۸۸۲۱۵۴
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

شکاری: تا فردا با پرسپولیس می‌بندم

بازیکن مدنظر تیم پرسپولیس گفت: شایعه کرده بودند که من استقلالی هستم و به همین دلیل مجبور شدم عکس‌هایم با پیراهن پرسپولیس را منتشر کنم تا نشان دهم که از بچگی پرسپولیسی بوده‌ام.

خبرگزاری فارس: رضا شکاری در خصوص آخرین وضعیتش با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم، گفت: ما مذاکرات خوبی انجام دادیم، اما هنوز قراردادی امضا نشده است. امروز قرارداد امضا نمی‌شود و به احتمال فراوان تا فردا قرارداد همکاری با پرسپولیس را امضا خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که قراردادت با پرسپولیس قرضی خواهد بود یا به صورت دائم به این تیم می‌آیی، افزود: من به عنوان یک بازیکن با قرارداد قطعی به پرسپولیس می‌آیم و قراردادم هم قرضی نیست بلکه قراردادم با پرسپولیس دائمی خواهد بود. البته برای عقد قرارداد، یکسری حرف‌ها مانده که باید آنها را در جلسه بعدی مطرح کنیم و درنهایت قرارداد را به امضا برسانیم.

شکاری درباره اینکه چرا تصمیم گرفت عکس‌های چند سال قبلش را با پیراهن پرسپولیس منتشر کند، افزود: من از بچگی پرسپولیسی هستم و خانواده‌ای پرسپولیسی هم دارم، اما برخی‌ها در فضای مجازی شایعه کردند که من استقلالی هستم و برای همین عکس‌های چند سال قبل را با پیراهن پرسپولیس منتشر کردم تا به همه ثابت کنم که از بچگی پرسپولیسی بودم.

وی در پاسخ به این سؤال که قراردادت با پرسپولیس چند ساله خواهد بود، اظهار داشت: راستش این موضوع را نمی‌دانم، چرا که راجع به آن هنوز صحبتی نکردیم، اما قطعا در این باره هم تصمیم خوبی خواهیم گرفت.

بازیکن جدید پرسپولیس درباره اینکه آماده حضور در این تیم هست و شرایط حاکم بر این تیم را می‌داند، گفت: من از همه نظر آماده هستم و کاملا می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. امیدوارم که بتوانم با عملکرد خودم کمک‌حال پرسپولیس باشم و هواداران را خوشحال کنم.

شکاری درباره اینکه آیا با کالدرون سرمربی پرسپولیس هم دیدار کرده، افزود: نه من با آقای کالدرون دیداری نداشتم و صحبتی نکردیم اما از هر نظر آماده حضور در پرسپولیس هستم و امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه سوز کی بودی تو

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      ب چ دردی میخوره. تو لیگ درجه سه روسیه نیمکت نشین محض بود. میاد لنگ و خاهید دید هیچی نیس. قدرت بدنی ضعیف و قدرت شوت ضعیف‌ ‌ . قدرت سر زنی هم ک مطلقا نداره

    • m

      کیسه کشا همیشه مزخرف میگن
      مهم نیس

    • مجی

      آینده مال توست پسر تو بهترینی

    • ۳۳

      کیسه کش یکی واستون گذاشته کنار.

    • حمید رضا راشدی

      چییییییی مییییییگییییی......!!!! مگه تو هم بلدی فوتبال بازی کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج