۸۸۱۸۸۷
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

امام جمعه کیش: این جزیره پاتوق خواننده‌های خارجی نخواهد شد

امام جمعه کیش در واکنش به حضور خواننده زن انگلیسی به این جزیره گفت: همه بدانند جزیره کیش به‌هیچ وجه پاتوق افراد خطاکار و گروه‌های خواننده از خارج نخواهد شد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کیش جنایات آمریکا در حق مردم کشورمان بعد از انقلاب اسلامی را مورد بازنگری قرار داد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا جنایات بسیاری را نسبت به ملت ایران مرتکب شده است که اگر بخواهیم آنها را مکتوب کنیم یا به تصویر بکشیم باید صدها مجلد و فیلم ساخته شود.

وی به جنایات آمریکایی‌ها در اوایل پیروزی انقلاب و زمان قبل از آغاز جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها مرتب به‌دنبال ضربه زدن به ایران بودند و در اوایل انقلاب با طراحی نقشه تجزیه ایران به‌ویژه برای استان‌های مرزی باعث شدند که هزینه بسیاری به کشورمان تحمیل شود و بسیاری از مردم و ارتش به شهادت برسند.

حسن زاده افزود: کودتای نوژه و حمله نظامی در صحرای طبس از دیگر جنایات بزرگ آمریکایی‌ها قبل از جنگ بود.

وی جنگ تحمیلی ایران و عراق را از دیگر جنایات آمریکا دانست و گفت: اصل آغاز جنگ تحمیلی با تشویق آمریکایی‌ها بود، آنها وقتی دیدند که نمی‌توانند ایران را تجزیه کنند رفتند صدام که عروسک خیمه شب‌بازی‌شان بود را با وعده به جنگ با ایران فرستادند.

امام جمعه کیش: این جزیره پاتوق خواننده‌های خارجی نخواهد شد

امام جمعه کیش تصریح کرد: آمریکایی‌ها سلاح شیمیایی و میکروبی را در اختیار رژیم بعث عراق قرار می‌دادند که امروز هم آثار این جنایت را در کشور می‌بینیم و برخی جانبازان شیمیایی مجبورند در مناطقی با هوای شرجی زندگی کنند.

وی به جنایات آمریکایی‌ها بعد از جنگ پرداخت و گفت: آنها بعد از جنگ هم دست از جنایت برنداشتند، بعد از دوران دفاع مقدس آنها با تغییر روش خود و با تحریم ظالمانه به کشور ضربه زدند، در دوران ۵ رئیس جمهور آمریکا متأسفانه تحریم‌های شدیدی را برعلیه ایران اسلامی وضع کردند.

حسن زاده ادامه داد: از آن‌طرف می‌گویند ما با مردم ایران کار نداریم و با نظام ایران می‌خواهیم بجنگیم و از این‌طرف می‌بینیم که جلوی واردات قطعات هواپیما و فروش هواپیما را می‌گیرند، دارو را برای مردم تحریم کردند که طبق قوانین بین‌المللی باید به مریض رسیدگی کرد. این جز خیانت به مردم و ملت ایران است؟

وی اظهار داشت: اینها بخشی از جنایات بزرگی است که آمریکایی‌ها علیه ایران اسلامی در این چهل سال بعد از انقلاب مرتکب شده‌اند. آیا این آمریکا قابل اعتماد و مذاکره است؟ به‌طور قطع هیچ انسان عاقلی مذاکره با چنین کشور جنایت‌کاری را تأیید نخواهد کرد.

امام جمعه کیش در ادامه به انتشار اخبار کذب در فضای مجازی پرداخت و گفت: متأسفانه فضای مجازی گاهی از اوقات رها شده است، از همه کاربرانی که در این فضا فعالیت می‌کنید تقاضا می‌کنم مواظب باشید.

وی عنوان کرد: ضد انقلاب به‌سرعت در حال نشر اخبار دروغ در فضاهای مجازی است، آنها معتقدند خبر دروغی را پخش می‌کنند و افراد این خبر را دریافت می‌کنند، اگر هم تکذیبیه آمد بسیاری از افرادی که خبر را دریافت کردند تکذبیبه را نمی‌بینند، بنابراین ضد انقلاب با همین پخش اخبار کذب به اهداف خودش نزدیک می‌شود.

حسن زاده گفت: باید مواظب باشیم اخباری که وارد این فضاها می‌شود را حتما رصد کنیم و کامل مطالعه کنیم و به‌سرعت تصمیم نگیریم و قبول نکنیم.

این مقام مسئول فرهنگی به خبر ورود خواننده زن انگلیسی به کشور اشاره کرد و افزود: یک نمونه از خبرهای کذبی که در این چند روز راجع به جزیره کیش پخش کردند این بود که یک خواننده زن انگلیسی با یک گروهی وارد جزیره کیش شدند که تا اینجا درست است، در اخبار و فضای مجازی پخش کردند که این خانم توسط پلیس کیش بازداشت شده است، با یکی از مسئولان نیروی انتظامی صحبت کردم، که این مسئله را به‌شدت تکذیب کرد و گفت بازداشتی در کار نبود.

وی افزود: این خانم بدون داشتن مجوز وارد کشور اسلامی شده است، در تمام دنیا اگر بدون مجوز وارد کشوری شوید در همان فرودگاه شما را نگه می‌دارند و اجازه ورود نمی‌دهند، اجازه نمی‌دهند کسی بدون مجوز وارد کشور بشود، این یک امر طبیعی است و این خانم هم باید برگردانده می‌شد.

امام جمعه کیش گفت: در فضای مجازی چه غوغایی کردند، گفتند پلیس کیش خواننده زن انگلیسی را بازداشت کرد که این یک دروغ محض بود.

وی ادامه داد: البته این نکته را عرض کنم که از لحاظ فرهنگی هم به‌شدت با ورود این خواننده‌های غربی مخالف هستیم، مگر ما خواننده و موسیقی کم داریم که دست به دامن خواننده‌ها و موسیقی غربی بشویم، از لحاظ فرهنگی هم کار درستی نیست، این را همه بدانند جزیره کیش به‌هیچ وجه پاتوق افراد خطاکار و گروه‌های خواننده از خارج نخواهد شد.

حسن زاده تصریح کرد: در همین فضاهای مجازی عده‌ای دارند آبروی کیش را می‌برند که با این کار به اقتصاد و مردم و دیانت کیش ضربه می‌زنند،کلیپ‌های خلاف اخلاق و شرع و قانون را تولید و منتشر می‌کنند، به این افراد توصیه می‌کنم دست از این کارها بردارید. از مسئولان مربوطه مخصوصاً پلیس فتا می‌خواهم که به‌شدت با گروه‌های منحرف برخورد کنید و اجازه ندهید فضای مجازی کیش جولانگاه افراد منحرف باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: جشنواره تابستانی کیش از چند روز دیگر آغاز می‌شود، جشنواره کار خوبی است و باید با تمام قدرت کاری کنیم که ان‌شالله زمینه جذب گردشگر را به‌وجود بیاوریم، قدم همه آنها را گرامی‌ می‌داریم و فضا را آماده می‌کنیم تا گردشکران بیایند از این موهبت الهی بهره‌مند شوند.

حسن زاده در ادامه خطاب به مسئولان برگزاری جشنواره فرهنگی گفت: اما مسئولان گرامی باید پیوست فرهنگی را مورد توجه قرار دهند، گردشگری که جذب می‌کنید باید مسائل فرهنگی آنرا مورد توجه قرار دهید. به هر قیمتی که نمی‌توان گردشگر جذب کرد. راه‌های فراوانی برای جذب گردشگر وجود دارد. یکی از این راه‌ها این است که قیمت بلیت‌ها را پایین بیاورید.

وی افزود: یک هواپیمایی خوب در اختیار داریم، حداقل در این ایام جشنواره تمامی خطوط را برای کیش تنظیم کنید و قیمت‌ها را پایین بیاورید، آنوقت می‌بینید که مردم چگونه از سراسر ایران اسلامی به سوی این جزیره زیبا ودردانه خلیج فارس می‌آیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از جکی جان چه خبر؟

    • بدون نام

      افرین درود بر روح بزرگت صلوات بر امواتت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج