۸۸۱۷۰۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

هوگ: برزیل شانس اول قهرمانی است

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا گفت: والیبال ایران تاکنون عملکرد خیلی خوبی داشته و یقین دارم که در مسابقات فینال می‌تواند همین عملکرد خوب را تکرار کند.

خبرگزاری فارس: والیبال کانادا در مسابقات قهرمانی قاره آمریکا فقط یک بار در سال ۲۰۱۵ صاحب مدال طلا شد که آن هم در شرایطی به دست آمد که آمریکا از شرکت در مسابقات انصراف داده بود و کوبا هم از دوران اوج خود فاصله داشت.

بزرگترین افتخار بین‌المللی کانادا، کسب مدال برنز لیگ جهانی ۲۰۱۷ است که این مدال در زمان حضور استفان آنتیگا روی نیمکت این تیم به دست آمد، اما عمر مربیگری آنتیگا در کانادا چندان طولانی نبود و پس از مدتی وی کنار رفت تا یک بار دیگر گلن هوگ روی نیمکت تیم ملی کشورش بنشیند.

هوگ پیش از این در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶ هم هدایت تیم ملی کانادا را بر عهده داشت و رسیدن به مقام پنجمی بازی‌های المپیک ریو بزرگترین دستاوردش بود. این مربی ۶۰ ساله در دوران بازیگری خود هم برای تیم ملی کانادا بازی می‌کرد و در المپیک ۱۹۸۴ لس‌آنجلس هم به میدان رفت.

گلن هوگ ۲ پسر هم دارد که والیبال بازی می‌کنند که از میان آنها نیکلاس کاپیتان و ستاره تیم ملی کانادا محسوب می‌شود.از هوگ به عنوان یکی از مربیان برجسته و صاحب سبک والیبال دنیا نام برده می‌شود. او به تازگی و در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های ۲۰۱۹ همراه با شاگردانش به ارومیه آمد و البته نتیجه را به تیم ملی والیبال ایران واگذار کرد.

گلن هوگ، سرمربی تیم ملی والیبال کانادا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ اظهار داشت: تیم‌های قدرتمندی در شیکاگو باهم رقابت خواهند کرد. فکر می‌کنم تیم‌هایی که به شیکاگو رفته‌اند شایسته حضور در مرحله فینال بودند، هرچند که شاید جای برخی تیم‌های دیگر هم خالی است.

وی درمورد همگروهی ایران با تیم‌های لهستان و برزیل خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم تمام بازی‌های فینال بسیار نزدیک باشد و تیم‌ها به سختی پیروز شوند.

حس می‌کنم که تیم برزیل شانس اول قهرمانی باشد. تیم ایران هم تاکنون عملکرد خیلی خوبی داشته و یقین دارم که در مسابقات فینال می‌تواند همین عملکرد خوب را تکرار کند. به نظرم هر تیمی که از این گروه صعود کند می‌تواند شانس زیادی برای رفتن روی سکو داشته باشد، اما باید این موضوع را هم بگویم که ورزش قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا درخصوص ادامه برنامه‌های تیم ملی کشورش پس از کنار رفتن از لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ عنوان کرد: ما پس از مسابقات لیگ ملت‌ها حدود ۱۰ روز استراحت می‌کنیم و پس از آن خود را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده خواهیم کرد که اهمیت زیادی برای ما دارد.

مسابقات مرحله نهایی به میزبانی شهر شیکاگو از ۱۹ تا ۲۳ تیرماه برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج