۸۸۲۱۳۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

حمله گرشاسبی به نبی: همه حرف‌هایش دروغ است

در روزهایی که پرسپولیس برای فصل جدید رقابت های فوتبال آماده می شود مصاحبه های عضو هیات مدیره و جوابیه مدیرعامل سابق این تیم تبدیل به موضوعی حاشیه ای شده است.

ایرنا: مهدی محمد نبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» شبکه سه تلویزیون درباره مسایل مختلف صحبت کرد اما حرف‌های او در رابطه با مشکلات قراردادهای بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا حمیدرضا گرشاسبی خیلی سریع و صریح پاسخ بدهد.

گرشاسبی در پاسخش اعلام کرد زمانی که مدیریت پرسپولیس را گرفته این باشگاه ۱۸۰ پرونده در فیفا داشته و با خطر محرومیت‌های سنگین مواجه بود. موضوعی که جدا از مسائلی که بین او و محمدنبی به وجود آمده می‌تواند سرفصل یک بحث جدی باشد. با این وصف حرف‌های عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به مذاق گرشاسبی خوش نیامده هرچند علی‌اکبر طاهری نیز بعد از جدایی برانکو مشکلات قرارداد او را به دوره مدیریت گرشاسبی مرتبط دانسته بود.

نبی در مصاحبه امروز صبح اعلام کرده بود که قرارداد بازیکنان پرسپولیس به گونه ای بسته شده است که آن ها می توانند به راحتی جدا شوند. حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس در این رابطه گفت: «متاسفانه همه صحبت‌های نایب رئیس هیات مدیره باشگاه درباره قرارداد بازیکنان دروغ بود.»

او با اشاره به این بخش از صحبت‌های نبی در مورد قرارداد بازیکنان گفت: «تمام این حرف‌ها دروغ بود. نبی پیش از این در کمیته بررسی قراردادهای AFC بود و روزی نبود که از من به خاطر قراردادها تشکر نکند. او هفته گذشته در یک برنامه رادیویی صحبت هایی را عنوان کرد و پس از آن من به صورت تلفنی با او صحبت کردم که چرا حرف های خلاف واقعیت را بیان می‌کند او هم عذرخواهی کرد و اعلام کرد صحبت‌هایش را اصلاح خواهد کرد اما دوباره حرف‌هایی را از او شاهد بودیم که به دور از واقعیت بود. کجای دنیا یک عضو هیات‌مدیره به این مقدار مصاحبه می‌کند؟»

او افزود: «واقعاً دوست ندارم پرسپولیس وارد حاشیه شود. اما بهتر است پیش از صحبت‌ها اول قراردادها را بررسی و مطالعه کنند بعد در مورد شخص یا فردی اظهار نظر کنند. اگر با خراب کردن من پرسپولیس بالا می‌رود و به نبی لوح تقدیر می دهند به خود من اعلام کنند. خدا را شکر مردم بهترین کارشناس هستند و همه می دانند که چه کسی برای تیم چه کار کرده است.»

گرشاسبی همچنین گفت: «زمانی که من به پرسپولیس آمدم ۱۸۰ پرونده فیفا، خطر محرومیت بازیکنان و خیلی از مسائل دیگر پرسپولیس را تهدید می‌کرد اما یکبار در مورد مدیریت های قبلی من صحبت نکردم. چه کسی دید که من یکبار گله کنم؟ در آن مقطع همه سختی‌ها را تحمل کردم تا پرسپولیس ضربه نبیند.»

او گفت: «پرسپولیس زمانی هشت ملی‌پوش داشت اما برای نیفتادن می‌جنگید. خوشبختانه تا جایی که توانستیم سعی کردیم که تیم وارد حاشیه نشود و به وظایف‌مان عمل کنیم. اسرار باشگاه باید تحت حفاظت مدیران باشد. شاید بازیکن و مربی دوست ندارند خیلی از مسائل را در مورد قراردادهای آنها عنوان شود. در مورد خیلی از مسائل دیگر هم همینطور.»

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد اظهارات علی‌اکبر طاهری که کفته بود مشکل قرارداد برانکو به زمان مدیریت او باز می‌گردد، گفت: «او خودش هم در حرف‌هایش تزلزل داشت. در این مورد همه اصول حرفه‌ای رعایت شد. در آن زمان با وجود همه مشکلاتی که بود، قراردادها را تمدید کردیم. پرداختی منظم هم داشتیم اما نمی‌دانم که مشکل کجاست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر نبی خائن

    • بدون نام

      نبی کیروش زاده

    • بدون نام

      درود بر گرشاسبی
      درود بر افشیان پیروانی
      درود بر برانکو

    • بدون نام

      تو این چند سال مرد فقط گرشاسبی بود روراست بود تمام بازیکن مربی ازش راضی بودن پس نشون میده مدیریتش خوب بود در موردش مزخرف نگید مردم خودشون بهترین قاضی هستن

      پاسخ ها

      • قرمزته

        مرگ بر عموفتحل

      • بدون نام

        هادی نوروزی اوردوس کردشدهادی نولوژی

    • ali

      گرشاسبی یکی از بهترین مدیران تاریخ پرسپولیسه

    • قاری ایشان

      آینه آمدن. به خودنام ومعرف شوند.ولی.طرفداران میشناسند کیبه به پرسپلیس زحمت کشیدن کی برایچه اندن

    • بدون نام

      نبی خاعن بیشرف...خودش و عرب بیشرف..گرشاسبی یه مدیر لایق بود برای ما که این وزیر بیشرف انداختش بیرون

      پاسخ ها

      • zoro

        متاسفانه هرکی خوب کار کنه جایی تو این سیستم نداره قانون بازنشستگی فقط برای حذف گرشاسبی اعمال شد بقیه دوستان سر کارند مثل حاج تاج و بقیه دوستانش به دوستان استقلالی میگویم موفقترین مدیر این چند سال اخیرشان مهندس واعظ آشتیانی کجاست چرا نباید چنین مدیرانی نباشند مهندس حسن انصاری فرد چرا نباید بماند ببینید فوتسال ایران با مدیریت ایشان سوم جهان است

      • zoro

        متاسفانه هرکی خوب کار کنه جایی تو این سیستم نداره قانون بازنشستگی فقط برای حذف گرشاسبی اعمال شد بقیه دوستان سر کارند مثل حاج تاج و بقیه دوستانش به دوستان استقلالی میگویم موفقترین مدیر این چند سال اخیرشان مهندس واعظ آشتیانی کجاست چرا نباید چنین مدیرانی نباشند مهندس حسن انصاری فرد چرا نباید بماند ببینید فوتسال ایران با مدیریت ایشان سوم جهان است

    • ۳۳

      حاج حمید شما واسه هوادار ثابت شده ای.
      دمت گرم،افسوس که بعد رفتنت نتونستن برانکو رانگه دارن
      نبی خودش فکر اینه که کی جای عرب رابگیره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج