جاباما
۸۸۲۱۹۳
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

پنجعلی: به کالدرون زمان بدهید، موفق می‌شود

پیشکسوت پرسپولیس از هواداران خواست تا به سرمربی جدید این تیم زمان بدهند.

ایلنا: محمد پنجعلی اظهار داشت: قهرمان شدن سخت است. تکرار آن خیلی سخت‌تر و همه این جمله را بارها شنیده‌ایم ولی تجربه به من می‌گوید این کارهای سخت گاهی فرمول‌های ساده‌ای دارد. فقط باید کار درست را خیلی سخت و جدی انجام بدهید.

یک نمونه‌اش دهه ۶۰ پرسپولیس بود. نمونه دیگرش همین چند سال اخیر که برانکو هدایت تیم را بر عهده داشت. او خوب می‌دانست چه کند. یک مربی کارآزموده و با دیسیپلین بود ولی فقط این نبود. دیگران هم کار خود را درست انجام دادند. حمایت هواداران و پیشکسوتان همیشه فرصت و انگیزه داد تا تیم وقتی به مشکل می‌خورد به مسیر درست برگردد.

وی ادامه داد: حالا آقای کالدرون آمده است و هدایت تیم را بر عهده دارد. یک تنه نمی‌تواند، همه باید کمک کنند. منظورم دخالت نیست، کمک است. در گذشته می‌دیدیم حتی وقتی یک بازی مهم را می‌باختیم، هواداران آخر بازی بلند می‌شدند و تیم را تشویق می‌کردند. چند بار شد که چند هفته پشت هم مشکل داشتیم و افت کردیم ولی همه از تیم حمایت کردند و فرصت دادند که تیم به شرایط عادی برگردد.

پنجعلی اضافه کرد: کالدرون زمان می‌خواهد. شاید همه چیز خیلی زود به نتیجه برسد. شاید هم نه و نیاز به زمان داشته باشد. باید بتوانیم صبور باشیم. در این صورت حتی اگر به مشکل بخوریم، تیم بالاخره راهش را پیدا می‌کند. خیلی مهم است در داخل تیم همه متحد و از خود گذشته باشند و در بیرون تیم هم، شرایط باید این طور باشد. اینها شعار نیست، فاکتورهای موفقیت است.

نباید تحت تاثیر یکسری مسائل، اسیر جو احساسی شده و وارد تنش شویم. تا این جا خیلی خوب است که استخوانبندی اصلی تیم حفظ شده است و فکر می‌کنم با دو، سه بازیکن جدید، تیم ایده‌آل می‌شود ولی باید خیلی خیلی سخت کار کنند. قطعا بازیکنان پرسپولیس خیلی بیشتر از نزدیکترین رقبایشان تحت فشار تمرینات، بازی و مسائل روانی و رسانه‌ای خواهند بود، پس خیلی بیشتر حمایت و همراهی می‌خواهند.

پیشکسوت نامدار فوتبال کشورمان در پایان گفت: من به این تیم و مربی امیدوارم و می‌توانیم موفقیت را ادامه بدهیم اما باید آماده فراز و نشیب‌ها هم باشیم. من به نوبه خودم می‌گویم ما پشت تیم خواهیم بود و حمایت می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • x

      منظورت از زمان پنالتی و تبانی و دوپینگ زمان برانکو است؟

    • بدون نام

      لطفا فرافکنی و عوام فریبی نکنید.
      مثل همیشه تا وزیر هست جای نگرانی نیست.
      امسال هم قهرمانید.

    • کامران

      زمان هم ندهیم.
      شیخ تدبیر+وزیر وپسرش+فتاحی جون+کمیته داوران+کمیته ان ضباطی واخلاق+خبرنهاران+صداوسیمای ملی+کلید خزانه و....که هست غمی نیست!؟

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      الکی مردمو خرنکنید.‌ تا هزارو چهارصد قهرمانید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج