جاباما
۸۸۱۹۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

امام جمعه لواسان: اولویت با تخریب ویلای دانه درشت‌هاست

 امام جمعه بخش لواسانات شهرستان شمیرانات با بیان اینکه تبعیض در اجرای قانون جایز نیست، گفت: اولویت تخریب بناهای غیرمجاز با ویلاهای دانه درشت هاست، بعد از آن مردم عامه خودشان قانون را رعایت می کنند.

ایرنا: امام جمعه بخش لواسانات شهرستان شمیرانات با بیان اینکه تبعیض در اجرای قانون جایز نیست، گفت: اولویت تخریب بناهای غیرمجاز با ویلاهای دانه درشت هاست، بعد از آن مردم عامه خودشان قانون را رعایت می کنند.

حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش لواسانات اظهار داشت: مسئولان متولی با خواص متخلف جامعه برخورد کنند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع تخریب بخش اضافه بنای ویلای دختر یکی از وزیران سابق افزود: شهردار اعلام می‌کند در این زمینه به مشکل برخورده است، ضمن اینکه دختر وزیر سابق با بنده صحبت کرد و به او گفتم که اگر می‌خواهد از این جو رسانه‌ای خارج شود باید قانون را اجرا و مقاومت فایده‌ای ندارد.

امام جمعه لواسان: اولویت با تخریب ویلای دانه درشت‌هاست

وی همچنین با اشاره به نامه نمازگزاران لواسان به رئیس قوه قضائیه که هفته گذشته ارسال شد، بیان کرد: از این نامه‌ها استقبال زیادی شد و رئیس قوه قضائیه اعلام کرده طی یکی دو هفته آینده خبرهای خوبی در راه است.

لواسانی گفت: ساختار معیوب باید اصلاح و قوانین عادلانه، شفاف و صریح جایگزین شود و جای هیچ تفسیری نگذارد، ضمن اینکه مجریان موظف به اجرای دقیق قانون باشند.

به گفته وی مجریان قانون باید پاکدست، عادل، سالم و توانمند در اجرا باشند؛ قانون فروشی نکنند و اجازه ندهند فساد در قانون رخنه کند.

امام جمعه لواسانات با بیان اینکه اشرافی گری خلاف مبانی اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: اگر در لواسان "باستی و کلاک" (دو شهرک ویلایی) ایجاد شده به دلیل تسامح و رفتار ناعادلانه است.

وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده و از نشانه‌های آن این است که جوانان عدالت را فریاد می‌زنند، با فساد می‌جنگند و از هیچکس ترسی ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      ای بنازم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج