۸۸۲۳۹۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

«به دستانم نگاه کن» مهرماه کلید می‌خورد

یوسف صمدزاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی «به دستانم نگاه کن» از کلید خوردن این فیلم با موضوع کودکان کار از مهرماه امسال خبر داد.

خبرگزاری مهر: یوسف صمدزاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی «به دستانم نگاه کن» به کارگردانی بیژن موسوی کاشانی که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است گفت: من پیش از این مجوز ساخت فیلم سینمایی «همسایه محبوب من» را داشتم که شرایط ساخت آن فراهم نشد از همین رو به اتفاق بیژن موسوی کاشانی تصمیم گرفتیم «به دستانم نگاه کن» را بسازیم. «به دستانم نگاه کن» یک فیلم اجتماعی فانتزی و درباره نوجوانان است به این صورت که داستان زندگی نوجوانی را روایت می‌کند که جزو کودکان کار است اما بر اثر اتفاقی، قدرت ماورایی پیدا می‌کند و می‌تواند کارهایی را که آرزو داشته است، انجام دهد.

وی افزود: «به دستانم نگاه کن» یک قصه جذاب و حرفی برای گفتن دارد به همین علت فکر می‌کنم بتواند مخاطب خود را پیدا کند درباره بازیگران این فیلم هم باید عنوان کنم از آنجایی که بازیگر چهره ۱۷، ۱۸ ساله نداریم باید چهره‌های جدید از بین دختران و پسران انتخاب کنیم که یک کار زمان بر است.

صمدزاده با بیان اینکه «به دستانم نگاه کن» در مهرماه کلید می‌خورد و همه سکانس‌های آن در تهران فیلمبرداری می‌شود، اظهار کرد: بیژن موسوی کاشانی پیش از این از دستیاران کارگردان سینما بود و با توجه به نزدیکی‌های فکری که داشتیم فکر کردیم می‌توانیم این فیلم را باهم بسازیم.

این تهیه‌کننده در پایان تاکید کرد: هرچند در حال حاضر به گونه‌ای شده است که برای ساخت یک اثر سرمایه‌گذار پیدا می‌کنیم اما آن‌ها در لحظه آخر جا می‌زنند اما ما پیش از این اینکه مجوز بگیریم با یکی از سرمایه‌گذاران به نتیجه رسیدیم و امیدوارم بتوانیم همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج