۸۸۲۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کشف اسکلت درجریان حفاری مترو +عکس

بزرگ‌ترین پروژه زیربنایی اروپا در انگلستان در حال انجام است. این پروژه عظیم که با بودجه‌ای معادل پانزده میلیارد پوند (معادل ۲۵ میلیارد دلار) هدف گذاری شده، از سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز و قرار است تا پایان سال ۲۰۱۸ به پایان و مرحله بهره برداری برسد. در جریان حفاری‌های در عمق زمین کارگران حفاری با جمجمه‌هایی به قدمت حدود هفتصد سال برخوردند.

تابناک: بزرگترین پروژه زیربنایی اروپا در انگلستان در حال انجام است. این پروژه عظیم که با بودجه‌ای معادل پانزده میلیارد پوند (معادل ۲۵ میلیارد دلار) هدف گذاری شده، از سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز و قرار است تا پایان سال ۲۰۱۸ به پایان و مرحله بهره برداری برسد. در جریان حفاری‌های در عمق زمین کارگران حفاری با جمجمه‌هایی به قدمت حدود هفتصد سال برخوردند.

به گزارش رویترز از دلایل انجام این پروژه سهولت ارتباط از غرب لندن به سمت شرق در منطقه اسکس ذکر شده است. همچنین کاهش بار ترافیک بر روی خطوط راه آهن زیر زمینی لندن اشاره شده است.

بطوریکه عبور و مرور از فرودگاه هیترو تا این منطقه از طریق زیر زمین و انتقال مسافر از طریق راه آهن زیر زمینی(مترو) صورت بگیرد.از دلایل پر هزینه شدن این پروژه شبکه شلوغ کابلهای زیر زمینی و البته شبکه فاضلاب شهری است که قطعاً این تونلهای زیرزمینی باید در عمق بیشتری حفر گردد.

در جریان حفاریها کارگران و مهندسان شرکت حفاری با جمجمه هایی برخورد کردند. در ادامه اسکلت انسان نیز کشف شد و به کمک باستان شناسان توانستند بخشی از آنها را از درون خاک خارج کنند.

با توجه به تکنیک‌های شناسایی عمر اشیای باستانی، باستان‌شناسان توانستند به این مهم پی ببرند که این ۲۰جمجمه متعلق به حدود هفتصد سال پیش می‌باشد. به دوره‌ای که احتمالاً خیلی از مردم " حدوداً پنجاه هزار نفر" بر اثر بیماری فراگیر (احتمالاً طاعون) از بین رفته‌اند و در این قسمت دفن شده‌اند.

کشف اسکلت درجریان حفاری مترو +عکس

کشف اسکلت درجریان حفاری مترو +عکس

کشف اسکلت درجریان حفاری مترو +عکس

کشف اسکلت درجریان حفاری مترو +عکس

کشف اسکلت درجریان حفاری مترو +عکس

کشف اسکلت درجریان حفاری مترو +عکس

کشف اسکلت درجریان حفاری مترو +عکس

کشف اسکلت درجریان حفاری مترو +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج