۸۸۲۳۲۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

کاپیتان فوتبال زنان آمریکا: احترام فیفا به فوتبال مردان غیرمنصفانه است

«مگان راپینو» ستاره جنجالی تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در واکنشی تند به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در مورد همزمانی ۳ فینال بزرگ (کوپا آمریکا و جام جهانی زنان و گلد کاپ کوکنکاکاف)، این برنامه ریزی را وحشتناک و ۲ برابر شدن پاداش جام جهانی زنان را هم ناکافی و غیرمنصفانه خواند.

خبرگزاری ایرنا: «مگان راپینو» ستاره جنجالی تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در واکنشی تند به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در مورد همزمانی ۳ فینال بزرگ (کوپا آمریکا و جام جهانی زنان و گلد کاپ کوکنکاکاف)، این برنامه ریزی را وحشتناک و ۲ برابر شدن پاداش جام جهانی زنان را هم ناکافی و غیرمنصفانه خواند.

فینال جام جهانی زنان مابین آمریکا و هلند در فرانسه با فاصله زمانی کمی نسبت به فینال کوپا آمریکا مابین برزیل و پرو در ریو دو ژانرو برگزار خواهد شد.

کاپیتان فوتبال زنان آمریکا: احترام فیفا به فوتبال مردان غیرمنصفانه است

این در حالی است که اندکی بعد نیز تیم ملی مردان آمریکا در فینال گلدکاپ کونکاکاف در شیکاگو به مصاف مکزیک می‌رود.

راپینو در این خصوص اظهار داشت: این برنامه ریزی برای همه وحشتناک است که همه فینال‌ها در یک روز برگزار شود.

راپینو در ادامه افزود: ۲ فینال دیگر همزمان برگزار می‌شود اما این فینال جام جهانی است؛ یعنی چیزی شبیه به یک روز تعطیل رسمی؛ فکر نمی‌کنم فیفا همان احترامی راکه برای فوتبال مردان قائل است برای ما قائل باشد.

در این بین، سخنگوی فیفا در واکنش به این اظهارات تاکید کرد که برنامه ریزی برای برگزاری فینال‌ها پس از «مشاوره جامع و کامل» با دخالت تمامی سهامداران اصلی انجام شده و تلاش‌ها برای جلوگیری از هرگونه تداخل نیز صورت گرفته است.

راپینو در حالی این اظهارات را عنوان کرده که ۲۴ ساعت قبل، «جیانی اینفانتینو» رئیس فیفا با «شگفت انگیز» خواندن جام جهانی زنان در فرانسه لب به تمجید از این تورنمنت گشود و در ادامه مجموعه‌ای از پیشنهادهای خود را برای اعمال اصلاحات در این رقابت‌ها نیز مطرح کرد.

در میان این پیشنهادها، اینفانتنیو متعهد شد که پاداش نقدی جام جهانی زنان را برای دوره بعدی این تورنمنت در سال ۲۰۲۳ به اندازه ۲ برابر افزایش دهد.

مجموع پاداش‌های در نظر گرفته شده برای تورنمنت سال جاری ۵۰ میلیون دلار است که افزایش ۲ برابری پاداش‌ها را از ۱۵ به ۳۰ میلیون دلار در بر می‌گیرد.

با این حال، پاداش نقدی در نظر گرفته شده برای جام جهانی سال ۲۰۱۸ مردان در روسیه، ۴۰۰ میلیون دلار بود؛ علاوه بر این، اینفانتینو امیدوار است تا تعداد تیم‌های حاضر در جام جهانی زنان از ۲۴ به ۳۲ تیم افزایش یابد.

کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا در ادامه افزود: بدون شک این عادلانه نیست؛ باید این پاداش همین حالا ۲ برابر شود و برای دوره‌های بعدی مبلغ فعلی ۲ یا ۳ برابر شود؛ می‌دانم که به دلایل مختلف رقابت‌های مردان از لحاظ مالی پیشرفته از تورنمنت‌های زنان است اما آیا برگزار کردن سه فینال در یک روز کمکی به کم شدن این اختلاف و شکاف می‌کند؟ بی شک نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنان حقی ندارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفته؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج