۸۸۱۹۹۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش ایران به برگزاری نشست ویژه شورای حکام

نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در وین درخواست آمریکا برای نشست اضطراری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران را طنزی تلخ توصیف کرد.

خبرگزاری فارس: نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در وین درخواست آمریکا برای برگزاری نشست اضطراری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران را طنزی تلخ توصیف کرد.

نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در وین در پیامی در توئیتر نوشت: در واقع این طنز تلخی است که همان رژیمی که با خروج غیرقانونی و یکجانبه از برنامه جامع اقدام مشترک، آن را نقض و دیگران را نیز به پیگیری اقدام مشابه مجبور کرد و اجرای آن را از طریق اعمال زور با مانع مواجه کرد، در حال ابراز نگرانی درباره اجرای همین توافق است.

در ادامه این بیانیه آمده است: واقعیت این است که آمریکا به عنوان نخستین نقض کننده برجام که این درخواست را ارائه داده است، نشان از انزوای آن در مخالفت با چندجانبه گرایی و حاکمیت قانون در امور بین‌المللی است.

در بیانیه نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در وین تاکید شده است: تصمیمات اخیر ایران که در پاسخ به شرایط ایجاد شده توسط آمریکا که شامل تحریم‌های اعمالی این کشور بر تمام کسانی که خواستار اجرای تعهداتشان تحت برجام بوده و باعث از بین رفتن تعادل در توافق شده، کاملا در راستای مقررات برجام است. به علاوه، تحولات اخیر هیچ ارتباطی به موضوعات مربوط به پادمان‌ها و وظایف شورای حکام ندارد. موضوعات مربوط به اجرای برنامه جامع اقدام مشترک در سازوکارهایی که مشخص شده بررسی خواهند شد.

نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی روز جمعه خواستار برگزاری نشست ویژه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای بحث درباره برنامه هسته‌ای ایران شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین فرمان را خوب میروید ادامه دهید انشاالله به زودی فرج حاصل میشود.

    • بدون نام

      از برگزاری نشست شورای حکام آژانس تلختر و طنزتر اظهار نظر نماینده ایران در آژانس هست ..که با ژست فانتزی رفته به جنگ واقعیت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج