۸۸۲۰۸۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سولسشر: بازیکنان یونایتد باید خود را ثابت کنند

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید قصد دارد به همه بازیکنان این تیم فرصت دهد تا خود را نشان داده و ثابت کنند که می‌توانند در ترکیب اصلی حضور داشته باشند.

ورزش سه: اوله گنار سولسشر که برای شروع اولین فصل کامل حضورش به عنوان سرمربی منچستریونایتد آماده می‌شود می‌گوید از بازیکنانش انتظار دارد با نهایت قوا برای یونایتد تلاش کنند و نشان دهند شایستگی حضور در ترکیب اصلی این تیم را دارند.

سولسشر می‌گوید به اکثر بازیکنانش این شانس را خواهد داد تا نشان دهند لیاقت بازی کردن در ترکیب آینده یونایتد را دارند. این در حالی است که سولسشر در تلاش است یونایتد را برای فصل جدید بازسازی کند و تا کنون دنیل جیمز و آرون وان بیساکا را به جمع بازیکنان این تیم افزوده است.

این در حالی است که سولسشر در هفته‌های پایانی فصل گذشته گفته بود برای فصل آینده تغییراتی در ترکیب این تیم خواهد داد و بازیکنانی که کمتر از حد انتظار ظاهر شوند جایی در ترکیب یونایتد نخواهند داشت.

سولسشر در آستانه سفر یونایتد به استرالیا برای شرکت در تور پیش‌فصل گفت:" همه بازیکنان یونایتد شانس حضور در ترکیب را خواهند داشت. همه آنها بخشی از این روند بازسازی خواهند بود. یعنی بیشتر آنها این شانس را خواهند داشت".

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" من زمانی که خودم فوتبالیست بودم احساس می‌کردم هفته‌های اول پیش‌فصل بهترین فرصت است تا خودم را به سرمربی نشان بدهم و به او ثابت کنم برای فصل جدید آماده‌ام".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج