، بهشت هم ارزانی خودتان لااقل اون دنیا دیگه ریخت شما را نمی‌بینیم . این تنها در خواست ما از خداست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عامین

    • بدون نام

      نگو توان جنگ با ایران و ندارند بگو اونها تا منافع شون به خطر نیافته خودشون و بی خود درگیر نمیکنند. به چندتا موشک که تکنولوژی منسوخ شده کره شمالی و چین هستش تکیه نکن چون شکی نداشته باش که اگر بخوان ایران هیچ کدوم از موشکهاشو نمیتونه به هدف بزنه چون تو هوا نابودش میکنند. به قول زیبا کلام اگر امریکا و امارات و عربستان به ایران حمله کنند حتی یک تیر چراغ برق سالم نمیمونه حالا امارات و عربستان و هم بگیم هیچ هستند خود امریکا برای ایران و حتی یگو روسیه و ترکیه و...کافیه فکر میکنی با کلاشینکوف میاد بجنگه ؟از دریای سرخ و دریای سیاه و مدیترانه ایران و چنان شخم بزنه کا سالها درست نشه خود ایران بعد حمله موشکی امریکا به سوریه اعتراف کرد که موشکهای امریکا فوق پیشرفته بودند و اون اس 300 روسیه هم هیچ غلطی نکرد 13800هواپیما و هلیکوپتر پیشرفته در مقابل 10.15هواپیمای قدیمی ایران و چند تا سوخو یا بهتر بگم 4000هواپیما و هلیکوپتر روسیه که 750تاش عملیاتیه خنده داره چندسن هزار تانک ابرامز امریکا در مقابل چندتانک t80و t90روسیه که اکثرا قدیمی و مربوط به شوروی هستنذ و یک تانک ابرامز با 10تانک t90براری میکنه ..و هزارن موشک فوق پیشرفته امریکا در مقابل چندین موشک روسیه که خنده داره خود روسیه از امریکا میترسه حق هم داره بعد ایران شاخ بشه که واسه امریکا مثل نابودکردن پشه میمونه بگو.یامریکا هزینه بیخود نمیکنه نه اینکه نمیتونه

    • بدون نام

      بله نترسانید این اقا اسلحه اش رو اماده کرد فقط منتظر جنگ بلیط اروپاشم اوکی کرده

    • بدون نام

      مردک پیر. توهم زدی

    • بینام

      توی منفوردیگه حرف نزن

    • بدون نام

      حاجی. مردم از تفکرات شما و امثال شما می ترسند

    • بدون نام

      آقای شریعتمداری هیچ کس ازجنگ نمی ترسد یه باربدنیااومدیم یه بارهم باید بمیریم , پس ترس ازجنگ هیچ معنایی ندارد مگر کسانی که اهل مادیات باشند ومال ومنال زیادی جمع کرده باشند وبخیال ازدست دادن ثروتشون ازمرگ هراسی داشته باشند , پس خواهشا این اصطلاحات بکارنبرید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا ما یکبار به دنیا آمده ایم و صدها بار مرده ایم. به قول شاعر:
        اینکه اسمش زندگی نیست مرگ تدریجی ماهاست

    • بدون نام

      اگر ما نترسیم شما بیر ید جنگ تا ما نترسیم

    • بدون نام

      خان خوله اسداباد بخاطر اینکه یه ماهواره بسیارپیشرفته داشت بمباران میشد.. الان چندین سال است که خراب شده وهیچکس نمیتونه تعمیرش کنه

    • فرمانده ارتش ناتو

      اون بالا چیکار میکنی هواخوبه بیا کره زمین صحبت کن

    • بدون نام

      فکر میکنی کی هستی که با دنیا سرجنگ داری مردم از جنگ نمی ترسند این شمایید‌ که اگه جنگ بشه قائم می شی اگه واقعا راست میگی مثل مردم زندگی‌ کنید بعد هر‌ حرفی از دهانت در اومد بگو

    • بدون نام

      توخدت میرویدجنگ ولاا هفتاسوراخ قایم میشود

    • بدون نام

      ما بسبجیا دوشا دوش روحانیون‌ با امریکا و اسرائیل و عربستان و انگلیس وتمام‌جانیان دنیا میجنگیم‌ از جنگ ترسی نداریم

    • بدون نام

      آقای شریعتمداری چرا مزخرف میگی ما مردم ایران یک وجب از خاک این مملکتی که شما و دوستانتان اصلا بهش اهمیت نمیدیم با هیچ چیز عوض نمی کنیم ولی اگه جنگ شد تو و بچه های تو میاین جنگ

    • کامران

      راست میگه!
      ایشون وپسرانشان اولسن پیش قدمان جنگ هستند!؟

    • جعفر

      جناب مردم دیگه خسته هستند که دراین نظام محرومین یکی درنازنعمت ویکی در فلاکت وبدبختی
      واگرهم جنگ بشه شما وبچه های حضرتعالی وارد جنگ نمیشوندبلکه آن افرادهای بیچاره وفقیربه پاسداری ازاین کشور بپامیخیزند وتو وفرزندان آیان باگوشی های اپل خوشگذرانی وحال میبرند.

    • بدون نام

      می خوام بدونم شما سیاستمدار هستی؟ اگر هستی توی روزنامه کیهان چه می کنی؟ ما یه اصطلاح داریم به نام والله اعلم! شما علم غیب داری؟ وقتی جنگ جهانی دوم شروع شد خیلی ساده جنگ در گرفت. به هر حال، شرایط شرایط مساعدی نیست و احتمال هر اتفاقی می رود.

    • خواب الود

      ما از سایه جنگ نمی ترسیم همچنانکه از خود جنگ هم نمی ترسیم .ما در جنگ هشت ساله عراق علیه ایران ابدیده و رزمنده شده ایم .وقتی که صدام را سرنگون کردیم .ایا نمی توانیم .جنگ با امریکا و ترامپ را شکست دهیم ؟ قطعا که میتوانیم.!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      نه بابا تو و از این حرف ها!!!

    • ساوان صباحت

      درست میگه مثلا اگه جنگ بشه چه آسیبی بهش میرسه

    • بدون نام

      دقیقا همینطوره

    • بدون نام

      اقای خبر نگار در این سن مراقب فشار خون تان باشید زیادی عصبانیت هم برایتان سم است سیاست پدر ومادروخواهروبرادر ندارد

    • AAAAAAAA

      شریعتمداری آن گونه که هویدا است مردم در صحنه هستن شما و آقازاده ها از پشت پرده سخن رانی میکنید؟

    • بدون نام

      ترس مردم از امثال شماست

    • بی نام

      ما جنگ زده هستیم و در سایه جنگ داریم زیست می کنیم زندگی را فراموش کردیم

    • بدون نام

      حرفهای کلیشه ای
      موشکهای ما تمام اروپا را هدف قرار میدهند خب اخه ادم کج فهم موشکهای اونام ی عمره مارو هدف قرار میدهند اونام میگن میزنیم؟ بابا وحشین حق دارن نذارن چیزی داشته باشین از فردا راه میفتین میزنیم میزنیم میکنین

    • رزمنده دوران جنگ

      آقا بیرون گود نشسته میگه لنگش کن۰۰۰ ما رزمنگان جنگ‌‌ داشتیم میجنگیدیم شماها کجا و چکار میکردید ۰

    • بدون نام

      جنگ هم بشه شما مرد جنگ نیستیت چون تو اون هشت سال هم نبودیت

    • بدون نام

      این دفعه حاج آقا حتما قول بده با آقازاده هات در خط مقدم جنگ همدیگه را ببینیم .دفعه پیش که ندیدمت .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج