۸۸۲۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

حرفهای عجیب وزیر ورزش آفریقایی علیه ایران

وزیر ورزش افریقای جنوبی در اظهار نظری عجیب مدعی شده در شرایطی که ایران در جام جهانی حضور دارد، خبری از تیم افریقای جنوبی در برزیل نیست.

سایت گل: همین مانده بود که وزیر ورزش افریقای جنوبی منتقد فوتبال ایران شود که به سلامتی این اتفاق هم افتاد. آنطور که سایت بی بی سی نوشته، فیکیله امبالولا که از باخت 1-3 تیم ملی کشورش به نیجریه و حذف از جام ملتهای افریقا حسابی ناراحت بوده در یک کنفرانس خبری از خجالت بازیکنان افریقای جنوبی درآمده و آنها را یک مشت بازنده خطاب کرده است.

وزیر ورزش افریقای جنوبی در کنفرانس خبری اش تا آن جایی که توانسته از وضعیت فوتبال کشورش انتقاد کرده است اما نکته مهم حرفهای او مقایسه افریقای جنوبی با ایران است. امبالولا گفته:" ما امسال در جام جانی حضور داریم اما ایران یکی از تیم های حاضر در جام جهانی است. کشوری که هیچ تورنمنت فوتبالی در آن جریان ندارد".

آقای وزیر که این مقایسه بی مورد را انجام داده بد نیست به رنکینگ فیفا هم نگاهی بیندازد. در آخرین رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال، افریقای جنوبی با 8 پله صعود در رده 54 دنیا قرار دارد اما ایران تیم سی و چهارم رنکینگ محسوب می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میگم به فیسبوک اینم یه سری بزنیم...

    • بدون نام

      ببین چه قدر فوتبال ایران خراب شده که این مردک این طوری حرف می زنه بی خود نبود امام خمینی یکی از اولین کاراش قطع روابط با این کشور بود تازه این جام جهانی نمینداختن کشورت نمی دونستیم چنین کشوری ام هست تازه اونم فقط با لابی یحودی ها حتما می دونید که این اسراعیل چون نمی تونست جام جهانی تو فلسطین اشغالی بندازه جام جهانی به دلیل نمادگرای که دارن تو این کشور انداختن که تو مدار 33 درجست و فقط این وضعیت در فلسطین و افریقا جنوبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج