۸۸۱۷۷۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

قدوس: شناخت کافی از ویلموتس ندارم

ملی پوش فوتبال ایران و باشگاه آمیان فرانسه گفت: ‌در اردوی نخست با سرمربیگری مارک ویلموتس نتوانستم در ایران حاضر شوم و شناخت کافی از عملکرد سرمربی جدید تیم ملی ندارم ولی به نظرم او در کارش فوق العاده است.

خبرگزاری ایرنا: ملی پوش فوتبال ایران و باشگاه آمیان فرانسه گفت: ‌در اردوی نخست با سرمربیگری مارک ویلموتس نتوانستم در ایران حاضر شوم و شناخت کافی از عملکرد سرمربی جدید تیم ملی ندارم ولی به نظرم او در کارش فوق العاده است.

«سامان قدوس» که در فرانسه و لیگ لوشامپیونه توپ می‌زند در نخستین حضورش در این لیگ و تیم آمیان عملکرد درخشانی ارائه داد و ۵ گل به ثمر رساند. البته آمیان در رده بندی لیگ ۲۰ تیمی فرانسه با کسب جایگاه پانزدهم مسابقات را به پایان برد و این روزها نیز خود را برای فصل جدید رقابت‌ها آماده می‌کند.

قدوس امروز جمعه در گفت و گو با footbollskanalen افزود: هر چند که «کارلوس کی روش» در زمان حضورش در ایران عملاً پایه‌های تیم ملی را بنا کرد ولی فکر می‌کنم ویلموتس نیز می‌تواند در ادامه راه او موفق شود.

وی درباره عملکردش در فصل گذشته رقابت‌های در تیم آمیان گفت: بازی در تیم آمیان پس از انتقال از لیگ سوئد به فرانسه انجام شد. از طرفی رقابت‌های لیگ در کنار حضور در تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ سبب شد واقعاً خسته شوم.

ملی پوش تیم ملی فوتبال ایران افزود: این شرایط سبب شد در کیفیت بازی من تأثیر به سزایی بگذارد تا آنچه که مدنظرم بود برآورده نشود. اما فکر می‌کنم به رغم این مسائل، در فصل گذشته عملکرد خیلی خوبی داشتم و علاوه بر گلزنی، پاس‌های گل خوبی هم دادم.

قدوس ادامه داد: اکنون «لوکا السنر» سرمربی جدید تیم فوتبال آمیان است که با حضور او شرایط بهتر شده و تمرینات را برای دوره جدید رقابت‌ها پشت سر می‌گذاریم.

او به تغییر پست خود اشاره کرد و اظهار داشت: پیش از این به عنوان هافبک میانی در زمین حاضر بودم که پست مورد علاقه ام بود. ولی به دلیل ساختار دفاعی تیم به عنوان دفاع چپ در تیم آمیان به کار گرفته شدم و خیلی آشنا به این پست نیستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از بس این مربی شناخته شده و در حد بالاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج