جاباما
۸۸۱۹۵۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

انصراف سولماز عزیزی از ریاست در جشنواره برلین

بنابر اعلام فستیوال بین‌المللی فیلم برلین، سولماز عزیزی رییس بخش رویداد سریال این جشنواره بعد از بیش از یک دهه از سمت خود کناره گرفت.

ایران آرت: سولماز عزیزی رییس بخش رویداد سریال برلیناله که همزمان با جشنواره فیلم برلین برگزار می‌شود از سمت خود کنار رفت. جودیت کلین، دیگر مسئول این بخش نیز از سمت خود کناره خواهد گرفت. جشنواره برلین خروج این ۲ را تایید و تاکید کرده است که بخش سریال این جشنواره با همان سبک و سیاق قبلی به کار خود ادامه خواهد داد.

عزیزی و کلین روز پنجشنبه ۴ جولای با صدور بیانیه‌ای مشترک خطاب به همکاران خود گفتند: بعد از بیش یک دهه فعالیت فوق‌العاده در برلین تصمیم گرفته‌ایم به سوی چالش‌های جدید حرکت کنیم. به گزارش صبا به نقل از ورایتی، این دو افزودند: ما به بنا نهادن بخش سریال و تبدیل شدن آن به رویدادی برای اکران نخست سریال‌های تولیدی در جهان مفتخریم و ایمان داریم که آینده‌ای روشن در انتظار این بخش است.

انصراف سولماز عزیزی از ریاست در جشنواره برلین

سولماز عزیزی سال‌هاست با برلیناله همکاری دارد و پیش از بنا نهادن بخش سریال، مدیر برنامه‌ریزی فستیوال اصلی فیلم برلین بود.

بخش سریال، رویدادی مستقل است که در دل «بخش ویژه» فستیوال برلین برگزار می‌شود. «هانا»، سریال مهیج و پرطرفدار آمازون و درام جنایی «Quicksand» نتفلیکس، محصولات مهمی بودند که امسال در جشنواره برلین از آن ها رونمایی شد.

مسئولان برلیناله نیز در این باره گفتند: سولماز عزیزی تصمیم گرفته است بخش سریال این جشنواره را به مقصد چالش حرفه‌ای دیگر ترک کند. این فستیوال از تعهد بلندمدت و عملکرد موفقیت‌آمیز او سپاسگزار است و برای او بهترین آرزوها را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج