۸۸۲۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

قتل خانم معلم بازنشسته به خاطر دزدین طلا

عامل قتل خانم معلم بازنشسته که با رضایت خانواده مقتول از مجازات مرگ نجات یافته بار دیگر از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

روزنامه ایران: عامل قتل خانم معلم بازنشسته که با رضایت خانواده مقتول از مجازات مرگ نجات یافته بار دیگر از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

مهر سال ۹۱ خبر قتل یک خانم معلم در خانه‌اش به پلیس اعلام شد. تحقیقات کارآگاهان جنایی نشان داد پسر یکی از همسایه‌ها آخرین کسی بوده که از خانه مقتول خارج شده است؛ بنابراین خیلی زود بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد. او گفت: وقتی متوجه شدم این زن طلا‌های زیادی دارد و تنها زندگی می‌کند، برای سرقت طلا‌ها وارد خانه‌اش شدم، اما برای اینکه شناسایی نشوم نقابی به صورتم زدم. در حالی که طلا‌ها را سرقت کرده بودم می‌خواستم فرار کنم که زن میانسال متوجه من شد و نقاب از چهره‌ام برداشت. بلافاصله مرا شناخت و من هم از ترس مجبور شدم او را خفه کنم.

به دنبال اعتراف‌های این پسر ۱۹ ساله او به اتهام قتل عمد و سرقت در دادگاه کیفری محاکمه وبا حکم قضات به قصاص محکوم شد. این حکم پس از تأیید قضات دیوان عالی کشور در مرحله اجرا قرار گرفت، اما روز اجرای حکم، خانواده مقتول به شرط دریافت دیه از قصاص متهم گذشت کردند.

صبح دیروز این متهم از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک مستشار انتقال یافت تا از نظر جنبه عمومی واعمال ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی محاکمه شود. پس از پایان جلسه قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مگه میشه شایدبشه

      به شرط گرفتن دیه؟حریم امن خانه؟؟عجب دنیایی ایران؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سر بچه های این مادر با اون پول میخوای بچه هاتو بزرگ کنی به چه قیمتی قاتل مادرت راست راست بگرده وبره چند نفر دیگه رو بکشه

    • بهلول

      حتما دو فرزند داشته هم طلا وخانه نصیب آنها شده وهم دیه میلیاردل شدن به همین راحتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میلیاردر

    • بنده ی خدا

      خدایااین مادرراقرین رحمت بفرماگرچه حضرت علی علیه السلام می فرماینددرعفولذتی است که درانتقام نیست ولی برای چه افرادی چون امکان داره بعضی مجرمین بعدازآزادی دوبارتکرارکنند .نمی توانیم دقیقا قضاوت کنیم که دلیل رضایت درقبال دیه چه بوده است ومعیارها چه بوده امیداست که تصمیمات مثمرثمری گرفته باشند .یه توصیه برادرانه دارم خدمت خانواده ی موردبخشش حالاکه به فرزندتان زندگی دوبار ه ای بخشیده شدمواظب فرزندتان باشید.

    • بدون نام

      چه دزد عجیبی بوده. وایساده صاحبخونه نقاب رو از صورتش بزنه کنار، بعد کشتتش !!!!

    • بدون نام

      خاک بر سر آن خانواده ای که یک جانی را آزاد کردند اگر فکر کردبد که او آدم شده است سخت در اشتباهید برای مقداری دیه خون یک انسان را پایمال کردید

    • زهرا پورخورشید

      نباید رضایت میدادند چون باید قاتل به سزای اعمالش برسد تا درس عبرتی باشد برای دیگران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج