۸۸۱۹۷۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

شیخ مالیایی، بهتر ازهموطن استراماچونی

آندره‌آ استراماچونی بعد از حضور چند روزه در تمرینات استقلال اعلام کرد تیمش به دروازه‌بان و مهاجم نیاز دارد.

فرهیختگان: آندره‌آ استراماچونی بعد از حضور چند روزه در تمرینات استقلال اعلام کرد تیمش به دروازه‌بان و مهاجم نیاز دارد. این سرمربی ایتالیایی مانند دو سه تجربه قبلی خود قرار است خودش برای جذب بازیکن در فاز هجومی دست به کار شود و در همین راستا گزینه‌هایی را هم به باشگاه معرفی کرده است.

رفتن اللهیار صیادمنش، گادوین منشا و اسماعیل گونسالوس از جمع آبی‌پوشان نیاز این تیم به جذب یک مهاجم تمام‌کننده را بیش از پیش کرده است. آنها در حال حاضر تنها روح‌الله باقری و مرتضی تبریزی را به‌عنوان دو سِنتر فوروارد دراختیار دارند. دو بازیکنی که به‌رغم ویژگی‌های مثبت‌شان نمی‌توانند در طول فصل و در سه جام مشکلات گلزنی آبی‌ها را حل کنند.

استقلالی‌ها برای اینکه بدون دخالت واسطه‌ها و دلال‌ها بتوانند مذاکرات خود را به انجام برسانند سعی بر این داشتند تا اسامی مهاجمان مدنظر استرا را رسانه‌ای نکنند اما با این حال نام دو نفر در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها پخش شده که نیاز است درباره‌شان اطلاعاتی را ارائه کنیم.

دو مهاجمی که سابقه نسبتا قابل اعتنایی دارند ولی از یک مشکل رنج می‌برند؛ سن و سال بالا. شیخ دیاباته و ریکاردو مِگورینی دو مهاجمی هستند که نام‌شان مطرح شده و مشخص نیست اصلا مذاکره‌ای با آنها صورت گرفته است یا خیر. بازیکن اول اهل مالی است و دومین نفر ایتالیایی به حساب می‌آید. در ادامه با توضیحات جزئی‌تر درباره این دو بازیکن همراه ما باشید:

شیخ دیاباته

شیخ تیدیانه دیاباته، مهاجم ۳۱ ساله اهل باماکو در کشور مالی. مهاجم سیه‌چرده‌ای که ویژگی اصلی‌اش قد و قامت بلند و ۱۹۴ سانتی‌متری‌اش است. او در آکادمی بوردو پرورش پیدا کرد و در سال ۲۰۰۸ به تیم اصلی رسید. او ۸سال با تیم بوردو تحت قرارداد بود و در این مدت به دو تیم دیگر هم قرض داده شد اما آمارش در جمع سورمه‌ای‌پوشان ۵۰ گل در ۱۲۷ مسابقه بود.

شیخ مالیایی، بهتر ازهموطن استراماچونی

شیخ مدتی زیر نظر لوران بلان هم کار کرد اما این سرمربی فرانسوی او را به تیم‌های آژاکسیو و نانسی قرض داد. ماحصل کار مهاجم مالیایی در آژاکسیو نیم گل در هر مسابقه و در نانسی صفر گل بود. این دو تیم در سطح دوم فوتبال فرانسه بودند.

دیاباته در فینال جام حذفی فرانسه دو گل به اویان زد و تاثیر مستقیمی در قهرمانی بوردو ایفا کرد. او فصل بعد هم با تیمش در لوشامپیونا حضور داشت. نهایتا در سال 2016 دیاباته با قراردادی سه ساله به عضویت تیم ترکیه‌ای عثمانلی اسپور درآمد. تیمی که چندی بعد پیام صادقیان را هم به خدمت گرفت. شیخ به سه تیم متس، بنه ونتو و الامارات در فرانسه، ایتالیا و امارات قرض داده شد.

او اجازه نداد متز به لیگ دوی فرانسه سقوط کند و در 14بازی هشت گل به ثمر رساند. سپس همراه با بنه ونتو در سری A به میدان رفت و در 11 بازی هشت گل زد. او در سه حضور ابتدایی‌اش موفق به زدن 6 گل شد و به رکورد داریو هوبنر رسید. سپس در برابر یوونتوس نیز موفق به گلزنی شد. او در آخرین تجربه قرضی‌اش با تیم الامارات در 9 مسابقه 6 بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شد اما تیمش به لیگ دو سقوط کرد.

دیاباته از سال 2005 برای تیم ملی مالی بازی کرده و در 39 بازی موفق به زدن 15 گل شده است. گلزنی در بازی رده‌بندی جام ملت‌های آفریقای 2012 مقابل غنا مهم‌ترین گل‌های ملی دیاباته را شامل می‌شوند.

ریکاردو مِگورینی

او به‌زودی 34 ساله می‌شود. مهاجم اهل اسکالا در ایتالیا که 182 سانتی‌متر بلندای قامت اوست و در فصل اخیر عضوی از تیم کیه‌وو ورونایی بود که به سری B سقوط کرد. او درآکادمی تیم‌های هلاس ورونا، بوولونو و اینترمیلان حضور داشت و سپس با نراتزوری قرارداد بست.

روبرتو مانچینی در 14 نوامبر 2004 این بازیکن را به لیست تیم بزرگسالان راه داد و در بازی در برابر کالیاری از او بهره جست. او با همین یک بازی به کارش در اینتر پایان داد و سپس به تیم‌های اسپتزیا و پاویا در سری C قرض داده شد. او 22 بازی برای این دو تیم انجام داد اما گلی به ثمر نرساند.

شیخ مالیایی، بهتر ازهموطن استراماچونی

سپس به تیم سیتادلا پیوست. ۱۱۰ بازی و ۴۱ گل برای این تیم که از سریC به سطح دوم فوتبال ایتالیا صعود کرد و تنها قهرمانی مِگورینی را به ثبت رساند. راهی باری شد و در ۳۱ مسابقه موفق به زدن پنج گل شد. سپس نوبت به بولونیا رسید؛ ۲۹ بازی و فقط یک گل. در جنوا فرصت بازی به ریکاردو نرسید و او به صورت قرضی ۱۲ مسابقه برای نووارای تازه سری A‌ شده برگزار کرد و یک گل به ثمر رساند.

مگورینی به تورینو پیوست. دو سال بازی برای این تیم به هفت گل در ۸۳ مسابقه انجامید. ریکاردو گل صعود تیمش به سری A را به ثمر رساند و چند ماه بعد در سن سیرو دو بار دروازه تیم سابقش اینتر را گشود. او در سال ۲۰۱۴ به تیم کیه‌وو پیوست و پنج سال برای الاغ‌های پرنده بازی کرد. ماحصل این حضور ۱۵ گل در ۱۲۲ مسابقه بود. بازیکنی که هیچ وقت برای تیم بزرگسالان ایتالیا به میدان نرفت و حالا شایعاتی مبنی‌بر حضورش در ایران شنیده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میگورینی که اصلا فایده نداره. شرط میبندم وقتی بهش گفتن پیشنهاد از ایران داری به خودش گفته کدوم احمق هایی به من پیشنهاد دادن. چهار تا دروازه خالی گل کرده دلش خوش هس. دیاباته بهتره. سنش کمتر از اون یکی هست و بیشتر هم گل زده

    • بدون نام

      کاوه رضایی یا یک مهاجم اسیایی مای پوش می گرفتید از این ها خیلی بهتر بود حالا این شیخ نشه پرویچ یا حاجی گرو و... بنجل

    • فرهاد

      بیان بیان اما زود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج