۸۸۲۲۶۳
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

خبرهای خوشی برای اصناف در راه است

عضو هیئت مدیره اتاق اصناف ایران گفت: در دو ماه آینده برنامه ها و اخبار خوشی برای اخذ تسهیلات و رفع موانع بر سر راه بنگاه‌های کوچک و متوسط شاهد خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم: همایش بزرگ سازندگان تابلوهای تبلیغاتی با حضور جمعی از اعضای اتحادیه، مسوولان صنفی کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

اصغر مسعودی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این همایش اظهار کرد: فعالیت تابلو سازان کشور یک کار علمی ، فرهنگی و هنری است که نمایشگر آداب و رسوم و تمدن یک کشور محسوب می شود.

وی افزود: تابلوهای تبلیغاتی به معنای کلمات قصاری هستند که گاهی به اندازه یک کتاب معنا دارند و نشاندهنده علم و هنر یک سرزمین هستند.

عضو ناظر شورای فرهنگ عمومی کشور تصریح کرد: امروزه تاثیر تبلیغات را نمی توان نادیده گرفت چرا که تبلیغ صدای کسب و کار است و مشتری به نوعی با تبلیغات مناسب جذب می شود بنابراین تابلوهای تبلیغاتی تاثیر بسزایی در جذب مشتری دارد.

مسعود ی تاکیدکرد: تابلو و تبلیغات جلوه دهنده دستان یک تولید کننده است و باید روی این مهم با علم به پیش رفت.

وی افزود: بر خلاف نظر برخی افراد که تبلیغات را رواج مصرف گرایی می پندارند، تبلیغات موتور محرک اقتصاد است و باید به این مهم و درخواست تولید داخلی از این راهکار بهره مند شد.

خبرهای خوشی برای اصناف در راه است

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبلیغات باعث رشد تقاضا و چرخش چرخه تولید و صنعت می شود ، گفت: امروزه تبلیغات فرایندی است که با تغییرات اقتصادی و اجتماعی تغییر می یابد بنابراین باید رویکردهای نوین را در تبلیغات مد نظر قرار داد.

وی با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم گفت: امروز که فروش نفت بر اثر تحریم های ظالمانه دچار مشکل شده باید روی توان و تولیدات داخلی و غیر نفتی تمرکز کرد بنابراین در این راستا تبلیغات تولیدات داخلی اهمیت بسزایی دارد؛ البته که تولیدات داخلی نیز باید رشد کیفیت را به دنبال داشته باشد.

مسعودی تصریح کرد: زمانی می توانیم کالای ایرانی را بهتر به مشتری معرفی نماییم که از کیفیت مطلوب برخوردار باشد بنابراین هم باید به رشد کیفیت و هم به هنر تبلیغات توجه داشت.

وی به وارداتی بودن کاغذ و مشکلات ایجاد شده در این رابطه اشاره کرد و افزود: ما می توانیم در همین شرایط از ضایعات سنگ و کربنات کلسیم کاغذ کشور را تولید و تامین کنیم و با حل این مشکل نه تنها به اقتصاد داخلی بلکه به اشتغال‌زایی هم کمک خواهیم کرد و از حیث واردات کاغذ که در برخی زمینه ها ضروری است، تا حدود زیادی بی نیاز می شویم بنابراین باید به این مهم و توان داخلی توجه کنیم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: باید ذائقه مخاطب را به سمت تولیدات داخلی با کیفیت و مشاغل جدید سوق دهیم تا از این مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه عبور کنیم.

مسعودی با بیان اینکه باید قوانین دست و پاگیر به همراه اجرای سلیقه ای آن از میان برداشته شود، گفت: ما به عنوان کمیسیون فرهنگی و نمایندگان مجلس آمادگی داریم تا سخن اصناف و اتحادیه تابلوسازان را در راستای بهبود فضای کسب و کار بشنویم و به آن اهتمام داشته باشیم .

خبرهای خوشی برای اصناف تا دو ماه آینده در راه است

آقای فاضلی عضو هیئت مدیره اصناف و رییس سابق اتاق اصناف کشور نیز در این همایش اظهار کرد: امروز برای اصناف نگران هستیم ؛ نگاه جهانی به سمت بنگاه‌های کوچک می رود و ما نیز باید به این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: نقش بنگاه‌های کوچک در سایر کشورهای جهان فوق العاده است و این مهم در ایران نیز می تواند اثرگذار باشد؛ بنگاه‌های کوچک می توانند 17/5 درصد در تولید ناخالص داخلی و 6/5 درصد در رشد اشتغال اثر داشته باشند.

این عضو هییت مدیره اصناف تصریح کرد: این بخش از اقتصاد امروز به صورت مظلومانه ذبح می شود و هر کس دچار کاستی شد به سمت این بنگاه‌ها می رود؛ مجلس و دولت باید بگویند که نقش این بنگاه‌ها در اقتصاد مقاومتی چیست .

فاضلی تصریح کرد: اتحادیه های صنفی در کشور تأثیرگذاری بسزایی دارند بنابراین در این اتحادیه ها نیز افراد اصلح باید انتخاب شوند و تقویت اتحادیه باید انجام گیرد.

وی با بیان اینکه برای رهایی از مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه باید با تدبیر پیش برویم، افزود: اتحادیه ها باید گام های بزرگی بردارند و اهل فامیل بازی و قبیله گرایی نباشند و برای اقتصاد کشور و در راستای اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

رییس سابق اتاق اصناف کشور گفت: در بدترین شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و این در شرایطی است که در اکثر زمینه ها کشور موفقی محسوب می شویم و باید از حیث اقتصادی نیز با تدبیر پیش برویم؛ در عرصه اقتصادی به دلیل زیاده خواهی برخی عناصر و دست رد زدن به سینه مردم به چه کنم چه کنم افتاده ایم و قطعا حضور افراد کاردان در اصناف و اتحادیه ها می تواند از مشکلات بکاهد.

فاضلی تاکید کرد: اصناف هم می توانند در اعتلای کشور کوشا باشند چرا که فرزندان این نظام محسوب می شوند.

وی افزود: طی دو ماه آینده برنامه ها و اخبار خوشی برای اخذ تسهیلات و رفع موانع بر سر راه بنگاه‌های کوچک و متوسط شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: دشمن در حال حاضر از سالهای دفاع مقدس و تهاجم به کشورمان قوی تر نیست و با اینکه دنبال فشار حداکثری است اما مطمین باشید موفق نخواهد شد و از بحران عبور خواهیم کرد.

فاضلی گفت: دولت و مجلس باید توجه بیشتری به بنگاه‌های کوچک داشته باشد و متاسفانه این مهم تاکنون لحاظ نشده است.
وی تاکید کرد: می توانیم با اتحاد و توجه به فرامین مقام معظم رهبری از این گذرگاه و مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

هفت خان گرفتن مجوز برداشته شود

سید حسن نجفی رئیس هیئت‌مدیره تعاونی تابلوسازان تبلیغاتی نیز در این همایش به سخنرانی پرداخت و از اتحادیه چاپخانه‌داران به‌عنوان خانه صنف تابلوسازان نام برد.

وی به ارایه گزارش عملکرد از برنامه های صورت گرفته در اتحادیه پرداخت و گفت: امیدواریم هفت خان گرفتن مجوز از زیباسازی شهرداری برداشته شود و شاهد تسهیل امور باشیم.

نجفی افزود : متاسفانه مشکلات عمده صنف ما از جانب تابلو سازان بدون مجوز ایجاد می‌ش و د و در حدود سه هزار تابلو سازان بدون مجوز داریم که باید رسیدگی صورت گیرد.

وی با بیان بیشترین شکایات از تابلو سازان بدون مجوز است گفت: متاسفانه بیشترین مجوزها و همکاری ها با همین بدون مجوزها صورت می گیرد و باید کارهای قانونی برای جواز دار شدن این افراد صورت گیرد.

نجفی در پایان گفت که باید آموزش به تابلوسازان صورت گیرد و از طرفی معضلاتی همانند نداشتن نمایشگاه تخصصی رفع شود.

لزوم توجه به معماری ایرانی و اسلامی در شهر

محمد سالاری عضو شورای شهر تهران نیز اظهار کرد: این صنف تابلو سازان در هویت بخشی پایتخت نقش بسزایی دارد ؛ باید در طراحی ها و برنامه های تبلیغاتی به معماری شهر و به ویژه معماری ایرانی و اسلامی توجه شود.

وی افزود: کمیته نمایی شکل گرفته و الزام برای حضور ذی نفعان نیز انجام گرفته است.
این عضو شورای شهر گفت: یکی از عناصر نماهای شهری تابلوهای تبلیغاتی هستند و تقاضا داریم کارشناسان این حوزه نیز با ما همکاری و همفکری را داشته باشند.

سالاری تاکید کرد: همه باید در تصمیم گیری های شهر مشارکت داشته باشند تا شاهد رشد و ارتقا معماری ایرانی و اسلامی باشیم.

طیبه سیاوشی نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی موفقیت برای اصناف و اتحادیه ها گفت: بحث حضور اتحادیه و سمن ها و سازمان های غیر دولتی و مشارکت آنها در عرصه فرهنگ و اقتصاد ضروری است.

وی افزود: کارگروه کاغذ در کمیسیون فرهنگی مجلس تشکیل شده است که می توانیم از نظرات کارشناسان این حوزه نیز بهره مند شویم .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا وکیلی خدا وکیلی خدا وکیلی شده شماها تو یه کاری دخالت کنید وضعش بهتر بشه؟؟؟؟؟؟ تو هر سوراخی سرک کشیدین فقط بدبختی و فلاکت آوردید

    • بدون نام

      خدا بخیر کنه باز بی پول شدن

    • محمد زمانی

      هر موقع خبر خوش قراره بدین تن ما مبارزه چون نتیجه معکوس داره .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج