۸۸۱۸۷۵
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

هشدار آذری: شکاری محروم می‌شود

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت که رضا شکاری چندی دیگر با محرومیتی ۸ ماهه مواجه خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: سعید آذری، مدیر عامل ذوب آهن درباره اینکه گفته باشگاه پرسپولیس رضا شکاری را به خدمت نگیرد، گفت: من کجا گفته‌ام که پرسپولیس شکاری را جذب نکند؟ من گفتم پرسپولیس یک بازی خاص را می‌خواهد بگیرد و اسم شکاری را نیاوردم! در این مورد همه می‌گویند شنیده‌ها حاکی از این است که این اتفاق افتاده. کسی که می‌خواهد درباره یک باشگاه صحبت کند با حدس و گمان حرف نمی‌زند. شنیده‌ها با واقعیت فاصله دارد.

وی افزود: باشگاه روبین کازان روسیه ۱۴ بازیکن خارجی داشت که بر اساس مصوبه جدید فدراسیون فوتبال روسیه، باید این تعداد را به ۸ بازیکن کاهش دهد. بر اساس همین مصوبه، رضا شکاری برای جدایی از روبین کازان نیاز به فسخ قرارداد ندارد. من هم هیچ جا نگفته‌ام که او نمی‌تواند به پرسپولیس بپیوندد. هر بازیکنی می‌تواند به هر باشگاهی که می‌خواهد برود اما باشگاهی که او را جذب کرده باید بداند بازیکن برای فسخ قرارداد باید دلیل موجه داشته باشد. فیفا قانونی را اعمال کرده تا به نوعی از برده‌داری جلوگیری کند ولی از آن طرف هم قانونی را مصوب کرده که طبق آن باشگاه این حق را دارد که از بازیکن خود شکایت کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره شکایت این باشگاه از رضا شکاری تصریح کرد: پرونده ما و این بازیکن به دو سال و نیم قبل بر می‌گردد. وکیل ایتالیایی ما پیگیر این ماجرا است و تقریبا هم آن را به انتها رسانده است. فیفا در این زمینه تاکید می‌کند تا صدور رای نهایی هیچ یک از دو طرف پرونده حق اظهارنظر ندارند. مفاد پرونده هم کاملا محرمانه است ولی ما از شکاری دو شکایت مطرح کردیم؛ اولی مربوط به اینکه او بدون فسخ قرارداد از ما جدا شده است و دومی هم مربوط به حق جابجایی این بازیکن است. قطعا باشگاه ذوب‌آهن با توجه به اشرافی که به قوانین دارد برای سال دوم و جدایی دوباره او مبلغ ۱۰۰ هزار دلار را در نظر نگرفته است.

هشدار آذری: شکاری محروم می‌شود

وی ادامه داد:‌ بیشتر در این مورد صحبت نمی‌کنم اما به عنوان یک مدیر ایرانی از ایرج عرب (مدیر عامل باشگاه پرسپولیس) خواهش می‌کنم نه تنها برای جذب این بازیکن، بلکه برای جذب هر بازیکن دیگری اول استعلام بگیرد. آرزو می‌کنم شکاری مشکلی نداشته باشد. او در ذوب‌آهن رشد کرد اما فریب یک مدیر برنامه را خورد. شکاری فکر می‌کرد روسیه مدینه فاضله اوست، ما همان زمان با اتلتیکو مادرید در مورد او صحبت کرده بودیم اما وقتی با پدرش و خود این بازیکن صحبت کردم هر دو فکر می‌کردند روسیه مدینه فاضله آنهاست. الان هم نمی‌دانم چرا این مدینه فاضله را می‌خواهند رها کنند و به ایران بیایند؟ خواهش من فقط این است که باشگاه پرسپولیس اول استعلام بگیرد تا ماجرای طارمی دوباره تکرار نشود.

آذری که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد در پاسخ به پرسشی در مورد بند فسخ قرارداد رضا شکاری با باشگاه ذوب‌آهن چقدر بوده و اینکه خود این بازیکن گفته است این مبلغ 100 هزار دلار بوده، گفت: من شرمنده‌ام، نمی‌توانم جواب این سوال را بدهم. کاری به صحبت‌های شکاری ندارم شاید اگر او هم اندازه من تجربه داشت اینطور حرف نمی‌زد. فقط این را بگویم برگه فسخی که شکاری از فدراسیون فوتبال گرفته غیر موجه توصیف شده و ما هم روی همین غیرموجه بودن آن به فیفا شکایت کردیم. الان هم شکاری نیازی به فسخ قرارداد با کازان ندارد. همانطور که گفتم با توجه به مصوبه فدراسیون فوتبال روسیه او از این تیم کنار گذاشته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه شکاری می‌تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد عنوان کرد: جدا شدن این بازیکن از تیم روبین‌کازان قانونی است به من هم ربطی ندارد به کدام باشگاه می‌رود. چیزی که به من ربط دارد این است که حدود 3 ماه دیگر رایی خواهد آمد که طبق آن، این بازیکن 8 ماه محروم خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره شباهت پرونده رضا شکاری و مهدی طارمی و تهدید باشگاه پرسپولیس به محرومیت دوباره از پنجره نقل و انتقالات، تصریح کرد: شکاری به طور غیرقانونی از باشگاه ذوب‌آهن جدا شده و برگه فسخ قرارداد او هم با رای کمیته تعیین وضعیت ملغی شده است.

روبین کازان در آن زمان می‌توانسته با او قرارداد ببندد اما فیفا به این ماجرا ورود کرده و حدود 3 ماه دیگر هم تکلیف این ماجرا مشخص خواهد شد. اصلاً ما به دنبال شباهت‌سازی این پرونده با پرونده طارمی نیستیم، مفاد قرارداد هر بازیکنی با بازیکنی دیگر متفاوت است. شکاری در فدراسیون ایران و کمیته تعیین وضعیت محکوم شده است. روبین کازان هم در آن شرایط این ریسک را پذیرفت تا با او قرارداد ببندد.

فکر می‌کنم در این پرونده هم باشگاه ذوب‌آهن پیروز خواهد شد. خواهش من فقط از آقای عرب این است که استعلامی درباره بازیکنانی که جذب می‌کند بگیرد. من به عنوان یک مدیر ایرانی فقط این تذکر را دادم که شاید پرسپولیس بازیکنی را جذب کند که چند ماه دیگر همان بازیکن 8 ماه محروم شود.

آذری در واکنش به این موضوع که شکاری مدعی شده است که او برای فسخ قرارداد این بازیکن مبلغ 2 میلیارد تومان درخواست کرده است، گفت: چنین چیزی نیست، شما فقط این حرف‌ها را شنیده‌اید. الان فقط 2 ماه صبر کنید تا همه چیز مشخص شود. همانطور که گفتم پرونده ما و او دو ماجرای متفاوت دارد؛ اولی حق آموزش و دومی پرونده فسخ قرارداد. من هیچ جا نگفته‌ام خطری پرسپولیس را تهدید می‌کند. تنها خطر این است که پرسپولیس 3 میلیارد پول یک بازیکن را بدهد اما بعد نتواند از او استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علوی

      باز این حق رشدی تا اسم پرسپولیس اومد وسط غلط زیادی کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه عرضه داشت از یقه تیم روسی رو میگرفت

    • اصلان

      اذری پاچه خوارکیسه کشاست

    • اصلان

      اذری وقتی شکازی رفت روسیه هم گفت غیرقانونیه
      ال میکنم بل میکنم روسیه را ازروی نقشه حذف میکنم.!!!!!
      اذری نمی تونه بازیکناش را ازتراکتوربگیره
      اذری هیچ غلوطی نمی تواندبکند.
      شکاری امسال درپرسپولیس بازی میکند.

    • بینام

      مطمعا باش باشگاههای روسی از تیم های ما قانون مند تر هستن واگه مشکلی وجود داشت با اون قرار داد نمیبستن.حنای شما دیگر رنگی ندارد

    • پرسپولیس

      بعنوان یک پرسپولیسی آقای آذری رو خیلی قبول دارم، ایشان فردی کار بلد و بدون از ریاکاری کار خودش رو به درستی انجام میدهد.

    • بدون نام

      حسپد هرگز نیاسود....

    • بدون نام

      اصلاً به تو چه ربطی داره.ا که شکاری کجا میخاد بره .آخه تو عضو فیفا هسی .تو خیلی سوزش داری اونم بخاطر اینکه شکاری میخاد بیاد پرسپولیس .در ضمن تو کیسه بودن خودتو ثابت کردی .البته تنها مدیر اووه ای فوتبال هسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج