جاباما
۸۸۲۰۹۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«تیغ و ترمه» نیمه دوم سال اکران می‌شود

کیومرث پوراحمد کارگردان فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» اعلام کرد که در حال مذاکره با پخش کننده هستند تا زمان و نحوه اکران مشخص شود.

خبرگزاری صبا: کیومرث پوراحمد کارگردان «تیغ و ترمه» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی عنوان کرد: در حال حاضر در مذاکره با یکی از پخش کننده ها برای ثبت قرارداد اکران این فیلم سینمایی هستیم.

وی درباره زمان اکران گفت: تعیین زمان اکران این فیلم برعهده پخش‌کننده است و طبیعتا با توجه به ثبت قرارداد اکران فیلم ها در نیمه اول سال، به احتمال زیاد «تیغ و ترمه» نیمه دوم اکران خواهد شد.

پوراحمد در پایان درباره تغییرات این فیلم سینمایی نسبت به نسخه اکران شده در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر گفت: در ایام جشنواره ملی فیلم فجر، نسخه فیلم نسبت به نسخه اکران شده در سالن رسانه ها تغییر کرد و همچنین سعی کردیم نسخه بهتری را در اکران عمومی ارایه دهیم.

فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی علی قائم مقامی یکی از فیلم های راه یافته به سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر بود که به تازگی پروانه نمایش با درجه بندی سنی ۱۵ + را دریافت کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: ترمه دختر بیست و شش ساله ای است که با عموی خود زندگی می کند با آمدن مادرش از خارج از کشور اتفاقاتی رخ می دهد و رازی نمایان می شود...

بازیگران این فیلم عبارتند از دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، آویسا سجادی، شراره رنجبر و هومن برق نورد.

«تیغ و ترمه» نیمه دوم سال اکران می‌شود

تهیه‌کننده: علی قائم مقامی، فیلمنامه‌نویس: کیومرث پوراحمد، مدیرفیلمبرداری: علیرضا زرین دست، چهره‌پرداز: مهری شیرازی، طراح صحنه و لباس: کیومرث پوراحمد و مهرانه ربی، تدوین: خشایار موحدیان و سعید سیاح، صدابردار: بابک اردلان، صداگذار: محمود موسوی نژاد، موسیقی: فردین خلعتبری، جلوه‌های ویژه بصری: امیررضا معتمدی و سعید خلیلی عکاس: مهدی حیدری.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج