۸۸۲۱۹۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

قیمت واقعی مرغ چقدر است؟

چهارآیین گفت: نرخ مرغ زنده و مرغ آماده طبخ برای مصرف کننده، در کارگروه تنظیم بازار کشور همچنان در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: چهارآیین گفت: نرخ مرغ زنده و مرغ آماده طبخ برای مصرف کننده، در کارگروه تنظیم بازار کشور همچنان در حال بررسی است.

برومند چهارآیین، عضو هیئت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی درباره آخرین تحولات بازار مرغ اظهار کرد: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۹ هزار و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی افزود: با توجه به افزایش دمای هوا و کاهش وزن گیری مرغ‌های در حال پرورش پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ ظرف روزهای آتی به نرخ واقعی خود برسد.

چهار آیین نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را ۹ هزار و ۵۰۰ و مرغ گرم در خرده فروشی‌ها را ۱۴ هزار تومان اعلام کرد و گفت: اگرچه فروش با نرخ کنونی بیانگر خروج مرغداران از حاشیه زیان است، اما در حال حاضر هیچ سودی عایدشان نمی‌شود.

عضو هیئت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی ادامه داد: در اقتصاد متورم، اگر نتوانیم سود تولیدکنندگان را تضمین کنیم، در نهایت کوچک شدن ساختار روز به روز تولید از جمله اتفاقاتی است که رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه نرخ مصوب مرغ زنده و مرغ گرم در کارگروه تنظیم بازار هنوز به تصویب نرسیده است، افزود: نرخ مرغ زنده و مرغ آماده طبخ برای مصرف کننده، در کارگروه تنظیم بازار کشور همچنان در حال بررسی است.

چهار آیین با انتقاد از افزایش چند برابری قیمت واکسن، لیزین و سایر ریز مغذی‌ها بیان کرد: این در حالی است که دستگاه‌های نظارتی، موضوع نظارت را فراموش کردند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه هر کیلو ذرت با نرخ یک هزار و ۶۰۰ و کنجاله سویا ۲ هزار و ۹۵۰ تومان از سوی پشتیبانی امور دام در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد، گفت: البته ذرت و کنجاله سویا در بازار آزاد با نرخ‌های بالاتری عرضه می‌شود که این امر افزایش هزینه تولید را در بر دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نال مخواین گران کنید ، خوزاولات لازم نیست .

    • بدون نام

      مردم مرغ نخرید تا طمع طمع کاران فروکش کند

    • بدون نام

      بازهم بازی گرانی مرغ و تخم مرغ و قیمت اونها چقدر باشه و تقصر اونه شروع شد!

    • بدون نام

      اون موقع که اوج خوشبختیمون بود یه رون مرغ با برنج میخوردیم بعدش شد املت با نون ازوقتی تخم مرغ و رب گوجه گرون شد رفتیم سراغ نون پنیر چایی. لبنیاتم که رفت بالا حالا فقط چایی با نون میخوریم البته ازنوع کیسه ایش.اصلا ما دست به هرچی زدیم طلا شد.

    • بدون نام

      ادمین توراخدا این درستش کن چرا اینجوری شده منطورم از طریق کا مپیوتر فایر فاکس یه توضیحی بده حداقل که ده تازبانه بازمیشه برای مطلب خوندن

    • بدون نام

      از کدوم قیمت واقعی شما حرف میزنید جان مادرت ول کن

    • shohrehandy

      اگه راست میگید و ضرر میکنید ونمیتونید تولید کنی هزینه خوراک طیور رو صرف واردات مرغ از ترکیه بکن هم مردم مرغ ارزون میخرند و هم شما زیان نمیکنید . راحت بگید دوست دارید میلیونی سود کنین و تو این وضعیت معیشتی مردم دولت رو تهدید کنید و باج خواهی کنین . بقران فامیل ما مرغداری داره میبینیم چقد سود میکنند و کیف میکنن

    • کامران

      نمی شه اونا بکشند کنار ودولت ازخارج وارد کنه.
      تولید ملی نه به قیمت لخت کردن ملت!؟
      اینها به پول کلفت عادت کرده اندودیگر به پائین اومدن ان راضی نیستد.

    • ااهورا

      قیمت واقعی یعنی این قیمت که بنده وامثال بنده میبینیم ومیپردازیم،نه اینکه فلان مسئول ازهمه جاوهمه چیزبی خبر!!می فرمایند!!!

    • بدون نام

      سود میکنید منتها طمع کارن میخوان مردمو تحت فشار بزارن

    • بینام

      دشمنی بدتر تر از اولاد نیست ،،، شاخ گاوی بدتر از داماد نیست ،، ای گران فروش اینقدر برایشان طمع نکن ی کمی هم به فکر اخرتت باش فردا هیچ کامشون به فکرت نخواهند بود

    • بدون نام

      عجب !! 9هزار تومان درب مرغداری و 12500تومان خرده فروشی و با 500 تومان افزایش درب مرغداری خرده فروشی 2500تومان گرانتر بفروشد یعنی با 500تومان افزایش دلالها 3برابرباید سود ببرند !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج