جاباما
۸۸۲۳۷۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

اوج و فرود پرسپولیس در لیگ هجدهم

اوج و فرود تیم‌ها در طول فصل یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در جایگاه هر تیمی در جدول رده‌بندی است.

خبرورزشی: مسلماً در طول فصل هر تیمی دچار تغییر در ریتم نتیجه‌گیری شده و در نتیجه نوسان خواهد داشت، اما هر اندازه یک تیم مدعی کمتر دچار این نوسان و تغییرات منفی شود مطمئناً از ثبات بهتری هم برخوردار خواهد شد و در نتیجه می‌تواند در نتیجه‌گیری مطلوب موفق‌تر باشد.

با این حساب می‌توان گفت این اوج و فرود تیم‌ها در طول فصل یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در جایگاه هر تیمی در جدول رده‌بندی است، اما آیا می‌دانستید این اوج و فرود‌ها برای قهرمان لیگ (پرسپولیس) به چه نحوی بوده است؟

۱- اوج و بهترین عملکرد پرسپولیس

بعد از باخت سپاهان در هفته بیستم و لغزشی که این تیم در این مقطع زمانی داشت پرسپولیسی‌ها به خود آمدند و توانستند بهترین ریتم امتیازگیری خود را از هفته بیست و دوم آغاز کنند و طی چهار هفته متوالی چهار پیروزی متوالی را تا پایان هفته بیست‌وپنجم رقم بزنند و ۱۲ امتیاز از این ۴ بازی خود و به ترتیب برابر سپیدرود رشت، استقلال تهران، پیکان و سایپا و به ترتیب با نتایج ۳ بر یک، یک بر صفر، ۲ بر صفر و ۳ بر ۲ به دست بیاورند. لازم به یادآوری است که این اوج عملکرد سرخ‌ها از پایان سال ۹۷ یعنی تاریخ ۲۵ اسفند آغاز شد و در ۲۴ فروردین ۹۸ طی حدود یک ماه ادامه پیدا کرد.

۲- ضعیف‌ترین مقطع در عملکرد پرسپولیس

بعد از ثبت بهترین دوران و عملکرد پرسپولیس، روز‌های بد این تیم بلافاصله از راه رسید و شاگردان برانکو در آن مقطع به یک‌باره دچار ضعف شدیدی شدند و بدترین و ضعیف‌ترین عملکرد خود را از نظر امتیازی رقم زدند. این زمان حد فاصل هفته بیست‌وششم تا بیست‌ونهم و طی ۴ هفته بود.

در این زمان که به نوعی لیگ به اوج خود رسیده بود افت سرخپوشان از راه رسید و در کارنامه صدرنشین لیگ ۴ تساوی در ۴ مسابقه‌اش ثبت شد که طی آن پرسپولیس دو بار برابر نمایندگان اصفهان و دو بار هم برابر نمایندگان تبریز به تساوی رسید که ابتدا در تاریخ ۲۸ فروردین مقابل ذوب‌آهن و سپس در تاریخ ششم اردیبهشت مقابل سپاهان دو تساوی صفر - صفر متحمل شد. در تاریخ ۱۱ اردیبهشت و بعد هم در تاریخ ۲۱ اردیبهشت مقابل تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز دو تساوی یک - یک را رقم زد تا این گونه بدترین مقطع زمانی پرسپولیس در زمینه نتیجه‌گیری رقم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فوتبال

      خبر را لطفا اصلاح کنید باخت با ناداوری به فولاد بود نه سپاهان

      پاسخ ها

      • محسن

        باخت تیم سپاهان رو گفته نه باخت پرسپولیس برابر سپاهان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج