۸۸۲۳۶۴
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

گرشاسبی: به برانکو ۱۳۰هزار یورو بدهکار بودم

مصاحبه تلویزیونی محمدمهدی نبی، نایب‌رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس سخت باعث ناراحتی حمید گرشاسبی مدیرعامل پیشین این باشگاه شد.

فرهیختگان: مصاحبه تلویزیونی محمدمهدی نبی، نایب‌رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس سخت باعث ناراحتی حمید گرشاسبی مدیرعامل پیشین این باشگاه شد. او دیروز صحبت‌هایی را علیه نبی انجام داد و البته نبی هم پاسخی به حرف‌های او ارائه کرد. اما یک‌سری سوال هم مطرح بود که باید مجددا از گرشاسبی سوال می‌کردیم. مدیرعامل پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با «فرهیختگان» این چنین به سوالات پاسخ داده است.

یکی از سوالاتی که اهالی رسانه دائم از مدیریت شما در پرسپولیس دارند این است که چرا طلب برانکو در زمان شما پرداخت نشد؟

برانکو تا نیم‌فصل بخشی از طلب خود را از باشگاه گرفت و در نیم‌فصل من به ایشان مبلغ ۱۳۰ هزار یورو بدهی داشتم.

اما می‌گویند برانکو طلب‌های فصل قبلش را هم نگرفته بوده!؟

نه طلب‌های ایشان پرداخت شده بود و در نیم‌فصل همان رقم ۱۳۰ هزار یورو به ایشان بدهکار بودیم اما قرار شد با رسیدن پول نایب‌قهرمانی باقی مطالبات ایشان را بدهم که زمان رسیدن این پول چند روز بعد از جدایی من از پرسپولیس صورت گرفت.

البته گفته می‌شود بدهی‌های برانکو بعد از شما و توسط مدیریت جدید پرداخت شده است!؟

نبی حرف‌هایی زد که باید جواب او را بدهم. آورده من برای این باشگاه ۳۰۰هزار دلار از انتقال طارمی به الغرافه، دو میلیون دلار پاداش نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان، ۷۰۰ هزار دلار پاداش ملی‌پوشان ما در جام‌جهانی از فیفا و ۳۰ میلیارد تومان هم از اسپانسر بوده که باید به مرور پرداخت می‌کردند. می خواهم بدانم نبی که به راحتی می‌خواهد عملکرد من را در پرسپولیس زیر سوال ببرد آورده خودش به باشگاه چقدر بوده است؟

این پول‌ها چطور خرج شده که برانکو باز هم طلبکار باقی مانده بود!؟

من به دلیل بازنشستگی از باشگاه کنار گذاشته شدم. ۱۳۰ هزار یورو به برانکو بدهکار بودم و دو میلیون دلار پاداش ‌ای‌اف‌سی ۱۰ روز بعد از برکناری من به باشگاه رسید. لطفا بپرسید مدیریت جدید این پول را صرف چه کاری کرد و چرا با تاخیر پول برانکو را دادند.

آقای عرب خودش آن زمان در باشگاه بود و در جریان همه مسائل قرار دارد. متاسفانه پاداش فیفا به خاطر مسائل و مشکلات تحریم هنوز به دست پرسپولیس نرسیده است. قطعا من مقصر این اتفاق نیستم. از همین آقای نبی بپرسید تکلیف این پول‌ها چه شد. بپرسید پول اسپانسر را که گرفتند چه کردند. من که دیگر در این باشگاه حضور نداشتم.

لطفا در مورد بند قرارداد بازیکنان توضیح دهید.

بازیکنانی که نبی اسم برده، بند قرارداد نداشتند. من برای بیرانوند بند قرارداد گذاشتم که برای جدایی باید ۷۰۰ هزار دلار بدهد. اگر این بند نبود او الان رفته بود. برای ترابی هم بند قرارداد گذاشتم و گفتم اگر خواست به تیم خارجی برود باید بابت هر سال قراردادش با تیم جدید ۳۵ درصد مبلغ قراردادش را بپردازد. ترابی هم سر همین بند قرارداد نتوانست برود. چرا نبی به دروغ می‌گوید بقیه بند قرارداد دارند. نه خلیل‌زاده، نه کامیابی‌نیا، نه نوراللهی و نه سروش رفیعی هیچ‌کدام بند قرارداد برای جدایی آسان ندارند. وقتی نبی دید که چنین است رفته و اسامی دیگر را عنوان کرده است.

در مورد جدایی نفرات در زمان شما هم حرف‌هایی مطرح می‌شود!؟

از آن تعداد بازیکنی که رفتند نام محسن مسلمان کلا در لیست نفرات مازاد برانکو قرار داشت. طارمی خودش مکتوب نوشت نمی‌خواهد بماند و برانکو هم گفت برود. البته همکاری کرد و با اینکه ۲۵ روز به پایان قراردادش باقی مانده بود، مبلغی حدود ۳۰۰ هزار دلار را نصیب باشگاه کرد و الغرافه این پول را به ما داد. احمدزاده خودش رفت و پشیمان شد! صادق محرمی هم برای رفتن با برانکو هماهنگ کرده و او هم موافقت کرده بود.

فقط وحید امیری را برانکو می‌خواست که وقتی مذاکره کردیم او گفت رقم قرارداد تیم ترکیه‌ای خیلی بالاست و برانکو هم وقتی این موضوع را شنید گفت اگر پول زیاد به امیری بدهیم نظم تیمش به هم می‌خورد. پس با جدایی او هم موافقت کرد. در آن شرایط که محروم بودیم توانستیم ترابی، شیری، رفیعی و شریفی را جذب کنیم و نوراللهی و عالیشاه را هم به تیم برگرداندیم تا در نیم فصل پرسپولیس دچار مشکل نشود. این چند نفر را در اختیار تیم با مدیریت جدید گذاشتیم. الان نبی برای تیم کدام بازیکن را جذب کرده؟! بیاید و به مردم بگوید چکار کرده است.

پای یک مدیر برنامه در رفتن بازیکنان وسط بود؟

من هیچ مدیر برنامه‌ای را نپذیرفتم و با بازیکنان حرف زدم. حالا آنها اگر با مدیر برنامه خود تصمیماتی را گرفتند، تقصیر من نیست. الان مگر باشگاه با همان مدیر برنامه برای یارگیری کار نمی‌کند؟

و صحبت پایانی؟

یک‌بار به خودم اجازه ندادم در مورد مدیریت قبلی حرفی بزنم. همه می‌دانند پنجره نقل و انتقالات تیم به دلیل مسائلی که در زمان مدیرعامل قبلی رخ داد بسته شد اما شکایت نکردم. حالا نبی به خودش اجازه می‌دهد زحمات من را زیر سوال ببرد؟! اشکال ندارد. من در بالاترین جایگاه‌ها در وزارت ورزش بودم و جایگاه نبی را هم همه می‌دانند. به ایشان می‌گویم نمی‌گذارم به همین راحتی حرفی بزند که تلاش‌های ما را در پرسپولیس خراب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا ۶ بار حذف از مرحله گروهی آسیا!

      خدا وکیلی این نبی فقط مزخرف میگه و گرشاسبی واقعا برای پرسپولیس زحمت کشید و کلی پرونده را در فیفا بست!!

    • بدون نام

      اقای گرشاسبی تو بهترین هستی حالا نبی آمده یه غلطی کرده

    • بدون نام

      آقای گرشاسبی همه هوادارها ازعملکرد شما راضی اند.اینا فقط حرف می زنند.اندمشک وخوزستان فقط یک گرشاسبی.ازاین درخوشحالی هواداران سهیم بودی متشکریم.

    • بدون نام

      لنگ و لنگی افتادن به جون هم
      لنگ حقیر و دزد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج