۸۸۲۰۱۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

رنار: مسئولیت شکست مراکش را می‌پذیرم

هروه رنار، سرمربی تیم ملی مراکش بعد از حذف غیرمنتظره این تیم از مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملتهای آفریقا، مسئولیت شکست را به عهده گرفت.

ورزش سه: تیم ملی مراکش با هدایت هروه رنار که یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی در رقابتهای جام ملتهای آفریقا به حساب می‌آمد در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابتها در مصاف با بنین، در وقتهای قانونی به تساوی ۱-۱ دست یافت و در ضربات پنالتی با حساب ۴-۱ شکست خورد تا در کمال شگفتی در این مرحله از رقابتها خداحافظی کند.

هروه رنار، سرمربی مشهور مراکش در پایان بازی در کنفرانس خبری حضور یافت و مسئولیت کامل این شکست و حذف مراکش از جام ملتهای آفریقا را شخصاً به عهده گرفت. این در حالی بود که در وقتهای قانونی حکیم زیاش، ستاره مراکش یک پنالتی از دست داد و شیرهای اطلس در ۲۳ دقیقه پایانی بازی به دلیل اخراج یکی از بازیکنان بنین با یک یار بیشتر بازی می‌کردند.

رنار در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت:" می‌خواهم به بنین به خاطر این پیروزی تبریک بگویم. آنها بر اساس یک استراتژی مشخص بازی کردند که جواب داد. ما نتوانستیم هیچ راه‌حلی پیدا کنیم. می‌توانستیم در این بازی برنده شویم ولی ناکام شدیم".

سرمربی تیم ملی مراکش در ادامه گفت:" ما انتظارات زیادی داشتیم ولی در مقابل تیمهایی که از سبک دفاعی استفاده می‌کردند به مشکل برمی‌خوردیم. من مسئول این شکست هستم. می‌خواهم از بازیکنانم محافظت کنم و به همین خاطر چیزی علیه آنها نخواهم گفت با اینکه آنها عملکرد خوبی نداشتند".

هروه رنار در ادامه اضافه کرد:" معتقدم بازیکنانم همه تلاش خود را به کار بستند و نمی‌توانم سرزنش‌شان کنم. می‌خواهم از همه هواداران که برای حمایت از تیم‌شان به مصر آمدند تشکر کنم و به خاطرشان ناراحت بوده و احساس شرمندگی می‌کنم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اقا رو میخواستید جای کیروش بیارید؟برترینها چقدر واسه این یارو تبلغ کردی و بالا و پایین پریدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج