جاباما
۸۸۲۲۲۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

مارکا: تغییر مسیر نیمار از بارسلون به مادرید

رسانه مارکای اسپانیا مدعی شد، بعد از عدم میل بارسا به جذب نیمار این بازیکن در تیررس رئال مادرید قرار دارد.

خبرگزاری فارس: دیشب بارتومئو رییس کنونی باشگاه بارسا در گفت‌وگوی زنده پیش از مراسم معارفه دی‌یانگ در نیوکمپ با رسانه‌ها صحبت کردن و به صورت واضح اعلام کرد که سن‌ژرمن میلی به از دست دادن نیمار ندارد و در ادامه با اشاره به اینکه تصور می‌کند دمبله بهتر از نیمار است،پاسخ واضح مبنی بر عدم حضور ستاره برزیلی به بارسا داد.

با این صحبت‌های به صورت واضح مشخص است که نیمار راهی برای بازگشت به بارسا ندارد و باید فکر بازگشت به بارسا به طور کلی از سر بیرون کند.

امروز رسانه مارکا در خبری جالب نوشت بعد از اینکه پروژه بازگشت نیمار به بارسا معدوم ماند ستاره برزیلی مذاکره با رئال را روی میز مذاکره قرار داشته است و بر اساس تایید پدر وی که مدیر برنامه هایش به حساب می‌آید باید از این به بعد منتظر اخبار حضور نیمار در رئال مادرید باشیم.

نیمار با سران سن‌ژرمن و به خصوص الخلیفی با مشکلات عدیده مواجه است. در همین رابطه مالک پولدار سن‌ژرمن اعلام کرد کسی نیمار را به زور به پاریس نیاورده و درهای خروج برای او باز است و درصورت جلب رضایت مدیران باشگاه می‌تواند از پاریس برود.

با اتفاقات رخ داده باید دید رئال که در پست خط حمله کمبود چندانی احساس نمی‌کند حاضر به جذب نیمار خواهد شد یا نه.البته حضور نیمار ارتباط مستقیم به جدایی بیل دارد و در صورت خروج ستاره ولزی مسیر این ترانسفر تا حدی هموار خواهد شد.گرچه رئال همواره از جنگ رسانه‌ای و رقابت با براسا استقبال کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • &&&

      اون آب انار هایی که میومدن زیر خبرا میگفتن امسال نیمار میاد ؛ کوشین؟

    • بدون نام

      تجارت نه بازی ستاره

    • بدون نام

      مارکا و آاس کثیف ترین رسانه های دنیا هستن و مادریدی هم هستند پس چرندیات زیاد میگن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توکه داری تو ایران زندگی میکنی بچه جون .خبر از نشریات کشورت داری ؟دلت نشکنه اینا فقط برا تبایغاته و برا پول دراوردن .ولی باب میلت نگفت شدن مادردی ها؟تا دیروز تیتر میزدن نیمار درراه پنالسلونا تمام دیوارها شکست سراز پا نمیشناختی و میگفتی هردو از یاغی های کاتلان هستند ؟!! هه برو عمو جون چیزی بارت نیست .صد سالتم باشه نیست

    • Alireza..4

      به نظر من عالیه اگه بره رئال این به درد بارسا نمیخوره....بره رئال ...رئال مثل همیشه پر از ستاره اما زیر بارسا باقی میمونه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج