۸۸۲۲۵۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

دی یانگ: به پیشنهاد بارسا خیلی راحت بله گفتم

هافبک هلندی بارسا گفت: اخبار ترانسفر دلیخت را از رسانه‌ها دنبال می‌کنم ولی فرصت صحبت با ماتیاس را پیدا نکردم گرچه وی با یک پیامک حضورم در بارسا را تبریک گفت.

خبرگزاری فارس: فرنکی ستاره ۲۲ ساله باشگاه آژاکس دیروز به صورت رسمی با حضور نیوکمپ و اجرای حرکات نمایش با توپ در میان تشویق خواداران به بارسا پیوست.

دی‌یانگ درخشش قابل قبولی در ترکیب آژاکس داشت و در کنار دیگر ستاره‌های تیم از جمله دلیخت بیشترین پیشنهاد را از غول‌های اروپا دریافت کرد اما در نهایت تصمیم گرفت به جمع کاتالان‌ها اضافه شود.

در حالی که رئال، بارسا و یوونتوس به دنبال دیگر همبازی دی‌یانگ یعنی دلیخت هستند وی در مورد پیوست دلیخت به بارسا گفت: خیلی دوست دارم دلیخت را در بارسا ببینم اما من در اینباره تصمیم گیرنده نیستم و نمی دانم مقصد بعدی او کجاست.

اخبار ترانسفر را از رسانه‌ها دنبال می‌کنم ولی فرصت صحبت با ماتیاس را پیدا نکردم گرچه وی با یک پیامک حضورم در بارسا را تبریک گفت.او یک خانواده کاملا فوتبالی دارد که با مشورت باهم نتیجه گیری می‌کنند و مطمئنا او با کیفیتی که دارد هر جا که برود خوش خواهد درخشید.

وی افزود:زمانی که خبردار شدم که بارسا من را می‌خواهد درپوست خود نمی‌گنجیدم و کار سختی برای تصمیم گیری نداشتم و به راحتی و خیلی زود برای پیوستن به بارسا به توافق رسیدیم.از حضور در اینجا خوشحالم و یکی از آرزوهای دوران کودکی من برآورده شد.

دیروز بارتومئو پیش از آغاز مراسم معارفه دی‌یانگ در نیوکمپ اظهار داشت: مقصد بعدی دلیخت را از خودش بپرسید و این صحبت نشان از دور شدن این مدافع توانمند از بارسا را دارد.گفته می‌شود ملی پوش آژاکس به باشگاه یوونتوس نزدیک از دیگر تیم ها شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اولا پخی نیستی .دوما احمقی چون .والا منفور شدن انقدر افتخار نداره خخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج