۸۸۱۷۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جهانبخش: بازگشتم به لیگ هلند صحت ندارد

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال برایتون گفت: با باشگاهم در انگلیس قرارداد دارم و نمی‌دانم شایعات جدایی‌ام از کجا می‌آید؟

خبرگزاری میزان: بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال برایتون گفت: با باشگاهم در انگلیس قرارداد دارم و نمی‌دانم شایعات جدایی‌ام از کجا می‌آید؟

مهمترین این شایعات، بازگشت این لژیونر به لیگ هلند و‌ پوشیدن پیراهن فاینورد بود. موضوع جدایی این بازیکن از برایتون و حضورش در یک باشگاه دیگر انگلیسی هم در این مدت زیاد شنیده شد.

علیرضا جهانبخش تمام شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون جدایی‌اش از برایتون را رد کرد. این مهاجم ملی‌پوش اظهار داشت: من با برایتون قرارداد دارم و نمی‌دانم این همه شایعه از کجا می‌آید. فصل نخستی که در برایتون بودم، سال تجربه‌اندوزی و آشنایی با لیگ‌جزیره بود. اما از این بعد باید تلاش کنم تا در ترکیب تیم برایتون مثمرثمر باشم. بازگشت من به لیگ هلند یک شایعه است. البته راستش را بگویم پیشنهادهایی وجود دارد اما فعلا در برایتون می‌مانم و تصمیمی برای بازگشت به لیگ هلند ندارم.

تمرینات برایتون حدود ۱۰ روز است که آغاز شده اما جهانبخش این مدت در ایران بود و به انگلیس سفر نکرد تا در اردوی پیش فصل شرکت کند. همین مسئله شایعات و نگرانی‌هایی به‌وجود آورد که جهانبخش با توضیحاتش آن‌ها را برطرف کرد. او گفت: بعد از پایان فصل در اردوی تیم‌ملی حاضر شدم و در دو بازی تدارکاتی مقابل سوریه و کره‌جنوبی حضور داشتم. به همین خاطر روزهای کمی برای استراحت و ریکاوری در اختیار داشتم. به همین دلیل و بعد از هماهنگی با کادرفنی و مدیریت برایتون، چند روز مرخصی گرفتم. قرار است از شنبه به اردوی برایتون اضافه شوم و کارم را برای فصل جدید آغاز کنم.

جهانبخش فصل گذشته به‌عنوان گران‌ترین خرید تاریخ برایتون از آلکمار به لیگ جزیره پیوست. با تغییر سرمربی برایتون در پایان فصل، شایعاتی پیرامون آینده این بازیکن ملی‌پوش بوجود آمد اما ظاهرا این شایعات براساس حدس و گمان و غیبت او در آغاز تمرینات پیش فصل بوده که حالا جهانبخش در گفت‌و‌گو با میزان درباره آنها حرف زد و همه را تکذیب کرد.

باید صبر کرد و دید او در فصل جدید به روزهای درخشانش در لیگ هلند باز می‌گردد و هر هفته با گل یا پاس گل به تیتر یک خبرهای ورزشی تبدیل می‌شود یا خیر. او انگیزه زیادی برای شروع یک فصل موفق دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج