جاباما
۸۸۱۵۸۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

تماس با سیدمهدی برای کنترل حسینی؟!

گفته می‌شود تلاش مدیران استقلال برای بازگرداندن رحمتی به خاطر کنترل دروازه‌بان فعلی تیم است!

خبرورزشی: قبل از اینکه لیگ هجدهم تمام شود مدیران استقلال درباره تمدید قرارداد‌ها صراحتاً گفته بودند سیاست باشگاه تمدید قرارداد با بازیکنی نظیر مهدی رحمتی است، اما درباره پژمان منتظری همه می‌دانستند باشگاه تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد و فقط کامران منزوی به عنوان عضو هیئت مدیره پیگیر مذاکره با منتظری بود و او هم که حتی جواب تلفن منزوی را نداد!

روزی که اعلام شد مهدی رحمتی با پدیده قرارداد بسته مدیران استقلال ابتدا به تکذیب مدیرعامل پدیده استناد کردند، ولی وقتی موضوع جدی شد با رحمتی تماس گرفتند تا او را منصرف و قانع کنند در استقلال بماند.

رحمتی به عنوان کاپیتان استقلال همواره با اعتصاب بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان مخالفت می‌کرد و به همین دلیل باشگاه مشکلی با او نداشت در سوی مقابل بودند بازیکنانی که به رحمتی به خاطر عدم اعتصاب اعتراض می‌کردند.

کاپیتان چند فصل گذشته استقلال بعد از امضای قرارداد با پدیده موبایلش را خاموش کرد. مدیران باشگاه او را پیدا نکردند که بتوانند منصرفش کنند بنابراین با مدیرعامل پدیده تماس گرفتند، اما حمیداوی هم به برزیل سفر کرده بود. مدیرعامل پدیده ۲ هفته بعد به کشور برگشت و شنونده صحبت‌های مدیران استقلال بود.

او سپس موضوع را با رحمتی در میان گذاشت و سنگربان جدید تیمش هم گفت هیچ مشکلی با باشگاه استقلال نداشته و تیمش را هم دوست دارد، اما دیگر صلاح نمی‌داند در این تیم و در تهران باشد و لازم است از استقلال دور باشد تا افرادی که تحت تأثیر شایعات و بدگویی‌ها قرار گرفته‌اند بعد‌ها متوجه همه چیز شوند!

از سوی دیگر سختگیری‌های حسینی برای تمدید قرارداد و نبود دروازه‌بان مطمئن دیگری به عنوان جایگزین رحمتی باعث شد او تمایلی به بازگشت نداشته باشد. سنگربان جدید پدیده همچنین شنیده بود کامران منزوی در هیئت مدیره از مخالفانش است.

در کنار همه این مطالب شایعه دیگری هم وجود دارد مبنی بر اینکه تلاش مدیران استقلال برای بازگرداندن رحمتی به خاطر کنترل دروازه‌بان فعلی تیم است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی

      چقدر"شنیده شد"برای شما حقیقت دارد.بابا دست ازسر استقلال بردارید.امسال هم چیزی نمیشوند.خیالتان راحت .

    • بدون نام

      پنگوئن بیاد گنجشک رو کنترل کنه

    • بدون نام

      ای بابا رحمتی رو فراری دادن تا این جوجه کلاغ برای خودش قارقارکنه

    • بدون نام

      حسینی هم برود پدیده !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج